Wie heeft wel eens bij veel dagen over tijd pas positief getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knutselmiep, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Hallo,

Ik zit nu op 10 dagen overtijd, en test alsnog negatief!
    met 3 testen er tussen waar een licht streepje op te zien was, en gisteren was de duidelijkste, bij de andere 2 streepjes was de dag erna ook negatief;)
    Ik heb dezelfde testen (van kruidvat 2 voor 5)gebruikt en beiden met ochtendurine, en 1 test van een ander merk en deze teste vorige week ook negatief. ik let niet op indroogstreepjes, dus de testen zijn allemaal binnen of op de 5 minuten afgelezen.

Aangezien ik al bij de HA ben geweest en deze mij gewoon het advies had gegeven, om gewoon door te blijven testen wanneer mijn menstruatie uitblijft, en ik vanzelf wanneer ik negatief blijf testen wel weer ongesteld word, en die eerste 2 streepjes die ik had streepte ze weg als ja er zou wel een slechte tussen kunnen zitten :x
    Ja waar hebben we het over en was hiermee dus niet geholpen.
    (volgende week moet ik toch een andere HA zoeken i.v.m. 1 die dichter in de buurt is, omdat we zijn verhuist al een tijd terug)

Ik heb altijd een mooie cyclus gehad en was dus nooit later ongesteld dan de dag waarop ik ongesteld zou moeten worden, hooguit de volgende dag maar dan ook gelijk wanneer ik wakker werd.

De drang om zwanger te worden is niet zo groot om hier van slag af te raken, we hadden zoiets van het komt wanneer het komt, en heb speciaal ook niets gelezen over zwangerschapskwalen o.i.d. om mezelf niets aan te kunnen praten, maar ik heb wel degelijk last van enkele dingen zoals:

*rommelend gevoel in de buik. (heb darmproblemen met stress maar als ik stress heb dan liggen mijn darmen meteen stil, maar nu werken ze wel nog mooi gewoon door.)
    *blijvend opgeblazen gevoel buik.
    *Heel licht gevoel alsof menstruatie er aan zit te komen (lichte krampjes)
    *Steekjes
    *Ook alsof er kleine elastiekjes in mijn buik zitten waaraan plop zachtjes getrokken word.
    *Mijn tepels zijn behoorlijk groot geworden.
    *Mijn borsten voelen en zien er iets voller uit (mijn vriend was ermee eens;)die heeft even mogen voelen om te testen:D:D)
    *Voel alsof ik soms opeens een adrenalinestootjes krijg in mijn lichaam.
    * Mijn tepels die af en toe gevoelig zijn, het gevoel alsof wanneer je lang buiten bent wanneer het erg koud is.
    *En wat voor mij heel raar is is dat ik me af en toe opeens enorm opgewekt ben (terwijl het nu niet leuk is zolang over tijd) maar voel toch keer op keer gevoel van geluk, alsof ik vlinders in mijn buik heb ;)
    En begin nu steeds vaker naar de wc te lopen om te plassen.
    * en ik dacht vanmorgen een blauwe plek te hebben op mijn borst, maar na kijken was het een ader die er liep die ik nooit heb gezien.
    * Oja en vorige week trok ik mijn spijkerbroek aan die ik ook 2 dagen daarvoor aanhad, en had zoiets van, jemig zeg hoe kan het dat ie na 2 dagen opeens strakker zat. alsof ik in 2 dagen behoorlijk wat was aangekomen.
    en vast nog wel enkele dingen die me straks te binnen schieten.

Maar zijn er meer mensen die pas na een week of 2 weken pas een positieve test hadden?? wand op dit moment weet ik niet meer wat ik moet en kan denken.

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Had jij niet al een ander topic hierover geopend??

Deel Deze Pagina