ik kan een voor een op jullie topics reageren, of ik doe het via deze weg ik kijk eigenlijk nooit hier, maar kwam er voorbij scrollen en nou toch maar eens spieken jeetje mina zit hier met tranen op de bank en door dit te lezen besef ik gewoon even weer met beide benen op aarde hoe de realiteit is! en hoe dankbaar ik eigenlijk moet zijn voor wat ik heb (dat ben ik wel, maar nu besef ik weer even HOE) en vind t vreselijk te zien hoe vol deze topics eigenlijk staan! ontzettend veel sterkte voor jullie allen
Ben het helemaal eens met TS. Ook ik kom wel eens voorbij deze topics. Steeds weer rollen de tranen over mijn wangen om het verdriet dat jullie meedragen. De aangrijpende verhalen van prachtige beebjes die er niet langer mogen zijn. Maar eerlijk, want een kanjers zijn jullie! Wens alle mama's en speciaal vlindermama's het allerallerallerbeste toe.
Dank jullie wel. Dat doet een mens goed. In het 'echte' leven worden onze kindjes zo vaak vergeten door anderen. Ook wel genegeerd, net alsof ze er nooit geweest zijn en dan is het fijn om dan nu eens de andere kant te horen. Mensen die er wel bij stilstaan. Bedankt.