Ha dames, Ik heb last van kramp, met vlagen diarree en misselijk. Herkennen jullie dit? Wij zijn na 4 jaar zwanger van ons eerste wonder! Zo blij, maar al die kwaaltjes kunnen me ook wel weer onzeker maken. Moest het even van me af schrijven. X
Wij mogen ook na 2 jaar zeggen dat we zwanger zijn. Ik heb ook erge last van kramp, hierom dan ook vorige week gebeld met de gyn, die zei dat het kan zijn dat de baarmoeder op een zenuw drukt omdat ondanks dat het vruchtje nog zo klein toch al flink aan het groeien is. Ze gaf als tip om een kruik te gebruiken of een kussen tussen mn benen te doen met het slapen. Daarnaast heb ik dat ik de ene dag echt niet naar het toilet kan en de volgende dag met alle gemak (om het zo maar te zeggen). Hoop dat je er wat aan hebt!
Nou nog niet overgeven, heb een redelijke sterke maag moet ik zeggen 🙈maar soms wel misselijk alsof er een steen op je maag rust.
Haha..ook dat hoort erbij ja. Ik heb de tweede keer overgegeven. Ik wad voor NOD al misselijk. Wanneer heb je je eerste echo en mag je jullie kanjer ontmoeten?
Hebben pas 2 juni de echo, precies 8 weken dan, wat vroeg maar komt door de MMM. Als alles goed is mogen we daarna naar een verloskundige praktijk. Al hoewel ik eigenlijk liever bij het ziekenhuis ga denk ik... wanneer mag jij voor de eerste echo?
Wij zouden ook die week mogen, maar gaan 30 mei op vakantie. Heb nu 9 juni eerste afspraak staan. Zoo spannend he? We lopen bijna gelijk! Lijkt me leuk om elkaar te blijven spreken. Ik zag op je profielpagina dat je uit Zuid Holland komt.. Ik ook..uit Rijnsburg en jij?
Rotterdam, zal eeens even kijken of communiceren via prive berichten gemakkelijker is. Hoef je niet zo het forum zelf in de gaten te houden!
Hey meiden hier hetzelfde hoor! Last van krampen steekjes links en rechts, bij vlagen ook misselijk maar als ik iets eet is het weer goed, hele zere borsten ook en ik heb/had ook last van diarree. Ik heb ook vorig jaar miskraam gehad intotaal nu 2,5jaar bezig geweest maar doordat ik nu ook afscheiding heb heb ik steeds het idee misschien in combinatie met die krampjes dat het fout gaat. Ik moet dinsdag de vk bellen en afspraak maken als het goed is mag ik ook al met 7/8 weken heen .
ik herken de diarree en de misselijkheid. Zelf had ik wisselend diarree en obstipatie (de ene dag dit, de andere dat ) en misselijk tot spugen toe. Daarnaast hoor je van veel mensen dat ze in het begin steekjes enzo hebben die lijken op menstruatie krampen. Wat dat betreft is je lichaam volgens mij echt al vanaf het begin bezig om netjes plaats te maken waardoor het allemaal trekt daaronder. Gefeliciteerd met je zwangerschap! (jullie allen trouwens )
Die krampjes herken ik. Met vlagen misselijk en echt futloos. Heb vorig jaar een mk gehad en daardoor ook erg onzeker. Kom trouwens ook uit rotterdam