Veel te veel mee bezig...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HJ1977, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Penny, wat een verschrikkelijke cyclussen! En toch zwanger, nog van harte gefeliciteerd! Super!

2. eefje82

eefje82 Lid

28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    Ik ben iig ontzettend blij dat ik jullie heb gevonden hihi ik d8 al dat ik niet helemaal goed meer ben geworden... ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed en dat is natuurlijk niet zo goed he? Mijn man snapt niks meer van me, die is een stuk nuchterder. Hoop dat het snel goed komt met ons!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,
    ik ben er ook 14 maanden heel veel mee bezig geweest. de laatste maand hoorde ik een dag voor de eisprong dat we in januari met IUI konden beginnen omdat onze samenlevingstest weer niet echt positief was. het vooruitzicht van behandelingen gaf me rust en vervolgens ben ik meer bezig geweest met hoe dat in januari dan zou gaan. ook al wist ik dat het niet uitgesloten was dat het ons zelf zou lukken was ik meer met de komende behandelingen bezig. en jullie raden het al: net die maand was ik zwanger.
    irritante van dit verhaal is dat ik eigenlijk ook niet weet hoe dit jullie helpt. ik wou dat ze die rust in potjes verkochten! enige wat ik kan bedenken is dat ik er nog steeds heel erg mee bezig was, maar wel meer met de lange termijn.

ik lees hier trouwens ook genoeg verhalen van meiden hier die er ook heel erg mee bezig waren en ook gewoon zwanger werden. ik heb ook nog geprobeerd om er een maand niet mee bezig te zijn (zodat het die maand zou lukken! :) )
    er niet mee bezig zijn is een onmogelijke opgave en de spanning van dat nastreven is vast ook niet goed. dus ik zou zeggen: accepteer gewoon lekker dat je het graag wilt en er veel mee bezig bent en laat je niet gek maken door goedbedoelde adviezen (zoals de mijne ;) )!

4. Mirella2008

27 jan 2008
    8
    0
    0
    Jullie verhalen zijn zo herkenbaar! M'n omgeving verklaart me voor gek, dus ik begon zelf te denken dat ik aan het doordraaien was. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Ik ben er ook continue mee bezig!
    Vandaag NOD en negatief getest :( .. Hopelijk hebben jullie meer succes!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heel herkenbaar hoor meiden. al ga ik deze ronde wel iets ontspannender in. Al weet ik zeker dat vlak voor mijn nod het toch wel weer verschrikkelijk gaat kriebelen!

6. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Juffie1984,

Kvind t wel herkenbaar wat je zegt: ga ook mn cyclus kalm in en na 2 weken begint het allemaal weer opnieuw hahaha! :( :)

Toch fijn dat we dan 2 weken "rust" hebben hè dames ;) ;) Als ik ongesteld word ben ik ineens helemaal anders, alsof de druk er even vanaf is!

En tja, mannen blijven er meestal iets rustiger onder als het niet meteen lukt.. Zij zijn dat ook niet diegene die zwanger zullen worden! :) haha grapjassen...

Liefs So

7. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik denk dat mijn kansen voor deze ronde helaas ook weer verkeken zijn.

Ging net naar het toilet en na het afvegen zat er een felroze streep aan het toiletpapier, dus ik denk dat die rode duiveltjes me toch weer gevonden hebben...

Wat heeft m'n lichaam me ook deze keer weer vreselijk voor de gek gehouden.

Even afwachten of het morgen idd doorzet, en dan maar hopen dat de pendelaarsters gelijk gaan krijgen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hoop dat het dan ook door gaat zetten morgen, want dat wachten... pfff niets voor mij...

Liefs,
    Con

8. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ook ik heb mezelf voorgenomen om er niet de hele dag mee bezig te zijn. En het lukt me aardig.....nu maar hopen dat het dit keer raak is :D

9. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Haha, fijn zeg dat ik niet alleen hier in ben. Ik heb wel maanden gehad dat ik er veel relaxter mee omging, maar hoe meer ik met baby's geconfronteerd word, hoe groter mijn wens word.

10. eefje82

eefje82 Lid

28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    maar dat is ook moeilijk hj1977 omdat tenminste bij mij veel vriendinnen al een kindje hebben ik was pas op een verjaardag en ik was de enige die geen maxicosie bij me had! Het zal echt wel goed komen met ons!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig ben ik niet de enige, en mijn vriend is er ook veel relaxter onder.
    Als het aan mij lag, heb ik het de hele dag over niets anders.
    Gelukkig is dit forum er!

12. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    Hé Consider! Inderdaad! :D

Ik denk dat mannen wel heel graag willen, maar het is niet hun lichaam dus ze zijn er gewoon veel minder mee bezig dan wij..

En als ik thuiskom, kruip ik eerst even opt forum om mn ei kwijt te kunnen! hahaha

Ik weet zeker dat er meerdere zijn... ;) ;)
    Liefs So

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hey Hummelke Sofie,

Als ik thuis kom ga ik eerst even mijn mail bekijken, en dan kijk ik ook meteen even op het forum.

