Die kv is echt wel positief hoor! Zo ongeveer was die van mij ook toen ik voor de eerste keer testte.
Duidelijk positief hoor!! Leuk zeg: een 5e kindje. Heb je twee tweelingen dan, gezien je handtekening?
Zie nu een lichte streep, bij die andere zag ik niet zoveel. Sorry. Maar dat was ook nog vroeg. hopelijk loopt die mooi op!
Inderdaad mijn derde kindje @Bioluun Jouw test geeft moed @Tegeirian! Ik heb vanochtend getest... twee keer. Het lijkt bij mij de regel dat ik niet zo denderend duidelijk test met de eerste plas van de dag Gelukkig was de tweede test niet lichter dan die van gisteren. Ik probeer ze steeds in een collage te zetten, maar dat gaat echt ten koste van de scherpte, dus ik hoop dat jullie het ook zien. Ik durf het gewoon nog niet te geloven. De eerste stap is dat streepje, maar nu dat streepje er lijkt te staan... dan heb je voor je gevoel ineens iets te verliezen in plaats van te winnen. Ik vind het doodeng. Kijken jullie mee?
Die lopen mooi op! Ja snap ik. je wilt het, dan heb je een streepje en ojee als het maar goed gaat. Dan komen de eerste 12 weken weer om de hoek kijken,
@Melian Mooie oploop! Wij lopen ongeveer gelijk en ik herken je angst! Ben altijd zo op zoek geweest naar het tweede streepje en nu ik een tweede streep heb (wel licht, maar gewoon van een meter afstand zichtbaar) is het nog niet goed genoeg Ik ga donderdag weer testen en hoop een mooie oploop te zien op de Kruidvat 2v5
Ik had je verhaal gelezen in het mei-topic @Rosje83. Spannende tijden voor jullie! We gaan gewoon duimen voor een mooie oploop en daarna mooie uitslagen voor jullie. Zelf durfde ik me nog niet aan te melden bij de zwangeren. Eerst even NOD afwachten en in de tussentijd nog wat testen . Vandaag enorme rugpijn en dat heb ik ook altijd voor mijn menstruatie, dus de onzekerheid viert hoogtij hier .
Haha dankjewel en snap ik helemaal @Melian, ik heb ook getwijfeld om mezelf aan te melden. Maar wilde het voor mezelf een beetje de realiteit maken omdat ik het nog steeds niet helemaal kan geloven en misschien iets extra reserve probeer te houden! Hoop dat je het snel aandurft om je bij ons aan te sluiten, maar dat moet je inderdaad pas doen als het voor jezelf goed voelt!
@Melian wauw wat een mooie strepen! Jij bent heel erg zwanger hoor Ja gaat goed hier! gelukkig een mooie oploop gezien in de 2BeSure test vanmorgen (tov maandagochtend), dus ik begin er ook steeds meer in te geloven. Morgen weer een Kruidvat 2v5 doen (gisteren ook gedaan), dus die zou ook echt mooi opgelopen moeten zijn na 2 dagen Even een vraagje, met welk programma zet jij ze naast elkaar?