vrijdag ochtend half 5 begonnen me weeen veelste vroeg ik dacht de eerste 2 x dat het me kindje was wat zo erg duwde mr dat ik een uur lang naar de klok heb liggen kijken en om de 2 minuten een wee kreeg ben ik tog maar gaan Bellen naar de vk en ja hoor ik werd direct door getsuurd naar het ziekenhuis ze hebben me tot half 4 smiddags aan de ctg scan gelegd en idd elke 2 min weeen maar omdat er nog geen onsluiting over vernauwing onstond wouden ze me nog niet aan de remmers hebben om Precies half 4 begon me baarmoeder mond te vernauwen en hebben ze me direct aan de remmers gelegd en heb ik 2 x hormonen Gehad voor de long rijping van me kindje...ik heb tot gister ochtend 7 uur aan de remmers gelegen en toen hebben ze me eraf gehaald om te kijken wat er gebeurde tot nu toe heb ik wel wat harde buiken gehad mr gelukkig geen weeen meer ik mocht vanmiddag naar huis met uitsluitend aleen bedrust...mag nog geen 100 meter van huis ...ik ben hier allemaal erg van gerschrokken en nog flink aan t bijkomen...is er iemand die hier nog meer ervaring mee heb en zich erg raar voelt miss door de hormonen ?....ben een beetje in de war ervan...en tog een beetje bezorgd ...zal t morgen weer beginnen of zal t we blijven ...ik ga er nu egt op zitten w8tte...heb iemand hier ervaring mee en hoe liep het bij jullie af ?...
Hallo, Ik heb de longrijping en weeenremmers voor mijn kindje met 28 weken gehad en later nog een keer met 34 weken.... Ik was ook van dat alles heel erg in de war en vergeetachtig.....
en waneer is ze geboren dan ?...met hoeveel weken en waarom gooiden ze je er met 34 weken nog een keer aan bij mij gaan ze dat niet meer doen ?...als ik nu weeen krijg laten ze t komen..
Inderdaad.. lijkt me stug dat als jij nu met 31 weken weer weeen krijgt je geen weeen remmers krijgt.,
Door een hoop stress die erbij kwam kijken, was ons kindje zo wie zo al veels te klein en te licht. Als ze met 34 weken geboren was had ze het zeker niet gehaald. Uit eindelijk is ze door verplichte bedrust en elke dag controle met 38 weken geboren.
Ik vind wel dat ze je snel naar huis sturen. Ik had het met 27 weken, kreeg meteen remmers. Had minder weeen dan jij en geen ontsluiting, iets verkortte baarmoederhals. Die bleef stabiel op 35 mm en toen mocht ik met 9 dagen pas naar huis. Als ie overmorgen weer iets korter is moet ik terug...
geen ervaring, maar wilde je wel even veel succes wensen! En dat de kleine maar mooi even een paar weken blijft zitten nog!
ik wil je veel succes wensen en hopen dat je een beetje je rust kan pakken, stress is ook niet echt bevordelijk voor de kleine. die kleine moet gewoon nog ff lekker bij mama blijven zitten...
Misschien een kleine geruststelling van mijn zijde: ik ben met 31/5 naar het ziekenhuis gebracht met gebroken vliezen, heb ook de longrijping gehad, weëenremmers (hielpen niet) en ben met 32 weken bevallen van een gezonde dochter! Toch: succes en sterkte, ik hoop dat de weëen de komende 9 weken niet van zich laten voelen!
iki hoop idd dat de kleine nog ffies blijft zitten bedankt voor de reacties en steunn...wie weet blijft ie wel tot de 40 weken zitten nu ..ik hou me in iedergeval rustig en aan me bedrust...mag nog geen 100 meter van huis ..genees een bed opmaken ik vul me dag nu egt op met beetje bank hangen en smiddags even slapen...
dat ik nog in het ziekenhuis lag hebben ze me Verteld..dat als ze me er af zouden halen en et weer zou beginnen ze het kindje lieten komen dit is wat ze mij verteld hebben ...ik weet het verder ook niet.
Heel maf, lijkt wel of dit mijn verhaal is. Hier nl hetzelfde; ik ben ook met 31/5 naar het ziekenhuis gegaan met gebroken vliezen, longrijping en weeenremmer (hielpen ook niet) en ben diezelfde avond bevallen van een heel klein en kwetsbaar maar wel gezond jongetje! ik hoop dat je je kleintje nog even lekker binnen houdt. Hou je lekker rustig en laat lekker alles voor je doen!
@Channa: dat klinkt alsof ze bedoelden als de weeenremmers gisteren niet gewerkt hadden en het weer was begonnen, dat ze het dan hadden laten komen, (tja, veel andere keuze zou er dan ook niet geweest zijn). Ik neem toch aan dat als je volgende week weer weeen zou krijgen, ze eerst opnieuw remmers proberen, voordat ze het laten komen...
Ben zelf gisteren uit het ziekenhuis gekomen met bijna hetzelfde ook 2 keer 24 uur aan de weeenremmers gelegen n 2 spuiten gekregen om de 24 uur voor de longen en ze daar werd mij verteld dat ze hiermee doorgaan tot 34 weken en dan alles staken! en dat is dus bij mij ook het geval en ik ben nu dus gewoon thuis om af te wachten wat ze gaat doen en of ze blijft zitten of zich aan gaat melden al verwachtte ze in het ziekenhuis niet dat ik nog 2 weken vol ga maken! Ze laten na 34 weken pas de natuur zijn gang gaan!
hej female we zitten dus in t zelfde schuitje..bij ons in het ziekenhuis doen ze dit al vanaf 32 weken...en ik hoop tog echt wel hij wat langer lijft zitten dan 2 weken..en heb je nog ergens last van ?...of is t bij jou echt allemaal weg ?...geen harde buiken en extra ? kussjess
jawel heb nog steeds harde buiken soms pijnlijk en vanacht had ik bijna gebeld zo erg werd het! en verder heb ik veel kramp onder aan me buik en klinkt stom maar ook soms echt pijnlijke steken in me mus en wat dat is weet ik ook niet hahaha en moet iedere week terug naar het ziekenhuis voor ctg... en had wel aanta bijwerkingen van die weeenremmers! haren die uitvallen koppijn moodswings heel erg kan nu lachen en over 2 minuten huilen en depri zijn en ben ook best in de war van alles hoor dus denk dat dat er gewoon bij hoort...
Dat hoop ik ook voor je. Positief blijven he En dat geld ook voor female24. Beide heel veel succes toegewenst. Rusten, rusten en nog eens rusten... Je weet waar je het voor doet he! Ik heb het ook tot 38 weken kunnen redden. (ben best trots op mezelf hihihi )