poe poe tis me wel allemaal wat he...ik had aleen vreselijke las st van hartkloppingen en onrustig erg opgejaagd gevoel nog steeds n beetje en ik heb gelukkig nergens meer last van nu doe ik eigenlijk ook niks de hele dag beetje slapen en dvds kijken ...en idd de steken in me doos heb k ook gehad dnk dat t de baby is die er op drukt en moet volgende week ook weer terug komen voor ctg echoo en controle..naja laten we hopen dat onze ukkies nog ff blijven zitten ..we houwe elkaar op de hoogte kusss
thanx Lintje maar denk niet dat ik nog tot 38 weken kan blijven dragen want merk echt dat het al aan het rommelen is nu! en ook in het ziekenhuis zeiden ze dat ik blij mag zijn als ik nog 2 weken volmaak dus is gewoon afwachten nu en heel rustig aan doen!
ik kreeg geen pillen heb 2 keer 24 uur aan het infuus gelegen met een weeenremmer maar weet niet meer precies hoe die heet iets met "tra" en daarbij 2 keer om de 24 uur spuiten gehad om de longen van het kind te rijpen...
Ja die twee longrijping spuiten heb ik ook gehad. Bij mij wilden ze nog geen infuus doen zodat ze dat in uiterste nood nog konden toepassen. Pillen hielpen/helpen goed, ik was 27 weken en 2 dagen toen de weeen kwamen en dan wil je ze echt nog niet hebben! Veel succes!
ik weet natuurlijk niet hoe het in andere gevallen gebeurd ik praat nu alleen uit eigen ervaring maar weet wel dat het bij mij noodzaak was om het via het infuus te doen want na n bepaald aantal cm ontsluiting kunnen ze je niets meer geven! maar ik ben bang dat het allemaal niet echt geholpen heeft (of in ieder geval niet lang) want het is nu sinds n uurtje of 2 behoorlijk onrustig maar ja meer dan afwachten tot het erger wordt kan ik nu toch niet...
ik heb ook meer dan 48 uur aan infuus gelegen en 2 x longrijping gehad.. en idd hoe het Heette geen idd wou aleen mr dat t werkte..
heee female hoe is t bij jou daar binnen ..?....kvindt me uk zo rustig sinds ik aaan de remmers heb gelegen gelukkig moet ik dinsdag weer voor controle..
ja hier gaat het wel veel voortekens van een bevalling en het blijft rommelen steeds, ben ook de slijmprop verloren maar verder is het nog steeds rustig dus hoop dat ze het nog even n paar weekjes volhoudt! wel merk ik dat ik zelf lichamelijk heel erg achteruit ga! ben ook 2 kilo afgevallen en lopen is bijna onmogelijk nu! slapen is ook n ramp want s'nachts heb ik heel veel last van voorweeen enzovoorts! en hoe is het bij jou?
gaaat redelijk gelukkig ben me slijmprop nog niey veloren as t goed isj niet gemerkt in iedergeval...wel af en toe flink last van me buik afgevallen hoe kan dat nouw ?...ik was afgevallen mr kom nu weer aan dnk vocht..en idd slaap ook erg onrustig..maja daar hebben we t middag tukje even voor he ...waneer mag je weer voor controle?
ik moet vrijdag weer! en dan gaan ze kijken of ik al verder ontsluiting heb of niet tja het afvallen denk dat het komt omdat ik me lichamelijk ook erg slecht voel laatste dagen en stress ook wel denk ik... zal wel goedkomen als de kleine er eenmaal is!@!
Ik had alleen weeen, geen ontsluiting. Denk daarom. Ze zeiden: we proberen dit eerst, infuus is laatste redmiddel. En de adalat werkte gelukkig wel want ik wilde ze echt nog niet met 27 weken en 2 dagen. Gelukkig morgen alweer 30.
hey meis nee kan ik me voorstellen dat je ze dan nog niet wilt 27 weken is ook wel heeeeel erg vroeg he! gelukkig heeft het bij mij ook geholpen tot nu toe want ze zit nog hoog en droog en hopelijk blijft dat ook nog zo voor in ieder geval 2 weken!
Bij mij begonnen met 31 weken ook de weeen. Ik moest ook met spoed naar het ziekenhuis en daar heb ik uren aan het ctg gelegen. Ze hebben onderzocht of ik een blaasontsteking had en ik heb een echo gehad om te kijken of het niet kwam omdat ik geen vruchtwater meer had. Uiteindelijk moest ik blijven en heb ik weeen remmers en een groeiprik voor de longetjes gekregen. Mijn weeen gingen niet zo 123 weg en heb dan ook lange tijd weeen remmers gehad en natuurlijk nog de 2e longrijper. Ik heb uiteindelijk 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb met ongeveer 34 weken een groeiecho gehad en toen pas mocht ik van de weeen remmers af. Het was inderdaad zo dat de baby mocht komen als ik 34 weken was. IN ieder geval, zou ik geen remmers meer krijgen. Dus ik vin dhet inderdaad ook wel erg vroeg dat de baby nu al mag komen.
He female..nou ben net terug van de poli gyn in t ziekenhuis ...vruchtwater was nog steeds matig en baarmoedermond was ietsje pietsje vernauwd ..mag nog minder dan ik mocht...( alsof ik al zoveel deed ) t hartje klopte mooi en t kindje maakte t goed aleen ligt hij nog in onvolkomen stuit hij zal ook niet meer koppeltje duiken ivm het weinige vruchtwater..( ze vonden t niet echt verontrustend zolang ik maar niks verlies ) volgende week moet ik weer voor controle is me baarmoedermond dan weer vernauwd of meer wordt ik toch weer opgenomen....tis allemaal mr wat ..h0est met jou ?