Daar zijn we weer... een paar maanden na mijn laatste tuurvraag en weer met een hele vage test. Ik stond vanochtend te kokhalzen en toen nam de gekte het over Zit nu pas op 8 dpo (Ik weet het.) Ik weet niet of het te zien is op de foto's, maar binnen de tijd verscheen een heel vaag lijntje. Inmiddels is die vervaagd tot meer een glanzend schaduwtje. Het is een KV2x5. Ik baal zo, want die testen daar kon ik eerder zo van op aan dat zelfs een schaduw van een schaduw nog betrouwbaar was. Dat is niet meer zo hè? En is een binnen de tijd verschenen lijntje dat opdroogt tot een grijzige schaduw per definitie een voordruk?
Ik zie hem ook Fijn he die testverslaving haha Je gaat vast de komende dagen verder testen dus ik hoop voor je dat hij donkerder wordt!
Ik zie het lijntje overigens alleen als ik de geopende bestanden verklein. Op volle grootte wordt het te vaag
Glanzend uitziende streepjes zijn helaas negatief. Daarbij als jij al kokhalzend boven de wc zit dan is je hcg al zo hoog dat je een duidelijke streep op de test zou verwachten aangezien de kwaaltjes door hcg worden veroorzaakt. Maar 8 dpo is nog erg vroeg Ik zou het over een paar dagen nogmaals proberen
@RoGiJuLi Hahaha! Ja, ik weet het... ik heb al een aantal zwangerschappen achter de rug. Maar hoe graag ik ook wil relativeren en logisch wil blijven nadenken... die wens doet soms gekke dingen met me zoals 'willen testen bij de eerste de beste kokhals' Balen dat glanzig negatief is. Geldt dat ook voor kleurloze schaduw? (Zie? Ik begin ook al te vragen naar de bekende weg inmiddels )
Op de onderste test denk ik wat te zien. Tja t is lastig, ook om bij die hele lichte tuurtesten te zien of er nu wel of geen kleur inzit. Vorige ronde had ik ook extreme tuurstreepjes op al mn kruidvattesten (6 stuks maar liefst), liepen niet op en ook op de dag van zo'n test ongesteld geworden. Ik weet dus niet of t wel of niet een reactie is geweest op heel weinig hcg, maar andere testen (oa sensotest early en predictor early) bleven negatief. Langs de andere kant had ik nog nooit tuurstreepjes gehad op de (vele) kruidvattesten die ik eerder gedaan heb. Deze ronde begon het ook heeel vaag (op 7/8dpo, met avondurine, ik heb m er even bijgezet), deze keer ging hij wel oplopen, maar was er ook op de sensitest al een heel vaag streepje te zien. Gewoon blijven testen dus de komende dagen, hopelijk gaan ze oplopen.
Ik vind trouwens de tuurstreepjes vaak iets duidelijker als je de test sloopt, dan heb je in ieder geval al geen last meer van de schaduw...
Ik snap het idee daar wel van maar kan het niet zijn dat sommige mensen heftiger reageren op klein beetje hcg? Er zijn mensen die op 8dpo echt al symptomen hebben en waarbij het de dag erna dan positief is dan kan het toch zijn dat je al geageerd op de hcg maar de test het nog niet kan oppakken?
@Fluss1984 Dankjewel voor je uitgebreide antwoord en gefeliciteerd met je zwangerschap! Verwarrend dat een product waar je eerder zo op kon vertrouwen nu zoveel vage lijntjes geeft. Ik heb het ook eerder gehad inderdaad (een aantal maanden geleden). Dat maakt ook dat ik er nu wat sceptischer in sta Ach en de wens is de vader van de gedachte. Aan een derde kindje wordt nu bijna anderhalf jaar 'gewerkt'. Een zwangerschap zou zo leuk zijn Ik heb het testje ook nog even gesloopt, maar het lijntje is echt licht opgedroogd, dus ik verwacht niet dat er online iets te zien zal zijn.
Dat zou kunnen maar is wel meer uitzondering op de regel zoals ze dat noemen Daarom zei ik ook dat je een duidelijkere streep zou "verwachten" en niet dat er dan een duidelijkere streep zou moeten staan
Ik heb het gevoel dat het ook vaak de progesteron is die aan het werk is en dat ik de kwalen die dat oplevert al gauw verwar met de kwaaltjes die worden veroorzaakt door hcg. Lief @Fluss1984! We gaan het zien. Ik hoop dat het binnenkort zo ver is en anders moet ik me wellicht toch gaan neerleggen dat ons gezinnetje van vier eigenlijk ook heel fantastisch is (want ik weet dat ik eigenlijk enorm in mijn handjes mag knijpen)
Haha aaah slim bedoelde het ook niet aanvallend hoor zag het hier al vaker staan van mensen. Denk inderdaad dat er altijd uitzonderingen zijn. Mijn moeder voelde bijvoorbeeld altijd haar eisprong en toen vonden ze dat gek (gynaecoloog) nu is het compleet normaal. Tijden veranderen en ook wat ze weten en kunnen meten.
Inmiddels twee dagen en twee testen later... Gisteren helemaal geen lijntje te bekennen en vandaag wederom een heel vaag streepje dat vooral te zien is op de natte test en dan heel lichtroze lijkt, maar vervolgens weer opdroogt tot een draak van een vaag lijntje Ik heb de foto's bijgevoegd, maar ik betwijfel of jullie het kunnen zien. Iets met hoop en bodem
Nou ze zijn je wel op de proef aan het stellen... ik zie hier ook weer heeeeele vage streepjes op. Op hoeveel dpo zit je?
Ik heb geen ovutest gedaan, maar normaal zit mijn ei rond dag 14/15 en dan zou ik nu rond 10dpo moeten zitten. Weet je of er ook testen zijn die gevoelig zijn en geen valse streepjes geven? (Ik ben mijn geduld deze ronde echt volledig kwijt )
Ja de predictor early geeft volgens mij geen valse streepjes, en op de early sensitesten heb ik ook nooit valse streepjes gehad en die was minstens zo gevoelig als de kruidvat 2v5. Sensitest beweert ook dat ze geen valse streepjes hebben door andere techniek, en ik heb ze dus nog niet op t tegendeel kunnen betrappen (heb nochtans vaak geprobeerd ).Iedereen is heel positief over de predictor early, maar bij mij was die nog negatief terwijl ik wel al een redelijk duidelijk streepje op de kv test en op de sensitest zag. Je kan m altijd proberen!