Hoi twigger Vind het ook leuk dit te delen. Ik zie bij jou geen banner. Ben je bezig of zwanger? En hoe lang ben je nu bezig voor nummer twee? Ik herken ook in jou verhaaltje dat je er voor je zoontje graag een bij wilt. Dat is nu bij ons nog echt de reden om door te gaan. We zijn heel blij met z'n drieen maar toch..... Stel dat wij er niet meer zijn, dan heeft hij niemand meer om zich heen die herinneringen met hem kan ophalen/delen. We hebben zelf geen broers/zussen die aan kinderen willen beginnen dus ook onze familie is heel klein. Overal bij feesten/verjaardagen zit hij er als enig kind tussen de volwassenen! Niet iets wat ik me van te voren had voorgesteld! Ik ben benieuwd, nog 2 dagen, dan testen... groetjes
hallo, <wij hebben een zoontje van bijna 4 jaar en zijn alweer bijna een jaar bezig voor een broertje of zusje. het zwanger worden is het probleem nu niet,maar het zwanger lijven wel.heb ik juni en november een miskraam gehad terwijl we bij onze zoon hier geen last van hadden.leeftijds verschil tussen je kinderen maakt mij niet zo heel veel uit,ben al blij als het lukt
Tussen onze eerste en tweede zit 20 maanden leeftijdsverschil. Ik vond dit behoorlijk aanpoten toen ze klein waren. Voelde me ook constant tekort schieten naar zowel nummer een als twee. Voordeel was/is dat ze veel met elkaar optrekken. Dit was ook wel een nadeel, vooral toen de jongste voor het eerst naar school ging. Ze was erg gericht op de oudste, die daar eigenlijk niet zoveel behoefte aan had. Dat was een periode van losweken, met de nodige traantjes... Toen de tweede 4 en half was, kwam nummertje drie. Ik maakte me in eerste instantie ook zorgen om het leeftijdsverschil, maar nu vind ik het heerlijk. De twee oudsten (inmiddels 5 en 7) zijn behoorlijk zelfstandig en helpen me ook heel goed. Als zij naar school zijn, heb ik tijd voor de jongste en als de jongste slaapt heb ik tijd voor hen. Voor jezelf is het ook erg afwisselend om kinderen in verschillende leeftijdsfasen te verzorgen/op te voeden. Bij de eerste twee was ik de luiers, flesjes, billendoekjes enz wel een zat. Daarnaast is het gewoon erg gezellig! Met z'n vieren moeten we vaak erg lachen om onze kleine spruit! We willen er wel erg voor waken dat de jongste niet te verwend raakt, dat zie ik nl. wel eens in mijn omgeving...
Hey gwendo Ik ben 13 dec gestopt met de pil de 17e mijn menstruatie en nu maar afwachten Ik weet dus niet wat mijn cyclus is en ook niet wanneer mijn volgende menstruatie zal zijn. Ik heb in totaal 13 jaar de pil geslikt en mijn zoontje is door de pil heen gekomen Dus ik weet verder nog niks van hoe of wat dus het blijft een verassing En jij ?
Helaas gisteravond weer eens ongesteld geworden We hebben besloten dat het nu tijd is om naar de HA te gaan om het een en ander te bespreken. Met de MK hadden we al gevraagd of hij een verwijzing voor de Gyn. wilde schrijven. Die willen we nu graag hebben. Even alles laten nakijken en horen wat evt. onze mogelijkheden zijn. Wel weten we dat we nooit zo ver willen gaan als IVF enz. Dus weer afwachten maar. groetjes.
Hey Meis, Vervelend om te horen Bij mij is het nog het zelfde Afwachten en ow ow ow wat duurt wachten lang pffff Maar ik hoop dat ze je nu wel doorsturen. Ik hoor het van je suc-6
Nou heb voor volgende week een afspraak gemaakt bij de huisarts. Kunnen we het één en ander bespreken. Hoop dat we daarna snel terecht kunnen bij de gyn. Verder moet mijn vriend z'n zaadjes laten nakijken. Hij had dat afgelopen zomer al een keertje gedaan maar ze willen altijd meer resultaten zien voordat ze er iets zinnigs over kunnen zeggen. Die vorige test was niet zo positief. De kwaliteit was minder en de hoeveelheid ook minder dan normaal. Hij is inmiddels wel gestopt met roken en drinkt elke dag "Knor vi" want hij haat groenten! WAs de afgelopen dagen erg verdrietig, had zooooo graag het nieuwe jaar zwanger willen beginnen! Nu ik niet meer ongesteld ben gaat het beter, wordt je er niet de hele tijd aan herinnerd. Lekker de ochtend vrij vorr mezelf, ga zo maar weer eens naar de zonnebank . Hoe is het met jou twigger? groetjes
Hey Meis, Ben nlij voor je dat er weer wat verdere onderzoeken worden gedaan. Ik snap dat het niet leuk is en ik gun het je ook van harte om een kleine te krijgen. Ik hoop dat jullie er nu wat weizer uit gaan worden en dat het dit jaar alsnog mag lukken. En bij mij, tsjah nog steeds het zelfde Weet nog niks en zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie. het is nu 24 dagen geleden dus afwachten nog maar Ik denk dat als ik vrijdag nog niet ben ik voor de 'gein'maar eens een testje ga doen, dan zit ik op de 26 dagen. Ik voel me nu ook goed, nergens last van dus ik weet het niet Ik kan niks anders doen dan afwachten maar...
Hoi, Ik keek ff op de site en zie nu dat je cyclus weer opnieuw is begonnen Balen! Donderdag gaan wij naar de HA, spannend! We zijn wel vorige week gestopt met roken (alweeeer!) en hij slikt nu ook zink en selenium. We hopen dat dat ook helpt. groetjes!
Hey Meis, Ja balen en nee balen, Nu weet ik inieder geval wel waar ik aan toe ben Dus dat mijn cyclus wel netjes loopt Dus van de onzekerheid ben ik af En kan nu met zekerheid gaan klussen als je begrijpt wat ik bedoel. Ben dus wel van het ontpillen af en de vraag van hoelang is mijn cylus Dul volgend weekend het hele weekend even flink klussen en wie weet volgende maand Ben benieuwd wat de HA zal zeggen nu Ik hoop voor je dat ie meteen gaan helpen zodat jullie ook lekker aan de slag kunnen gaan. En stoppen met roken pfffff ik ken het probleem Bij mijn zoontje was ik ook aan het proberen te stoppen en het lukte me echt voor geen meter, ik was helemaal gespannen en gestreds, dus weer het andere uiterste. Ik ben toen maar weer gaan roken maar dan met mate. Maar ik vind het echt knap als het jullie lukt. Ik gun jullie echt alle geluk van de wereld