Ik ben benieuwd wat jullie van de naam Lennon vinden en wat voor een associatie jullie bij die naam hebben (behalve John Lennon uiteraard). Ik vind Lennon Benjamin een leuke combi maar ik twijfel ook of de naam Lenn leuk is. Of klinkt dat onaf?
Ik vind Lennon wel oke! Ik zou dan kiezen voor Lennon Benjamin. Lenn vind ik veeeeeeeeel leuker en stoerder. Lenn Benjamin
Hahaha ja die stond er ook maar vond ik achteraf toch niet zo leuk... Lenn Benjamin vind ik niet zo lekker klinken maar Lenn vind ik eigenlijk ook wel erg leuk!
Ik vind Lennon wel wat hebben...zou me kind niet zelf zo noemen maar vind het geen lelijke naam ofzo... en in combi met Benjamin ook leuk! Succes!
Lennon....John Lennon... Nee, Lennon vind ik echt GEEN leuke naam. Lenn is ook niet mijn smaak, maar vind ik veel leuker dan Lennon.
Lenn vind ik hartstikke leuk! Zie er een stoer mannetje bij.. ja, apart, stoer en helemaal te gekke naam eigenlijk! Lennon vind ik niet geweldig maar ook niet vreselijk. Succes
Je hebt ook de Ierse naam Lennan vinden jullie die leuker dan Lennon? Je spreekt beide namen hetzelfde uit.... Mijn zoontje zal half Spaans/Portugees zijn.
Ik vind hem wel leuk, het is weer eens wat anders en het klinkt goed! Nog mooier vind ik: Landon Lennon Benjamin: mooie combi!
Lennon vind ik zooooo leuk!!! Mijn man ging helaas niet accoord! Het werd Lemmy ! Kort je ook gauw af naar Lemm helemaal blij mee!
Ik vind Lennon echt helemaal niets, de naam Lenn vind ik een stuk beter. Nog steeds niet mijn smaak,maar ik vind hem wel leuker. Lennan vind ik minder raar omdat het me niet zo aan John lennon doet denken. Maar van de 3 opties vind ik Lenn nog steeds het beste.
Ik vind Lennen dan net even leuker, maar ik ken een Lennen en misschien ben ik daardoor bevooroordeeld Benjamin als 2e naam heel leuk!