Ik word zo dik nu al. Of is dit vocht?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Baileyy, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Dames, ik wilde vanmorgen mijn laarzen aandoen en kreeg ze niet meer dicht. Nu al niet meer...pff Ik ben pas 11 weken en word al echt behoorlijk dik. Overal dus. Benen, kont..
    Of zou het vocht zijn?

Lijnen mag niet. Maar qua eten snoep ik niet en eet ik echt wel gezond.
    Wie herkent dit? Mijn vorige zwangerschappen had ik dit helemaal niet.

2. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik had het ook in het begin. Alles zwol op.. zelfs mijn onderkin :$..
    Was dan ook echt bang dat ik gewoon dik zou worden ipv mooi zwanger.

Moet zeggen dat ik nu (30 weken) minder last van vocht heb. Laarzen kan ik nog steeds niet aan, terwijl ik er noooit problemen mee had. Vind het echt jammer omdat ik een laarzen tic heb.
    Maar heb alsnog een mooie strakke recht naar voren buik heb gekregen, en mn gezicht lijkt niet meer op een plofkip..

Veel water drinken, brandnetel thee schijnt ook goed te helpen, maar krijg dat zelf niet weg.

Komt goed hoor!!

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Dankjewel Pillow. Dan hoop ik maar dat t bij mij net zo gaat. Brandnetelthee helpt dus? Ga ik dat maar eens halen. Dankje!

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik kreeg er mijn eerste zwangerschap rond de 34 weken ook last van. Ik dronk 3 keer per dag brandnetelthee, en dat werkte super!
    Niet heel erg lekker, maar vond het wel te doen ;)

5. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Heel herkenbaar. Ik hield bij allebei mijn zwangerschappen al vocht vast vanaf mijn NOD tot aan de bevalling. Sommige periodes minder dan andere, lag ook aan de weersomstandigheden. Voeten hoog leggen, brandnetelthee en verder heb ik helaas niet dé oplossing voor je. Succes!

Deel Deze Pagina