Wat is nou een geschikte en lekkere thee om te geven? Fay krijgt na haar groente altijd lekker wat water, natuurlijk om het vocht maar ook om te oefenen uit een tuitbeker Maar wil haar graag eens wat anders geven dus dacht ik aan thee, maar welke smaak?
Rooibosthee, Kabouterthee, Kamillethee. Eigenlijk kan je alle soorten thee aan een kindje geven. Alleen zit er in sommige thee soorten theine, sommige willen dat niet aan hun kindje geven, dus moet je even kijken in welke het niet zit. Maar voor zover ik weet zit het niet in rooibosthee en ook niet in kabouterthee ( die is speciaal voor kindjes).
Kabouterthee!!!! ja die heb ik toevallig in huis!!!! Wel eens gekocht voor mezelf, maar nooit op goed op het doosje gekeken dat het ook voor kindje is Kaboutermix heb ik geloof ik, is dat t zelfde?
Ik heb het niet, maar voor zover ik op het forum hier lees is dat hetzelfde en is het voor kindjes (en ook prima voor mama's)
Ik ben begonnen met rooibosthee, maar geef nu ook weleens sterremix en zoethout (lekker zoet, hij is er dol op!) Die laatste 2 is geloof ik niet zo goed voor de bloeddruk bij overmatig gebruik, maar hij krijgt hooguit 100cc per dag dus dat zal wel mee vallen. Ik geef ook weleens bosvruchten thee.
Fruit welness thee van Pickwick is ook een aanrader. Zit geen caffeïne in en is in diverse smaken verkrijgbaar. Is ook erg lekker!
bij de biologische winkel kun je meerdere soorten kinderthee kopen, waar ook die kabouterthee van is. Ons meisje is er dol op.