Hallo iedereen, Ik heb van zwanger & kids de Certain zwangerschapstest gekocht. Nu vind ik hierover eigenlijk nergens over hoe goed deze is en wat voor ervaringen er mee zijn. Ik ben nu 10 dpo en ik heb nog steeds negatieve testen. Natuurlijk is het goed mogelijk dat ik gewoon niet zwanger ben op dit moment. Toch zou ik graag wat hoop houden, dus misschien is de test gewoon waardeloos Wat zijn jullie ervaringen met deze test?
Op 10 dpo is het niet gek dat je negatieve testen hebt. Bedoel je in deze cyclus nog steeds negatieve testen of verspreid over verschillende ronden? Ervaringen met de test heb ik niet, succes !
Dit is mijn eerste keer testen met dit merk. Nu 11 dpo en nog steeds negatief. Ik denk dat het misschien toch niet ligt aan dit merk. Heb jij ervaring met deze dipstick van zwanger en kids?
Geen ervaring mee maar op zich is het niet raar toch om op 11 dpo nog negatief te testen. Waarom wacht je niet tot je NOD?
Hippy je hebt gelijk. Ik ben er gewoon teveel mee bezig. Bij mijn BBZ had ik met 8 dpo al een tuurstreep op kv2v5. Ik ben gewoon te ongeduldig haha
Ik denk dat elke vrouw op dit forum ongeduldig is haha. Succes de komende dagen! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt
geen ervaring mee... maar andere testen van zwanger en kids staan er toch om bekend om later positief mee te testen als met k2v5 ... vele hadden op de kv al duidelijke test voordat er op de dipstick iets te zien was of hier was nihil wat op te zien... succes met testen
Dank jullie wel voor jullie reacties, ik hoop ook niet ongesteld te worden. Ik hoop het ook voor jullie Je reactie geeft mij toch weer een beetje hoop Missiej, hopelijk is de test gewoon minder gevoelig