Ik voel me zo ontzettend onzeker worden over mijn lichaam en cyclus. Ik ben nu 2 maand gestopt met de BV en nog steeds geen ei of menstruatie te bekennen. Nu ben ik een beetje gaan googlen en zag ik dat er veel vrouwen zijn met dit probleem. Maar ik las ook dat de BV de eisprong tegenhoudt en als je lang BV hebt gegeven, (ik gaf 1 jaar en 2 weken BV) de eisprong helemaal niet meer kan komen! Hier schrok ik onwijs van! Kan dat? Dat je na het geven van BV helemaal geen eisprong meer kan krijgen?!
Dag Marsab, ik zou me nog niet zo heel druk maken, maar nog even afwachten. Wil je heel graag weer zwanger worden misschien, dan kun je altijd even overleggen met je huisarts of gynaecoloog. Je hebt lang borstvoeding gegeven, dit heeft je lichaam heel goed gedaan! Heb vertrouwen in je lichaam dat het weer goed komt, ik zie geen aanleiding te veronderstellen dat het niet goed zou komen. hartelijke groet, Heidi margit
Bedankt, maar ik zie dat je het dus niet uitsluit... Dat het dus wel kán, na het geven van BV geen ei meer krijgen....