kan het nog veranderen ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hallo,
    de laatste keer dat ik bij de gynecoloog ben geweest was ons kindje nog niet gedraaid ,en zei dat als het volgende keer nog niet gedraaid is ging hij hem nie meer draaien ,heeft er iemand die ervaring dat het hem op het laatste nippertje hem toch nog draaide want heb er schrik voor .(voor keizersnede)

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maak je nog niet teveel zorgen, meid. De tijd is nog niet om en je hebt grote kans dat je baby alsnog draait.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman is ook pas heel laat gedraaid. Het kan nog steeds, maak je niet te druk!

4. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Mijn oudste heeft zich nog geen 10 uur voor de bevalling gedraaid, alleen lag hij in eerste instantie goed, dat werd dus een spoedkeizersnede.
    Geen ruggeprik, ik neem aan dat je daar zo bang voor bent.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    k ben gister bij de VK geweest en ze zei als ze over 2 weken nog nie gedraaid is gaan we het proberen k ben ook erg bang voor keizersnede k hou al helemaal niet van ziekenhuizen die geur al

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toen ik in mijn eerste zwangerschap in het ziekenhuis terecht kwam vanwege vroege weeeen (week 30) kreeg ik een echo om te kijken hoe mijn knulletje het deed.
    Hij lag overdwars, zoals ie de hele zwangerschap al deed. En onder hem zag je een leeg stukje,...niet ingedaald dus...
    Ik werd doorgestuurd naar boven voor een uitgebreidere echo om te kijken hoe hij precies lag, want als de weeen door zouden zetten werd het een keizersnede.
    Onderweg naar boven, ik ging met bed en al, voelde ik een grote plop in mijn buik...en toen ik boven de echo kreeg was meneertje op zijn kop gaan staan en keurig ingedaald... :confused:
    Dus toen ie uiteindelijk met 32 weken geboren werd, kon het toch nog langs de natuurlijke weg.... :D

Deel Deze Pagina