Hoi Mijn zoontje raakt nogal eens zijn speentje kwijt. Ik heb al zo'n koeka doekje geprobeerd maar dan raakt hij alleen maar overstuur omdat dat doekje op zijn gezicht ligt en hij het speentje niet kan vinden. Nu zag ik laatst de 'knuffel je speen'. Zag er handig uit maar twijfelde. Hoe zijn jullie ervaringen?
Ik vind t een heel grappig ontwerp en een leuk idee...maar het lijkt mij dat ze dan alsnog de hele tijd die knuffel vast moeten houden..Als ze die laten vallen/loslaten zullen ze em net zoals een speendoekje toch opnieuw moeten pakken en de speen naar de mond brengen.. Dus of t echt een heel verschil is...?
Hier hebben we hem ook, maar absoluut zonde van ons geld! Die knuffel is veel te zwaar, Tijn moet zijn tanden op de speen doen om de speen in zijn mondje te houden! verder vind ik hem toch te dicht bij zijn neusje zitten, dit zit duidelijk in de weg! En als kindjes draaien in hun slaap krijg je die knuffel niet mee! Hij ziet er erg leuk uit en het idee is ook goed, maar hier werkt het niet! kus miek
Hier was het ook de miskoop van het jaar! Misschien als je kindje kan zitten, dat het dan beter gaat, maar zo liggend is het helemaal niet handig. Het "past" gewoon niet! Zouden ze dat zelf wel getest hebben? Het idee leek me leuk, maar de makers moeten toch ook gezien hebben dat de vorm niet goed is en het materiaal eigenlijk ook niet (te stug en te zwaar).
Werkt hier ook voor geen meter. Misschien als ze ouder is en ze de knuffel vast kan houden. Zonde van mijn geld.
Mike heeft hem ook niet echt gebruikt.. 's-nacht slaapt hij vooral op zijn buik en dan schiet zo'n knuffel natuurlijk helemaal niet op.
Wij hebben een spenenkoord gebruikt. Het gedeelte met de klip af geknipt en het touwtje door de speen gehaald. En aan het andere einde hangt een klein knuffeltje (van bambino of dirk het draakje) is echt niet gevaarlijk en je hebt ook geen groot beest eraan hangen.
hier precies hetzelfde...echt waardeloos...daar is duidelijk niet goed over nagedacht al zegt men van wel.
Wij hebben hem ook en me meisje vind het geweldig! Ze slaapt altijd op haar buik en heeft haar knuffel-speen onder haar arm. Zonder de knuffel kan ze niet slapen! Liefs Angie
Ik had één van de vorige topics geopend en uiteindelijk geen gekocht... wat ik nu heb gedaan is het mutsje van het Kandeel knuffelpoppetje aan de speen vastgeknoopt en dit werkt fantastisch!