buik krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mariekevegt, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekevegt

    25 feb 2011
    33
    1
    0
    ik had een vraagje :
    ik ben nu 18 weken zwanger en heb elke keer last van mijn buik
    het is net of ik erge krampen in mijn buik heb.
    als ik bijvoorbeeld stil op de bank lig dan krijg ik buikkrampen
    en het is niet zo dat het dan heel lang aanhoudt want meestal duurt de pijn ong een half uurtje en dan zakt het langzaam weer af.
    maar het is wel erg vervelend.

    hebben julllie hier ook last van?

    bij gyn,. konden ze niks vinden maar ik vind het toch wel eng.
     
  2. typje

    typje Fanatiek lid

    14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

    Hey,

    Kan me het best voorstellen dat je het een eng idee vind...
    Ik denk dat het je banden zijn die zo'n pijn doen. Had ik met 20+wkn erg last van.

    Misschien maakt je kleintje ook wel een groeispurt, maar zou het wel in de gaten houden. sterkte
     
  3. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb het nu ook weer. Bij m'n eerste zwangerschap had ik dat ook heel erg. Bij mij komt het echt van de banden af.. ik merk ook duidelijk als ik/de kleine in een groeispurt zit daardoor.
    Het is inderdaad erg eng als je niet weet wat het is. Ik voel me er zelfs weleens echt beroerd van. Ik heb dan ook het idee dat ik een blaasontsteking heb ofzo maar dat is steeds niet zo.
    Gewoon lekker rustig aan doen dan en eventueel een paracetamol pakken. Bij mijn zoontje deed ik dat niet maar nu wel, scheelt toch wel iets en het kan toch geen kwaad.
     
  4. Chai

    Chai Niet meer actief

    Ik had het ook rond 20 weken, de baby schijnt dan een flinke groeispurt te maken en dat vraagt nogal wat van je lichaam.
    Probeer vooral veel rust te nemen.
     
  5. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Ja ik had het ook rond 20 weken, waren idd de banden. En dat kan flink pijn doen hoor! Lekker gaan liggen met een warme kruik helpt soms wel wat, en kleine stukjes lopen hielp bij mij heel goed.

    Liefs Sanne
     
  6. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ohh fijn dit topic!
    Ik heb het sinds een paar dagen maar werdt er zelfs vanacht wakker van en blijft aanhouden...ja steken/krampen zeurderige pijn. soms heftiger als andere keren maar idd als ik mij ontspan is het het ergste! niet dat ik mij zorgen maar maar ben wel benieuwd wat dit kan zijn en of meer dit hebben met 14 weken want pfff...
    dacht eerst aan soort ongiekrampen maar dat is het eigelijk niet meer...het is zeurderig, steken , krampen ja hahah moeilijk te beschrijven!
     
  7. mariekevegt

    25 feb 2011
    33
    1
    0
    lopen wil niet want oohw als ik een stukje ga wandelen of de trap op moet dan ben ik echt buiten adem
    daarnaast is fietsen een hele verlichting
    en we zijn al een paar keer wezen zwemmen en dat is ook een heerlijk gevoel wat een verlichting haha
     
  8. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb het tot nu toe bij beide zwangerschappen de hele zwangerschap door dus ja, het kan met 14 weken ;) Ik had het bij 6 weken al :( Echt rottig. Niet dat ik de hele zwangerschap buikpijn heb hoor maar ik heb echt van die periodes zeg maar.
     
  9. Zaantje25

    Zaantje25 Lid

    31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Ik heb daar ook mega last van.. al vanaf de 10e week
    mijn vk zei dat het me darmen waren, en ik merkte dat als ik naar de wc ging om een boodschap te doen, de krampen dus ook weggingen. Ik vond het een tijdje ook heel eng. ik heb het nu nog steeds maar gelukkig wel wat minder.
    Sterkte dames!!;)
     

Deel Deze Pagina