hoi lieve dames,, wij zijn zwanger van een dochter en ik had de vraag wie er merkbaar verandering voelt bij de bewegingen van de baby... ik heb het idee dat ik onze meid sinds een week pas later op de ochtend voel,,voorheen voede ik haar gelijk als ik wakker werd,maar nu lijkt het alsof ze uitslaapt ik voel haar iedere dag wel genoeg,maar toch merk ik echt verandering,,dat ze echt groot word en minder ruimte heeft hebben jullie dit ook?
Ja ik voel ook wel veranderingen. Vooral ook doordat mijn ukkie nu met het koppie naar beneden ligt (ten nadele van mijn ribben) : ) En inderdaad, tis hier ook een uitslapertje geworden want voorheen werd ik gewekt door het getrappel en dat is nu niet meer zo. Ook voor het slapen gaan is het stukken rustiger dan voorheen.
ja ze ligt bij mij ook met haar hoofdje al ingedaald,,,tis idd net of ze me een gekneuzde rib trapt,,,ook als ik met gebogen rug op een stoel zit,,,voel ik der handjes onderin zo van mama dit zit niet zo lekker hahahahah... vooral als ik in bed lig begint de meeste kermis,,,,ik ga nu een soort schema bijhouden rond welke tijd ik haar voel,,lijkt me leuk voor later
Bij mij is het helemaal niet veranderd, ik heb soms het gevoel dat hij de hele dag wakker is, ook geen fijn gevoel aan mn ribben/schaambot. Als ik smorgens wakker wordt voel ik hem ook bewegen, als ik 's avonds ga slapen beweegt hij ook.
ik merk dat de bewegingen beperkter worden, dus niet meer aan alle kanten van me buik maar vaak op dezelfde plek, wel gaat ze kontje van links naar rechts ook ik voel de kleine op andere tijden dan voorheen, ze hebben nu een beetje hun eigen ritme. nog aan aantal weekjes en dan hebbe we onze kleintjes in de armen! Liefs xx
ja ik nog 6 te gaan ik voel idd ook der kontje nog vaak van lijks naar rechts gaan hahahah grapig zon scheve buik,,,maar vooral der voetjes die zie je echt,,,echt genieten he dames
ja het is zeker echt genieten, ik vandaag nog 7 weekjes te gaan dus je loopt een weekje voor op mij. ik begin nu de voetjes ook steeds duidelijker te zien indd,, eerst wist ik nooit wat was,, ma nu weet ik et wel haha
ik merk nu wel zo dra ik uit geslapen heb , en dus extra enegrie heb, dat de baby helemaal los aan het gaan is in me buik en dan zie je ook echt die voetjes en dat kontje ook van links naar rechts gaan.. het is echt super lief om me buik zo heen en weer te zien gaan.. ik denk dat ik het toch wel ga missen als ik bevallen ben.. liefs
ik ben indd ook nog jong! als je onder me banner kijkt zie je wat het word haha dit is me enige ventje in me leven omdat de papa er vandoor is.. ben jij ook al zo nieuwsgierig naar je meisje?
ik merk dat de bewegingen anders worden dat de kleine steeds minder ruimte krijgt en dat je echt je buik ziet golven soms. Sommige bewegingen zijn wel pijnlijker dan voorheen. Maar gelukkig nog een paar weekjes en dan kunnen we de kleine vasthouden maar zal de bewegingen in mijn buik missen
hoi hoi, ik merk ook verandering hoor, in het begin sliep de kleine in de nacht braaf door en nu trapt de kleine me gerust wakker maar in de ochtend als ik opsta dan even wakker en gaat meteen daarna weer pitten hihi! merk wel als ik in de nacht ga plassen denk die kleine meteen HOERAAA je bent ook wakker..haha!