Er gaat hier iets helemaal mis geloof ik! Wie heeft er raad? - 10 DPO positief (KV2V5) - 11 DPO positief (KV2V5), streepje was al iets donkerder. - 12 DPO positief (KV2V5) (zelfs met avondurine en veel water gedronken vooraf, maar kon het niet laten) En dan nu 13 DPO: wilde een nieuwe test omdat die van gisteren gesneuveld is en ik een mooie rij oplopers wilde. Getest met ochtendurine. Na 3 minuten al een heel licht streepje, dus ik heb 'm even laten liggen in de overtuiging dat ie dus gewoon positief was. Groot was mijn verbazing toen ik met 6 minuten keek en ineens (!) íe omowit was! Dit lijkt me geen goed nieuws. Maar ik vind het wel raar nieuws: ik heb er nota bene eentje van 8 uur eerder met een roze streep erop, en die bovendien in een lijn oplopende testen thuishoort. Zo snel kan een streep toch niet verdwijnen? Er is geen enkel teken van ongesteldheid (normaal ongesteld op 11 DPO). Ik weet het, ik ben vroeg. En ik weet het ook dat ik over twee dagen nog eens rustig moet testen. En ik weet ook dat Kv2v5 soms valse testen geeft. Maar 3 achter elkaar oplopend? Da's niet vals meer. Wat moet ik nu met deze rare test?
Maar een vette pos test kan ook niet ineens neg worden. Hcg verdwijnt niet in 8 uur. Zou je je rijtje eens willen posten? Ik zou morgen nog eens een test doen
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Dit is mijn laatste test, van 8 uur geleden. Hij staat wat donker op de foto, maar de lijn is in elk geval roze en de streep was er met 3 minuten. Dit is mijn test van een uur na mijn laatste grote beker Cola. De 11DPO is gesneuveld, en de 10 DPO is wat lichter dan deze.
he nee toch?? heb je niet gewoon een productie foutive test te pakken? kan toch nooit 3x posi en dan met zo weinig uur er tussen nega? ik zou een andere test doen meid...
Kan het zo zijn dat net zoals je "vals positief"hebt, er ook een "vals negatief"bestaat? Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik heb echt geen flauw idee, en ik vind dit ook helemaal geen leuk nieuws na deze afgelopen prachtige dagen ( en euforie) en weet gewoon niet zo goed wat ik nu moet....
Je valt ons niet lastig hoor logisch dat je het vraagt! Ik heb wel eens gelezen dat het kan, maar weet het niet zeker. Maar je hcg zou nooit ineens helemaal weg kunnen zijn binnen zo'n tijd
Het punt is dat ik geen KV test meer in huis heb en het zondag is Ik wil per se niet met een ander merk gaan testen ( heb ze wel hoor!) omdat er dan weer een onzekerheid bij komt ( andere streep, meer HCG nodig, etc). plus dat mijn ochtendplasje al vergeven is aan deze etterbak van een test
He bah zo word je heel onzeker is er nergens koopzondag in de buurt met een een kruitvat. Hij is echt goed positief hoor die test van de foto.
Ik heb mijn antwoord al!!!!!!!!!!! Toch nog even een plasje eruit geperst, twee andere testen erin gehangen ( ik weet het, ik kom van het DPO-gekken-topic, en dan heb je minstens 12 testen in huis ) en die zijn positieeeeeeffffff!!!!!!!! Ik denk dat ik er vanuit mag gaan dat die KV test van vanmorgen een rare productiefout had? Als ik nu naar de test kijk dan is ie raar geel verkleurd en zitten er rare stippen in het venster. Weggooien en niets van aantrekken dus?
Bovenste van Z&K, onderste van 123thuistest. Mag ik overtuigd zijn? En zou ik nu nog moeten testen morgen?
Ik hoef dus niet in de gaten te houden of strepen lichter worden? Jemig, wat heeft die test me net laten schrikken. .... Pffff.... tijd voor ontspanning geloof ik!
Ik zou niet meer testen, en gaan genieten van t feit dat je zwanger bent Testje van vanmorgen kan indd n productiefoutje zijn.. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! !! Die zijn duidelijkheid nee verder testen hoeft niet maar aangezien je uit het gekken topic komt vraag ik me af of je je kan bedwingen hihi (kon ik niet namelijk)
pfff wat een ellende.. is het geen koopzondag bij jullie? maar ik denk echt wel dat deze test niet goed was hoor, morgen test je gewoon weer posi let maar op ik ga iig hard hard duimen voor je!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/442607-1-t-m-15-februari-2014-mamas.htmlefeliciteerd! !