Ben geen ram, maar toch! Wat zal onze kleine met liefde overwelmd worden, denk ik dan maar.. Werkelijk, ik heb GEEN geduld.. Geen goede vergelijking, maar als ik naar de kapper wil moet dat ook meteen en loop ik alle zaken af tot ik meteen terecht kan! 8) Maar ook: de aanhouder wint.. En wij gaan allemaal winnen met superbaby's, toch?! Geduld is een schone zaak! Hou me op de hoogte van jullie situatie, ik ga eten! Soof
Hey meiden.... Nou ik ging vanmiddag naar het toilet....en ja hoor ongesteld geworden ggrrrrrrrrr Verdorie baal er van..... Maar goed nieuwe ronden, nieuwe kansen. Snap alleen nu erg weinig van mijn cyclus. 28*34*31*28 Dus tja wanneer is mijn volgende eisprong, en hoeveel dagen telt mijn cyclus? Liefs consider
Pfff nou ik dacht gisteren dat ik ongesteld was geworden....maar was gewoon een beetje bruin slijm ofzo.... En vandaag heb ik nergenes last van....dus gelukkig zijn alle kansen nog open
He dames, tja wat is het toch vervelend al dat gewacht. Maar ja goed werk heeft tijd nodig. Hier ook nog niet ongie, maar alle voortekenen zijn aanwezig, dus het zal geen 2 dagen op zich laten wachten...maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Kuzzz
Oh, wat een herkenning! Elke maand neem ik me voor om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar als ik dan op de wachtbank zit, kan ik het gewoon niet laten. Ben dan ook heel blij met dit forum... en het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Heel veel succes iedereen!
Het lijkt wel of ik naar mijzelf luister... Mijn man wordt een beetje gek van me. Mijn vriendinnen noemen me al obsesief... [ er zijn twee meiden die weten dat wij er actief mee bezig zijn ]. De eerste keer dat ik dacht zwanger te zijn was december 2006 op eerste kerstdag. [Leuk kerstkado] Ik slikte de pil, maar mijn moeder is ook zwanger geworden door de pil heen en stiekem hoopte ik dat het zo zou zijn, maar helaas. Sinds dat moment kan ik mijn gedachte er niet meer vanaf houden. Ik ben niet gestopt met de pil omdat we voor een maand naar Afrika zouden gaan afgelopen zomer, wat overigens een gave tijd was. In september ben ik gestopt met de pil, maar mijn man kreeg last van kinderkoorst, met ander woorden 'het komt wel erg snel'. Met nieuwjaar hebben we besloten voor het echie te gaan klussen . We zijn heel erg enthousiast er mee bezig gegaan, maar misschien iets te enhousiast. Elke dag is een beetje vermoeiend. Ik dacht dat ik zwanger was en de gedachte was nog erger. Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde, maar ik hoop dat ik dan wat rustiger kan worden. Het gevolg is dat ik nergens anders meer aan denk en dat is logisch, maar errug irri. Ik ben blij dat dit forum er is... Jedid-Jah
He Jedidjah, Geeft niets een lange reactie. Begrijpelijk. Ik ben ook altijd super teleurgesteld als ik weer ongesteld ben geworden. Sterkte meid! Vandaag weer gehoord dat een van mijn vrienden zwanger is. Leuk voor hun. Maar ik voel me dan wel verdrietig, zo van waarom zij wel, ik ben al zo lang bezig. Ik weet dat lang een relatief begrip is en dat andere nog veel langer wachten of hebben gewacht. Het gekke is dat als iemand op dit forum zwanger is dat ik blij ben zo van sie je wel het kan wel maar bij iemand in mijn omgeving dan vind ik het jammer. Ik wil ook zo graag. Het lijkt mij leuk om meete doen met hun zwangerschaps gepraat. Beetje onhebbelijk misschien. Herkennen jullie dit? Moeilijk hoor om er dan niet mee bezig te zijn en niet teleurgesteld te zijn. Veel liefs en sterkte iedereen, groetjes Elba
Ik herken het wel. Een vriendin van ons heeft al een half jaar een zoontje en ik gun het haar van harte, maar als ik tussen al die nieuwe moeders zit dan kan ik wel janken. Aan de andere kant ben ik al getrouwd en kan ik niet echt mee praten met de trouw gevoelens. Al kan ik wel raad geven. Gelukkig heb ik nu iemand gevonden waar ik lekker mijn ei kwijt kan. [wat een lol]. We praten over dingen waar ik normaal niet met iemand kan over praten. Zij is ook een van de mensen waarmee ik heb gesproken over onze sterke wens en over de active houding. Het is echt fijn. Zij is er zelf niet mee bezig en toch ook wel weer. Het is leuk om er mee bezig te zijn, maar er zijn momenten dat ik wel kan janken. Het is mijn man eindelijk opgevallen dat ik echt graag wil en das wel fijn, maar ik kon het tot vorige maand niet eens met hem bespreken. Succes met de gevoelens en als je ff wilt uitbrullen dan horen we het wel... Ik heb altijd tijd om een berichtje te lezen Jedid-Jah