Hallo! Het is toch wat hier... eerst wilde mijn kleine man (bijna 4 weken) niet drinken en nu is hij ontzettend gulzig! Als ik hem wil aanleggen dan is hij heel onrustig en slikt enorm hard en snel. Als ik hem los maak wordt hij boos en spuit soms de melk uit mijn borst. Als ik hem niet los maak, verslikt hij zich vaak. En als ik hem gewoon zelf laat bepalen hoelang hij drinkt (op aanvraag dus), dan spuugt hij veel na de voeding. Soms geven we hem de fles (110 tot 125 ml), omdat mijn borsten zo ontzettend gevoelig zijn na de voedingen. De laatste dagen is hij ook erg onrustig na de voeding, veel schoppen en benen optrekken en huilen. Ik vind het allemaal erg sneu voor hem. Bovendien zijn mijn borsten 's ochtends ook enorm vol....... WAT MOET IK DOEN?????? Ik wil wel heel graag doorgaan met borstvoeding, maar het gaat niet gemakkelijk allemaal... Liefs Hihi
Nog een extra aanvulling: Jelmer krijgt dus ongeveer 7 voedingen per dag, waarvan meestal 2 keer fles met afgekolfde melk. Ik kolf terwijl mijn man hem de fles geeft. Zou die 2 keer kolven misschien ook zorgen voor extra melk? Wat kan ik er nog meer aan doen om ervoor te zorgen dat hij niet zo gulzig is? Liefs