Druk bij de vagina

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hajar, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 31 weken zwanger en heb al enige tijd last van pijnlijke harde buiken. Mijn hele zwangerschap heb ik ook al last van druppels bloedverlies bij het afvegen. Nu sinds vandaag voel ik een enorme druk bij mijn vagina. Alsof ik daar het hoofdje voel een vreemd gevoel. De harde buiken vandaag zijn wel minder maar de druk beneden is best eng. Durf niet echt meer veel te bewegen.

Is dit normaal of moet ik toch de gynaecoloog bellen. Ik heb wel vrijdag een baarmoedermond meting gehad en die was 2,5 en ik had geen ontsluiting.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

het kan goed zijn dat het kindje wat aan het indalen is. Dan voel je ook veel druk beneden en vaak harde buiken. Al is 31 weken nog wel wat vroeg, maar het kan wel. Deze klachten kunnen ook veroorzaakt worden door een blaasontsteking, dus het is wel raadzaam om je urine te laten checken bij de huisarts. Maar indien de klachten aanhouden of de pijnlijke harde buiken worden erger, dan zou ik je echt aanraden de gynaecoloog te bellen! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina