Voor de eerste verjaardag van mijn zoontje wil ik graag een loopfietsje kopen. Nu twijfel ik tussen de Puky Wutch en een houten loopfietsje van I'm Toy.. Stiekem vind ik de koe variant van I'm Toy wel iets leuker qua design, maar ik ben bang dat deze minder stevig is dan de Puky. En kan een houten fietsje wel goed buiten gebruikt worden? Wie van jullie heeft ervaring met 1 van deze 2 fietsjes en kan mij overtuigen? Voor degenen die niet weten welke loopfietsjes ik bedoel: De Puky: Puky Wutch Blauw | LoopfietsStore Het houten fietsje: Kraamcadeau - Loopfiets koe , BebeBasket.nl
Wij hebben een houten loopfiets en deze heeft onze peuter amper gebruikt... Geen ervaring met de Puky loopfiets. Ik hoor wel altijd goede verhalen over het merk Puky. Wij hebben een driewieler van dit merk en vind hem echt fantastisch. Kennelijk hebben kinderen zelf vaak een voorkeur voor Puky tov andere merken omdat die soepeler rijden? Althans dit vertelde een vriendin mij...
Hoi hoi, Onze dochter heeft sinds een maandje de puky wutch. Wij zweren er nu al bij. Helemaal, geweldig. Erg stevig en leuk stoer fietsje. De opvolger, het eerste echte loopfietsje staat ook al in de kast. Daar kan ze nu nog niet op hoor,maar ben nu al helemaal fan van puky. De kwaliteit is gewoon goed en het fietsje is binnen ook aardig geluidloos, kortom goede bandjes. Ik heb geen ervaringen met het houten loopfietsje,maar ik zeg bij deze dus de puky wutch nemen!!!!
De houten koe kreeg dochter voor haar 1ste verjaardag. Prachtig ding en ze heeft er heel veel op rond gereden, nu nog steeds boven op zolder. Al past ze er nu echt niet meerfatsoenlijk op Ik mocht hem ook absoluut niet weg doen. Maar voor buiten is hij niet geschikt, dan zou je op de puky uitkomen. Ook een leuk ding. Zoon heeft er veel mee gespeeld.