Inderdaad voor mannen is het toch anders, omdat het niet hun lichaam is. Ik denk dat het voor mannen pas wat tastbaarder wordt als ze een dikke buik zien, of als de kleine hummel is geboren!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmmm..... Mijn lieffie wil het zo graag dat hij het idee heeft dat hij iets moet presteren: namelijk mij zwanger maken :D .... En dan lukt het soms niet, tot mijn en zijn frustratie. Het klussen moet wel leuk blijven natuurlijk! Dus wij proberen er toch een beetje afstand van te nemen; er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja..... :p , dat wil helaas niet zo goed.

Wij zijn er nog maar kort mee bezig (sinds oktober 2007), maar denken er ook de hele dag aan. Soms dromen we er zelfs 's nachts over! Wij willen zo graag papa en mama worden. Wij kijken vaak naar spulletjes op Marktplaats en in foldertjes en dromen vaak weg.... Ook hebben we het al over leuke namen....

Ach, wij blijven positief, da's toch het beste! Eens zullen ook wij een positieve zwangerschapstest in handen houden!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Be happy

Wij zijn ook bezig sinds oktober 2007.
    In het begin keek ik niet wanneer ik mijn eisprong had.
    Maar deze maand ben ik echt bewust gaan kijken wanneer mijn eisprong was, en dus ook rond deze tijd flink geklust.

Mijn vriend wil ook heel graag kinderen, maar hij heeft denk ik wat meer geduld dan dat ik heb

16. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    Hoop dat t echt snel mag lukken bij iedereen, kunnen we weer aan iets anders gaan denken dan alleen "zwanger worden, zwanger worden, zou het? Zou het?" hahahaha :)

Ik ben al ietsje langer bezig; September 2006. Haha Heb eerst heel lang geen menstru gehad en dat gata nu iets beter; dat ontpillen duurde eeuwen bij mij! Maar no worries, we blijven positief! :p

Die kleine hummel zal er komen, hoe dan ook ;)
    ;)
    Liefs

17. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Oh herken me hier zo in.

Maar goed weet je waar ik van baal!
    2 dingen...

1. ach je bent nog zo jong je hebt alle tijd. Grrrrr klopt maar ik wil het zoooo graag. En het is niet zo dat ik niet weet dat het even kan duren. Maar jeetje zeg!

2. Tja als je er teveel mee bezig bent, dan duurt het alleen maar langer hoor. Net alsof je kan denken, nou zie het wel. Je begint er toch neem ik aan niet aan, omdat je het misschien wel wil....

Nou wij willen het dolgraag en het is toch ook logisch dat je er dan mee bezig bent. Sorry maar zou het gekker vinden als je er niet mee bezig bent....

pppfff helemaal niet gefrusteerd hoor haha!

Sorry maar voel de ongie al weer aankomen en baal er even enorm van. En iedereen om me heen schijnt bevangen te zijn van de grootste vruchtbaarheid alles tijden. En ik, nee hoor nik, noppes nada.
    Mijn lichaam houdt me zo voor de gek.......

Pppf dat lucht op zeg!

Duim voor jullie allemaal dat we maar snel heel postief mogen testen!

Liefs Froukje

18. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    Voel jij hem ook al aankomen? Ik kwam straks thuis en voelde em ook, jippie :( Lekker positief blijven! (ofja een poging wagen. Ik ben sinds een tijdje wel wat rustiger. Als we er zonder hulp niet komen dan maar mét! Maar dat bedenk je jezelf niet als je jong bent en een kindje wilt.. Ik ben 25..)

Ik denk soms aan één gedachte:

Van lang wachten komen de mooiste baby's! :D

Wat zal de onze mooi worden hè... ;)

Knuffs! So

19. remke

remke Lid

9 jan 2008
    29
    0
    0
    juf
    emmeloord
    he meiden,
    zeer herkenbaar allemaal. ik ben al vanaf mei bezig voor een tweed en het wil nogsteeds niet lukken. :cry: :x hele lange cylcussen achter de rug en nu net met de eerste ronde clomid begonnen. eidelijk zeker weten een eisprong gehad(door middel van echo en temp.)hoop zo dat het lukt! je bent er inderdaad veel mee bezig. wij hadden vanaf begin al dat we er steeds aandachten, maar hoe langer het duurt des te meer rekening je houdt met dat het toch weer niet is gelukt. nu met de clomid krijgen we weer nieuwe hoop en denk ik dus dagen ook aan niks anders. ben blij dat vele van jullie dat ook hebben. :D
    bewijst in iedere geval hoe graag wij allemaal een kindje willen! :D
    succes allemaal!

groeten remke

20. muissie

muissie Lid

25 nov 2007
    71
    0
    0
    Haha jij voel het helemaal aankomen, maar ja laat maar komen dan kunnen we er tenminste weer tegen aan denk ik dan haha!
    Maar goed het is wel weer ff balen.

Tja ook ik weet dat er nog zat tijd is, en met de tijd wellicht nog mogelijkheden genoeg. Soms ben ik gewoon bang dat er iets mis is, terwijl ik daar nog helemaal geen rede toe heb hoor haha!

Maar ja een ram he, die zijn nou eenmaal ongeduldig!

Liefs Froukje

Deel Deze Pagina