opeens was de buik er!!! ...... en dikke voeten

Discussion in 'Zwangerschap' started by mo0102, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mo0102

mo0102 Lid

Feb 4, 2009
    23
    0
    0
    Vrijdagochtend stond ik in de douche en opeens viel m'n buik op. Ben nu over de 18 weken, dus het mocht ook wel eens komen, maar het lijkt nu wel of m'n buik heeeeeel hard groeit (waarschijnlijk lijkt het zo en is het niet zo, maar ook andere valt het nu ineens op, lijk nu echt zwanger ipv dik). Maar vandaag ook echt heel dikke voeten en enkels gekregen....en zo warm was het toch ook weer niet..... Kan dit kwaad of is dit heel normaal???

groetjes

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,873
    113
    Heel dikke voeten kan betekenen dat je vocht vasthoudt. Heb ik de laatste maand van mijn zwangerschap gehad (rond de 36 weken). Ik zou het wel even melden bij je vk als je nu al dikke voeten hebt. En de buik, lekker trots op zijn!

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Dikke enkels heb ik ook al een paar weken met regelmaat. Vorige keer bij de vk ook even nagevraagd, maar zolang mijn bloeddruk zo perfect is (120/60) hoef ik me er geen zorgen over te maken. Pas als je ook een hoge bloeddruk hebt moet je er mee uitkijken, maar dat zal je vk allemaal wel uitleggen :) Sowieso altijd goed om even te melden als je er toch bent...

4. Judi

Judi Actief lid

Mar 27, 2008
    236
    0
    0
    Eet niet te zout. Dat houd vocht vast.
    Beweeg genoeg.
    En ga af en toe zitten met een kussen onder je voeten.
    En of slaap met een kussen onder je voeten.

Share This Page