Dit is mijn derde edit poging vandaag. Ik wilde op dit topic reageren, omdat er een bepaalde opmerking in staat, dat niet per definitie zo hoeft te zijn. Maar ik kan het niet. Ik ben bang dat ik mensen teleurstel, misschien zelfs pijn doe. Dat ik het zelfde effect zal oproepen als het amerikaanse verhaal. Dus ik zeg maar niks, da's beter zo. Daar voel ik me beter bij.
Meis, ik zit al vanaf week 15.5 aan de weeënremmers en die helpen wel! Wat voor een ongelooflijke, ongevoelloze, lul/trut van een gynae heb jij zeg Kan ik zo boos om worden hé, kan je je niet voorstellen
hoi platliggertje, ik kan me jou reactie wel voorstellen mede door het feit dat jij wel weeenremmers krijg en je er gelukkig wel baat bij heb, maar ik denk dat ik ben vergeten te vermelden dat bij mij m'n vliezen al gebroken waren en er dus geen vruchtwater meer in de baarmoeder was. dat was ook de oorzaak dat de bevalling ging doorzetten. maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds denk "baat het niet dan schaad het ook niet" in principe had het zonder vruchtwater ook nog even kunnen blijven zitten want het schijnt dat je dat constant aan blijft maken, alleen niet in de hoeveelheid als dat normaal gesproken zou zijn maar voldoende om het kindje niet uit te laten drogen. verder wens ik jou veel sterkte want ik zie dat jij in de cruciale weken zit waarover in dit topic geschreven wordt en kan me voorstellen dat het heel spannend is. hou je rustig en vooral, hou je kindje nog ff binnen groetjes nienke
Oh... Dat is idd een totaal andere zaak. Wat vind ik dat erg voor je, echt zo erg Hoe het toch fout kan gaan in het leven hé. Ik hoop dat je alles een beetje kunnen plaatsen hebt en wens je nog veel sterkte en geluk toe. Lieve.