buikpijn, moet ik de vlk bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb vanmiddag even geslapen. vanaf dat ik weer uit bed ben heb ik al buikpijn. Soms met wat krampjes zoals je dat ook wel kan hebben als je een diarree aanval hebt, alleen ik heb geen diarre. Ik heb eigenlijk niet het idee dat het weeën zijn ofzo, maar gerust ben ik er ook niet op.
    het duurt nu al zolang.
    Is het nog vertrouwd dat ik nu lekker mijn bedje op zoek en morgen even afwacht?
    Verder voel ik me wel oke. Ik had wel het idee dat mijn buik aan het groeien is. Zou dat die pijn kunnen verklaren?
    Verder heb ik kiespijn en daar heb ik een paracetamol voor genomen. Maar dat mag toch gewoon? Het is overigens ook niet mijn maag waar ik last van heb. Mijn darmen lijken ook wel rustig.

2. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb ook zo nu en dan last van mijn buik.
    Weet niet wat het is.
    Paracetamol kan je gewoon slikken hoor, dat is geen enkel probleem.
    Helaas kan ik je vraag niet beantwoorden.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paracetamol mag je idd.
    Zou even een warme douche nemen,misschien dat het helpt.
    Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon even de VK bellen hoor. Die vind het vast geen probleem om je met een bezoekje en eventueel het geluid van een kloppend hartje gerust te stellen.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Heb gebeld. Toch even aankijken. Als het erger wordt vannacht dan terug bellen. Voor nu met een warme kruik naar bed. Morgen wel even urine laten testen op blaasontsteking.
    En als de buikpijn morgen nog aanhoudt haar weer terug bellen.

Dus ik ga mijn bedje opzoeken! Bedankt!

5. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Succes!
    En slaap lekker hopelijk voor je!

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    goed dat je even gebeld hebt.
    ga je toch iets geruster slapen.
    ik las je verhaal en dacht gelijk aan een blaasonsteking.
    sterkte.

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hoe is het nu Luna? Ik hoop dat de buikpijn over is en je je geen zorgen meer hoeft te maken.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Luna,

je laat ons toch niet schrikken he! ik hoop dat het al wat beter is geworden meid...

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoe gaat t nu?

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb nog steeds last. Ik heb wel goed geslapen, lekker met kruikje.
    Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag van de urine. Ik hoop ergens dat het idd een blaasontsteking is want ik vind dit wel heel eng anders.
    (mijn vriendin heeft vanaf week 26 weeen gehad. Ging uiteindelijk wel goed tot week 40, maar het was een lange lange weg).
    Kindje is trouwens heel druk, of de buik is zo gevoelig dat ik het doordoor als druk ervaar.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, je laat ons wel even schrikken zo zeg. Hopelijk is het inderdaad alleen maar een blaasontsteking.

Toen ik zelf laatst een blaasontsteking had, had ik ook wel vrij veel last van buikpijn, maar ook na het plassen voelde het vervelend aan. Na het kuurtje had ik hier verder geen last meer van.

Verder heb ik ook wel vrij snel last van buikpijn wanneer ik te veel doe. Het trekt dan ook door de hele buik heen. Wanneer ik direct even ga liggen zodra ik daar last van krijg, zakt het vrij snel weer af, ga ik gewoon door met waar ik mee bezig was, blijf ik er zo een tijdlang flink last van houden. Een paracetamolletje geeft dan wel verlichting, maar het beste medicijn is dan toch luisteren naar je lichaam en even gaan liggen.

Sterkte ermee!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Aangezien deze vraag ook aan de vk is gesteld en ook al inmiddels beantwoord is gaat dit topic op slot. Dubbel posten is niet toegestaan.

Kwebbel moderator

Deel Deze Pagina