Vermoeidheid nu al weer terug?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Juudje1975, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Dag dames,

Ben nu ruim 23 weken zwanger en sinds een paar dagen ben ik weer zo extreem moe! Ik slaap aardig goed, maar val om 9 uur 's ochtends alweer zowat in slaap. :( De eerste 14 weken ben ik ook zo moe geweest, maar was juist zo blij dat ik daar na de 14e week vanaf was. Hoort dit bij deze termijn? Had toch gehoopt nog langer van m'n energie te kunnen genieten.

Groetjes,
    Juud

2. Muizzy

Muizzy Lid

26 mrt 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook maar een paar weken van die vermoeidheid afgeweest. Bloed geprikt en alles was in orde. Volgens de verloskundige zijn er vrouwen die de hele zwangerschap ontzettend moe zijn.
    Rond de 30 weken heb ik trouwens 3 weken geen last gehad van de vermoeidheid. Ik hoop voor je dat het bij jou ook weer weggaat..:)

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben alleen maar moe, gaaaaappp

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Had zo rond deze periode ook een heel erge dip! Duurde een weekje of 2, daarna ging het opeens weer een stuk lekkerder.

Hoop voor je dat het tijdelijk is, hoorde van meer mensen dat ze rond deze periode opeens weer erg vermoeid waren maar dat het gelukkig weer over ging!

Als het blijft kan je ook even je hb laten controleren.

5. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb ook soms dagen da tik moe.
    en ik werk ook nog maar als ik thuis kom gat ik effen op de bank liggen tukkie doen en savond op weer.
    moet nog effen vol houden moet tot 26 november werken,
    volgende week eingelijks ook kort weekje want moet woensdag naar de tandarts waar ik tegen op zie moet er 2 uur wezen dus wordt kort woensdag en de donderdag naar de vk om half10 en gespreekje en dat duurt ook wel effen dus is die dag ook snel om.
    heb nu rustig werk doe lekker rustig aan soms heb ik van die dagen nou dan ben ik heelmaal op en top en soms kak ik weer in.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben er nooit vanaf geraakt, en heb de hoop daarop eigenlijk ook nu wel opgegeven met bijna 27 weken. Ik vind het ook moeilijk om gas terug te nemen, dat heeft er ongetwijfeld ook mee te maken.

7. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties. Hoop maar dat het bij mij ook een dipje is en dat het gauw weer overgaat. Ik moet nog werken tot begin februari, en ik val bijna in slaap achter m'n pc :(. Thuis komt er ook niet veel uit m'n handen. Maar ja, het hoort er allemaal bij he?

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb me van week 14 tot week 19 heerlijk gevoeld daarna was ik weer net zo misselijk en moe haha. Ach ja het zal er wel bij horen denk ik. Na de bevalling als de kleine er is zal het nog wel erger worden haha

Deel Deze Pagina