Ik ben ideeen aan het opdoen voor de verjaardag van mijn prinses. Ik weet al dat het vooral roze moet worden. Ik heb roze slingers, bordjes en bekers. Ik moet nog op zoek naar een echt mooi roze kledingsetje ( ze heeft uiteraard nog niet genoeg ) en taart.
c&a had een leuk setje, witte legging met een paar roze bloempjes onderop, een roze jurk, een wit truitje en een roze vestje erover zag er heel schattig uit (20 euro geloof ik) ik had bij simpley collors een roze jurk besteld met afbeelding van een taart met 1 erop en daaronder haar naam, en een witte mailot(v&d) met roze ruitjes(burbery achtig) wij hadden als thema 1 jaar meer niet, straks als ze groter is misschien wel oja xenos heeft hele mooie roze stoffen slingers
Ik vind zo`n zelfgemaakte taart altijd wel leuk, wij hadden dit jaar er eentje van Hello kitty. Veel leuker dan de standaard Hema taart met foto. Bij onze taarten maakster mochten we zelf aangeven hoe we het wilde hebben. En de taart was super lekker geworden! Ik weet niet hoe oud prinses wordt? Maar de 1ste verjaardag is meer voor jou dan voor je dochter. Dochter had er ook niet heel veel van door en was blij toen `s avonds alles weer normaal was en ze weer lekker kon spelen. Haar 2de verjaardag was heel anders, ze vond het geweldig en was echt jarig. Kleding; dochter had op beide verjaardagen iets nieuws gehad, maar wel iets dat ze ze er na ook nog aan kan.
Klinkt leuk allemaal! de eerste verjaardag zijn idd spannender voor mama. De kids vinden meestal het papier mooier