Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Pindaatje, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Vanmorgen bij het cb geweest. En daar kreeg ik de opmerking dat Silvijn 'toch echt niet genoeg' heeft aan mijn borstvoeding... Ik zei gelijk dat ik een hele blije baby heb, met heerlijke spekbeentjes en dat ik vind dat hij het zo prima doet.
    Maarrrr, de curve buigt idd best wel af... Ben nu toch iets aan het twijfelen gebracht.. Sinds een paar dagen geef ik een paar hapjes groente en binnenkort ga ik ook met fruit beginnen, maar met bv blijft het natuurlijk toch BIJvoeding.
    Wat vinden jullie van zijn groeicurve? (dit is trouwens de curve van bv.com) Hij krijgt zo'n 6 voedingen per dag.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NIet schokkend hoor. Ik zou eerder wat vaker aanleggen dan fruit en groente geven als je hem wat aan wil 'spekken'.

3. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    lijkt op de curve van mijn zoon met 6 mnd. ik moet woensdag weer naar het cb, ben benieuwd.
    zou me niet teveel zorgen maken. mijn zoon ging trouwens met 6 mnd in een keer veel meer drinken en leek wel een groeispurt te maken.

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee hoor meid. Ik had het ook al gezegd zolang hij blij en vrolijk is en niet meer wil eten is het prima toch ?

Volgens mij is het vrij normaal dat op een gegeven moment de groei een beetje afbuigt.

Is hier ook zo hoor in gewicht dan lengte daarin tegen niet.

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier had onze meid dat ook met een maand of 5
    denk dat kindjes met bv in begin lekker groeien zijn ze vaak ook aan het clusteren en dan gaat het even gelijdelijk en dan gaan ze weer mooi om hoog
    zoals je zegt als hij tevreden is en blij zou ik me geen zorgen maken

Deel Deze Pagina