Ik ga verhuizen en heb dus mijn kasten eens doorgelopen. Een aantal kledingstukken verdient echt een nieuw leven, aangezien het te weinig gedragen is om weg te gooien. foto's staan in mijn album Het gaat in de volgende kledingstukken: Jeans normal fit, maar licht skinny pijp, Grijs mt 36/34 12,50 Jeans, boyfriend fit, damage look, mt 36/34 12,50 Overhemd met stretch, mt 42 5,- Overhemd zonder stretch mt 44 5,- Zwart jurkje, riem zit vast aan jurkje, zijkant is gerimpeld, mt L 10,- Tuniek/jurkje, blauw, vleermuismouw, valt groot, mt L 6,- Jurkje/tuniekje, chiffon achtig met printje (grijs), mt L 6,- Truitje, 3/4 mouw, mouwen zijn iets wijd, beige, mt L 5,- Canon ixus 100IS. 12.1 megapixels. Compleet met 512mb geheugenkaartje. Wel gebruikskrasjes, maar niet op het beelscherm. 70,- Deze gaat weg ivm de aanschaf van een nieuwe camera Afhalen kan, anders zijn de verzendkosten voor de koper. interesse of niet eens met een prijs maar wel interesse? PB me maar, alles is bespreekbaar!
De camera is trouwens helemaal compleet, inclusief doos met boekjes, kabel voor tv aansluiting etc etc