Na 2 miskramen.. Ben ik nu helemaal klaar met die stomme zw testjes! Heb er nu 6 gekocht.. 3 om te checken of mn hcg indd zakt.. Elke week een.. En dan wil ik pas weer testen ná mn nod.. 1x.. Positief is positief (ik mag dan ook al wel met 2 weken een echo,misschien helpt dat ook in t niet willen testen hoor) Want zelfs al lopen de testjes niet goed op.. Bij mij heeft het totaal 6 weken geduurd voor we daarin duidelijkheid hadden.. Maar goed, dat zeg ik nu heel dapper.. Maar die stomme zw testjes zeggen helemaal niks over de afloop.. Kan ik t geld beter uitgeven aan een ijsje Trouwens.. Geen vraag oid.. Maar moest even mn gal spuwen
Spuug je gal maar. Ik herken je gevoel. Vanmorgen na twee miskramen een positieve test...nu bang.. Ik ga er ook ijsjes van kopen
Dat vind ik een heul goed idee! Ik doe mee. Geen testen, maar ijsjes! Heb na mijn miskraam nog 1 testje gedaan, en die was bijna negatief en zijn nu weer begonnen voor een nieuwe ronde. Ga pas testen als ik het gevoel heb dat het raak is! geniet van de ijsjes!
Herkenbaar gevoel, na twee miskramen en een bbz durf ik niet meer te testen, zal het wel moeten omdat ik erg snel op controle moet om uit te sluiten of het niet weer een bbz is. Vanaf volgende week de MMM in na ruim 2,5 jaar, dus hopenlijk brengt het geluk en blijft het een volgende keer gewoon plakken.
Heel herkenbaar... Ik test sowieso nooit voor de NOD dag en alleen nog maar als ik ver overtijd ben. Dan duren die eerste slopende weken niet zo lang en kan je meteen door voor de eerste echo.