Zo ik word gek van CB belde ik gisteren en vandaag weer over vit D en K omdat ik 2 flessen bv geef en 4 kv en ik wilde weten of ik nog wel vitamines moest blijven geven. Zegt mevrouw van gisteren stoppen met K en 2 druppels D. En mevrouw van vandaag zegt 3 druppels K en 3 druppels D als ze minder dan 500cc kv drinkt. Hoe bedoel je we weten het niet? PFf ik weet nou niet of ik nou wel/niet moet geven?
Ik gaf/geef 1 fles fv en de rest bv uit fles.. Ik moest t idd beiden geven tot 3 maanden en nu alleen nog vitamine D.
ik dacht dat wanneer je 400cc flesvoeding per dag geeft je geen vitamines meer bij hoeft te geven... Maar geheel zeker weten doe ik dit niet.
bij mij zeiden ze, als je meer dan de helft van de voedingen kv gaat geven hebben ze geen extra vit. mee nodig omdat die in de kv verwerkt zitten. Als je beebje straks minder melk of opvolgmelk gaat krijgen dan "moet" je geloof ik weer beginnen met vit. D.
Het Cb vertelde mij dat je met 200 cc kv per dag mag stoppen met vit K 300 cc kv per dag mag stoppen met vit D