vanmorgen verloor ik wat helder rood bloed, ik was in paniek, en ben naar het verloskwartier geweest, alles was gelukkig ok, geen opening, geen weeën, maar wel in urine bacteriën gevonden, dus urineweginfectie. blijkbaar kan daardoor ook vaginaal bloedverlies voorkomen, wist ik niet, nog ervaren mensen hiermee? ook heb ik sinds het wknd menstruatiepijn, onderaan in buik en in rug, kan bandenpijn zijn of te maken met de infectie. moet nu een week aan de antibiotica 3x/dag. nog iemand ervaring met iets dergelijks? bedankt voor reactie alvast.
Niet tijdens de zwangerschap nee, maar ik heb wel een urineweginfectie gehad en toen plaste ik ook bloed, prettig is anders. Succes en beterschap, deed toen ik het had echt goed zeer zeg Ik had ook inderdaad een soort ongi pijn, alles deed eigenlijk zeer. Nogmaals, beterschap!
Ik heb het ook rond de 18 weken gehad. Had erg last van onderbuik en werd er snachts wakker van. Gelukkig trok het heel snel weg met de antibiotica, volgens had ik na 2 dagen al geen last meer. Ik had geen bloedverlies trouwens maar dit gebeurt wel vaak bij een blaasontsteking
heb het ook gehad komt vaak voor tijdens de zw....en daarna gelijk een schimmelinfectie gekregen omdat de antibiotica ook de goede bacterien kapot maakt...dus houd dat even in de gaten....en de infectie is nog steeds niet weg en is een week of 10 geleden...dus erg vervelend maar gewoon veel voorkomende zw kwaaltjes! succes
hier ook een beste onsteking, die ook in de nieren zit, plaste ook bloed zaterdag (na lichte uitdroging )en heb nu 4 x daags antibiotica. Sinds vandaag zit er niet meer duidelijk bloed in de urine.. De ongipijn kan inderdaad heel goed zijn van de ontsteking, heb ik ook en gelukkig is de nierpijn sinds vanochtend weg,dat is echt niet leuk. Ik kreeg ook en dat krijg ik vaker van blaasontsteking harde buiken.
hallo meisjes, die urineweginfectie was dan toch geen urineweginfectie, de kweek was negatief. Wel heb ik de dag erna, dinsdagmorgen opnieuw heel hevig bloedverlies gehad, het gutste eruit (sorry voor de omschrijving), dus in volle paniek naar verloskwartier. Inwendig onderzoek toonde aan dat er idd een bloed was, met bloedklonters, uit alle voorzorg longrijping gehad, een uitgebreide echo, toonde aan dat met de baby alles ok was, placenta zit hoog genoeg, geen scheur in te zien, dus eigenlijk hebben ze niks gevonden. Wel heb ik twee nachtjes in het ziekenhuis verbleven ter observatie, 2x per dag aan monitoring gelegen wat ook telkens normaal was. dus het bloedverlies is tot op heden van ongekende oorsprong, maar wel heel angstaanjagend was het. Ben nu thuis, en moet het dus heel rustig aandoen uit voorzorg, volgende week opnieuw controle. Iemand iets dergelijks ook meegemaakt?