Hoi hoi Hoop dat iemand me tips kan geven. Ik ben sinds deze maand gestopt met mn pil. We hebben een dochtertje van bijna 5. Ik was toen 1,5 maand gestopt met de pil en daarna was het raak. Nooit geen klachten of rare dingen gehad. Ook biet toen ik zwanger was. Niets gemerkt. Daarvoor heb ik 11 jaar dr pil geslikt dus geen idee wat mn cyclus was. Met mn dochtertje maar 1 cyclus en die was 35 dagen Nu had ik 25 juli eerste dag menstruatie. Vandag toen geen pil meer genomen. Afgelopen week de 6e had ik lichte buikpijn. Daarbij ook veel slijm wat overeen komt met de vruchtbare periode. In deze dagen hebben we dan ook geklust. Ik deed een ovulatie test maar die gaf niks aan aan (had veel gedronken dat wel) Zondag 9 aug verging ik vanbuikpijn. Ik had geen idee wat het was maar heb aardig wat pcm genomen o.dat ik er helemaal gek van werd. Toch een ovulatie test gedaan en deze gaf een licht streepje aan (ook weer te veel gedronken eigenlijk) Vanaf gisteren pijn in mn buik alsof ik ong moet worden.... Kan dit ook gewoon zijn dat mn lichaam opeens alles gaat herstellen na het pilgebruik? Zie zo veel verschillende klachten en dingen wat overal bij horen dat ik geen idee heb. Jullie misschien ook niet maar misschien heeft iemand dit ook gehad? Ik heb geen idee wat voor cyclus ik heb omdat het pas eerste maand is. Maar al die buikpijn word ik nu al gek van
Mogelijk voel je je eitje groeien, dit kan sms heel pijnlijk zijn Maar ik heb het ook gehad, onwijze pijnen kramp, hoofd pijn en extreem gevoelife borsten. Alles heeft de revue gepasseerd!