Jullie ervaring?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Trees, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Beste verloskundige,

Misschien een beetje rare vraag, maar komen jullie in de praktijk weleens vrouwen tegen die na vijf miskramen of meer toch een gezonde zwangerschap hebben? Ik vraag me de laatste dagen af of het allemaal nog wel zin heeft, omdat het toch altijd fout gaat. Tot nu toe is er geen oorzaak gevonden voor de miskramen en bbz. Nu probeer ik de boel weer wat op een rijtje te zetten en op één of andere manier weer nieuwe moed en hoop voor een volgende poging te verzamelen. Vandaar dat ik me afvroeg of jullie weleens een hoopvol verhaal meemaken.

Groetjes trees

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Trees,

ja, gelukkig wel! Ik heb zelfs meer keer meegemaakt dat vrouwen na 5 of meer miskramen toch een goede zwangerschap doormaakten en een gezond kindje kregen! Ik hoop van harte dat dat ook voor jou mag gelden!

Mirjam

3. Trees

Trees Niet meer actief

Dank je wel Mirjam voor je antwoord. Ik ken zelf helemaal geen vrouwen die ook zoveel miskramen hebben gehad en dan is het erg fijn om te lezen dat jij wel vrouwen kent die toch een gezonde zwangerschap mogen doormaken. Elke situatie en vrouw is anders, maar toch 'als zij het kunnen waarom ik niet'?
    Even tot rust komen en we gaan het weer proberen. De aanhouder wint hoop ik. Je antwoord geeft me echt weer wat hoop!

Gr. Trees

Deel Deze Pagina