Veel Symptomen voor NOD! Wie had dit ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem19, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    #1 bloem19, 2 feb 2015
    Laatst bewerkt: 2 feb 2015
    Hallo allemaal,

Vrijdag positief getest, terwijl ik het stiekem al wel wist, alleen durfde er niet op te hopen. De symptomen die ik had voor mijn NOD:
    * Vermoeid! Al om 21 uur in slaap vallen op de bank en na 30 minuten sporten futloos zijn, terwijl ik dat NOOIT heb.
    * Krampen bovenin mijn buik
    * Levendige dromen. Ik wist elke dag exact wat ik gedroomd had. Anders nooit.
    * Hoofdpijn!
    * Opgezette buik
    * Snel prikkelbaar en anders reageren dan je van jezelf gewend bent.

Nu ik het terug lees denk ik: jeetje! Wat een lijst! Ik zou bijna denken dat ik langer zwanger ben ;)
    Wie had voor de NOD ook al duidelijke symptomen?

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik had dit bij mijn middelste. Op cyclusdag 28 begonnen al een reeks aan kwaaltjes, zoals huilerig, misselijk, vermoeidheid, slapeloosheid, opgeblazen, rommelende darmen, vaak plassen.
    Op cyclusdag 40 (!) werd de test pas positief en werd ik eindelijk uit mijn onzekerheid verlost. Ik kreeg dus al heel vroeg (meteen na innesteling?) klachten.

(bij termijnecho een week terug gezet, vermoedelijk rond dag 20-21 eisprong gehad)

3. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Fijn om te lezen dat jij ook hetzelfde hebt ervaren. Ik had op m'n NOD (dag 31) al een knaltest. Binnen één minuut een dikke streep zichtbaar.

Deel Deze Pagina