Hoi, Ik heb een vraagje die ik eigenlijk op internet niet zo snel kan vinden. Ik ben 9 weken geleden bevallen van een prachtige zoon! Tijdens het eind van de bevalling verloor ik taai slijm. Geelig, niet ruikend en rekbaar. Mijn verloskundige zei destijds dat dit deeltjes konden zijn van de slijmprop. Inmiddels dus 9 weken na mijn bevalling en ik verlies nogsteeds erg veel slijm. De laatste dagen ook echt enorme slierten met sinds vandaag een beetje roze-achtig bloed. Is dit nornaal? Of moet ik hier contact over opnemen met mijn eigen verloskundige?
Hoi Liefschaapje, ben je intussen al een beetje wijzer? Door hormonale schommelingen kan het zijn dat je afscheiding anders is dan je gewend bent. Tijdens het ontzwangeren gebeurd er veel op hormonaal gebied en sommige vrouwen kunnen meer en/of andere afscheiding krijgen. Zolang het niet jeukt of korrelig wit is en je vagina is niet pijnlijk en/of rood, hoef en kun je er niets mee. gewoon afspoelen met water en niet met zeep wassen. Het kan ook zomaar weer over gaan. Groetjes Brigitte