veel te vroeg weeen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @ female, De kleine is uiteindelijk tot 37.2 blijven zitten, dus er was niks aan de hand.

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    @ channa
    hier is alles wel weer rustig aan het worden nu! dacht even dat ik het geen week meer vol zou maken maar heb nu weer goede hoop!

@ tascha
    Nou dat is wel mooi dan als ze nog zo lang blijven zitten! hoop dat mijn meisje ook nog wel een tijdje blijft zitten hoor hoe langer hoe beter! en wil haar toch liever meteen mee naar huis nemen dan dat ze nog n tijd in het ziekenhuis moet blijven!

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    @ female...

hihi gellukig ben ik blij om...
    dus ze heeft zich bedacht wil tog nog wel even veilig in mama der buik blijven nouw Gelukkig maar toch :D komt alles toch nog op zn Pootjes terecht !

4. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Bij mij voelt het wel wat onrustig, kan niet precies zeggen in welk opzicht. Alleen heb ik het idee dat het niet meer WEEEEEKEN gaat duren.. Vandaag 30 weken en 1 dag.. dus ik hoop eigenlijk zeker tot 32..

5. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    @ maaike nou maaike ik denk dat ze je nog wel aan de remmers leggen hoor met 30 weken../

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    @ channa
    ja ze zit nog prima denk ik maar ja wat wil je is ook best gezellig bij mij hoor :p:p

@maaike
    tot 34 weken krijg je remmers daarna laten ze de natuur zn gang gaan maar remmers krijg je alleen tot n bepaalde ontsluiting daarna ook niet meer dus je moet er wel op tijd bij zijn en niet tot het laatste moment wachten want anders kunnen ze in het ziekenhuis ook niets meer voor je betekenen!

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

8. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ja ze gaan me dan ook wel aan de remmers leggen hoor, helemaal in Zwitserland. Gaat nu ook wel weer beter, toch niet het gevoel dat ik eerst had. 30 weken en 4 dagen nu... ik tel echt elke dag. Nou is het wel zo dat ik me de hele tijd al op in heb gesteld dat ze te vroeg zouden kunnen komen.. Ben al van alles op de hoogte enzo. Ik ga nu iig voor de 34, maar eerst voor de 32. Elke dag telt denk ik maar..

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja hoe het met een tweeling gaat weet ik ook niet precies... maar waarom in zwitserland dan :(
    en ik tel ook elke dag nog 4 dagen en dan heb ik eindelijk de magische grens van 36 weken bereikt! maar wordt wel steeds moeilijker en pijnlijker allemaal nu! vooral de voorweeen worden steeds pijnlijker en de harde buiken worden ook steeds meer langer en pijnlijker! maar ja ze zit er nog dus dat is een goed teken lijkt mij :D:D

10. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Nou in Zwitserland houden ze je om alles zo ongeveer in het ziekenhuis. Ik ben eens een keer opgenomen en aan een infuus gelegd terwijl ik stressbuikpijn had. Maar ik werd toch voor de zekerheid doorverwezen en er kwam niks uit de rontgen en echo. Dus ik zei: joh, ik heb altijd buikpijn als ik stress heb, dus dan is dat het. (ik was toen niet zwanger). Volgende ochtend was het ook weg, zoals altijd. Niemand die het infuus eruit wilde halen.. Terwijl ik weg wilde want ik had nergens meer last van en herkende het gewoon. Ze hadden me 4 dagen willen houden en allerlei onderzoeken willen doen. Gelukkig, na veel stampij mocht ik weg..
    Voorzorg wat betreft mijn beebs vind ik niet erg hoor. Ze hebben me ook gezegd te komen wanneer ik ook maar iets het vermoeden heb dat het niet goed is. Vooral omdat ik boven op een berg woon en het ZH hier niet is uitgerust als ze nu komen. Dan moet ik waarschijnlijk met de heli naar het grote ziekenhuis, wat normaal een uur rijden is.
    Blij dat je bijna bij de 36 bent!

11. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    wat een gedoe maaike...

mijn buikje wordt ook weer steeds onrustiger...vanacht erg 'piep ' geslapen...me draai niet weten te vinden laat van me buik en ga zo nog mr ff door..naja nog 3 dagen en dan moet ik weer nr controle..trouwens female ben jij alweer bij controle geweest ?...xx

12. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Heb je zo'n voedingskussen? Daarmee slaap ik wat beter, hoewel het nog niet je van het is. Mijn buik ziet eruit als ruim 40 weken bij een eenling en ik was van mezelf altijd vrij fragiel, dus het is lastig slapen. Maar zo'n kussen kan ik je aanraden..

13. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ja maar het helpt niet tegen de pijn in me buik..dinsga moet ik weer voor controle en heb zon donkerbruin vermoedde dat t weer achteruit gaat...balen..

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Hallo meiden!
    Nou ik ben in het ziekenhuis geweest en zag er lekker rustig uit allemaal was wel wat op gang aan het komen maar dat moest ik maar gewoon even afwachten wat dat zou doen verder! zou in ieder geval niet al te lang meer duren maar na donderdag mag ze in principe komen zonder complicaties te verwachten vanwege een vroeggeboorte! dus ben erg tevreden :D

15. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat het achteruit gaat... donderdag controle..

Hoe was het vandaag Channa?

En Female fijn dat het goed gaat!

16. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    @ maaike Nou was op controle geweest...en vreemd maar blij genoeg gaat t zelfs wat beter...baarmoedermond zag er prachtig uit kindje lach nog wel in stuit helaas..en ze denken niet meer dat t gaat draaien omdat ik niet zoveel vruchtwater heb ze gaan t wel uitwendig proberen te draaien met 36 weken..Hoop dat t lukt...kindje groeide mooi en woog ong 2139 gr ...hoe zwaar is jullie kleine nu ongeveer? waneer mag je weer op controle maaike ?...

@ female..

Das mooi female gellukig maar dat t allemaal zo goedt loopt :D ben onzettend blij er om :D

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Thanx meiden,
    ik ben gelukkig door de kritieke weken heen, nu jullie nog! maar dat komt ook heus wel goed dan!

18. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Fijn dat het goed was!

Ik moet morgen op controle. Ik heb zo'n idee dat het minder goed gaat. Geen harde buiken ofzo maar meer soms voelt het vanbinnen zo alsof het niet meer lang duurt. Twee weken geleden waren mijn beebs 1500 en 1250 gram. Die van 1500 groeit zo'n 200 per week, denk dat ie nu ongeveer op 1900 moet zitten. Mijn buik is al wel weer veel groter geworden.
    Ik vind het verder heel zwaar. Mijn buik is enorm, moet je maar eens in het buikfototopic kijken op de een na laatste pagina. Ik ben om alles emotioneel gewoon omdat ik het lichamelijk zo slecht trek momenteel. Heel veel rugpijn en amper mobiel. Ik zal zo blij zijn als het straks allemaal voorbij is, straks natuurlijk, ze moeten nog wel even blijven zitten.

19. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    vanaf 34 ben je al niet meer kritiek tog ?...of wel..?...omdat ze t dan gwo0n laten komen..ik hoop natuurlijk ook dat hij bij mij nog ff blijft zitten nog 4 weken dan...tot 37 weken :D het sgiet al op..:D

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    klopt wel maar ik heb voor mezelf n grens gesteld tot 36 weken dan is het zogenaamd "veilig" en hoef je geen complicaties meer te verwachten en vóór die tijd kan je dat wel verwachten zeiden mijn artsen tenminste...

Deel Deze Pagina