Ik heb vroeg getest met de predictor early en daar zag ik een duidelijker streepje op dan op de kruidvat 2v5... Misschien dat deze test je duidelijkheid kan geven?
En dan gewoon de dipsticks @Fluss1984? Ben haast geneigd om nu naar de winkel te fietsen voor een Predictor
Ja de sensibaby hcgx, dus die vanaf 6 dagen voor je nod. De predictor hebben ze inderdaad gewoon in de winkel liggen
Ja ik weet ook niet waarom de predictor bij mij wit bleef, ik heb er nochtans uitvoerig naar getuurd, maar wit wit wit. En dat bij onderstaande testen, waarop zeker met het blote oog toch wel duidelijk streepjes te zien waren. Had er toen nog een topic over geopend...
@velena Het zou me niet verbazen als dat in mijn geval ook zo gaat zijn. Ik heb hier op het forum natuurlijk al de nodige vage streepjes voorbij zien komen waarbij er geen zwangerschap bleek te zijn. Ik verwacht niet dat ik een uitzondering zal zijn, maar die hoop hè @LiefenLeed Ik ben uiteindelijk gaan lopen. Nu wachten op een geschikt moment... Ik probeer me te herinneren van vorige zwangerschappen wanneer ik het duidelijkst test. Eergisteren een vaag lijntje aan het einde van de ochtend toen ik nog niets had gedronken. Vandaag een vaag lijntje aan het einde van de ochtend na drie koppen thee en een kop koffie. Heb mijn gekte nu ook maar met echtgenoot gedeeld, die me - terecht - hoofdschuddend aankeek. Hopelijk kalmeer ik nu wat, haha! @Fluss1984 Jouw testen zijn toch echt wel een stukje duidelijker dan de mijne. (En hoe krijg je ze zo goed op de foto?!) Die zijn van 8dpo, toch?
Haha dit soort streepjes heb ik nooit aan mn vriend laten zien, die zou me ook voor gek verklaren. Die kreeg de digitale "zwanger 1-2 weken" onder zn neus geschoven, dat was net duidelijk genoeg Ik denk dat ik een hele goede camera op mn telefoon heb (galaxy7), en op onze keukentafel hebben we heel veel daglicht. Ja t is echt vervelend die vage streepjes, vorige maand had ik ook hele vage streepjes op de kruidvat 2v5, was niet zwanger. Toen bleven de sensitesten ook wit, en nu gaf die tegelijk ook een heel vaag streepje. Ik had alleen het idee dat het streepje met mijn "valse" testjes net iets dichter tegen de controlestreep aanstonden, of dat het een wit streepje was op de juiste plek waardoor daarnaast een streepje lijkt te staan als gezichtsbedrog, snap je wat ik bedoel? Hopelijk heb je straks of morgenochtend een streepje op de predictor. Edit: 8dpo idd, 's middags waren ze opeens een stuk duidelijker.
Hahahaha! O maar @Fluss1984, ik heb ook de test niet met mijn man gedeeld Ik heb gedeeld dat ik een zwangerschapstest ging halen Nee... Ik vind mezelf al belachelijk genoeg. Hij mag me nog wel een beetje aantrekkelijk blijven vinden En ik snap wat je bedoelt. Dat zie ik hier niet. Ik heb nog wel even getwijfeld of het niet gewoon een vochtophoping was vanaf de plek van het 'streepje', waardoor het lijkt alsof er een streepje staat (snap je?). Maar het is echt een schaduwlijntje. Maar evengoed. Die had ik een aantal maanden geleden ook en toen werd ik gewoon ongesteld. De cycli daarna had ik mijn gekte onder controle en heb ik niet meer getest, dus wellicht staat het er altijd wel.
Op alle testen zie ik wel iets..en met kleur dus dat lijkt een begin te zijn van iets.. . Hopelijk snel meer duidelijkheid x
Hahahahah ik moet zo hard lachen! Zo herkenbaar Ik had ook tuurstreepjes maar weet vriend ook niet, die kreeg ook de cb indicator onder zn neus hahaha Ik zie ze ook heel licht, bij mij was predicor heel goed! Zie foto als voorbeeld kv, early sensitest en predictor (allemaal met zelfde urine)
Ik ga later vandaag ook de Predictor nog even doen, maar vanochtend nog een keer een KV2x5 gedaan en die loopt op, volgens mij. Zien jullie ook verschil met eerder?
Ik zie op de bovenste bijlage een duidelijke oploop. En zie het streepje op de KV2v5 ook goed. Hoeveel dpo ben je nu?
Thanks dames! Ik vind het echt enorm spannend. Durfde nauwelijks te sporten... alsof het er dan uit valt, haha! @LiefenLeed Normaal heb ik mijn eisprong rond dag 14/15. Nu 10 of 11dpo. En jij gefeliciteerd! Vergat ik gisteren helemaal te zeggen.