Nou na mijn hele waslijst met verschijnselen heb ik een vraagje sinds een dag of 3 is mijn urine heel donker en het ruikt ook iets meer :S Weet iemand wat dit betekend? Liefs
Hai Dat had ik ook.... kan ook blaasontsteking zijn! Wat heb je nog meer voor verschijnselen? En heb je al getest? Groetjes
Hoi, ik herken het ook maar het kan inderdaan ook wat anders zijn... Ik had ook wazige urine, leek wel of er wat witte vliesje in dreven soms?!
Heey nou hier komt het - gevoelige tepels - aders tepels - misselijk - overgegeven heel klein beetje - maagzuur - heel erg boeren - diaree (2 dagen maar) - harde onderbuik - bloedend tandvlees - vaker plassen - borrelende darmen - sterker ruiken - baarmoeder hoog hard/bol - verschrikkelijk moe maar niet in slaap kunnen komen - niet lekker kunnen liggen (buik en borsten) nouja en die urine dus word gek van de zenieuwen en ik had 6 dec. mijn ongi gehad maar toen zat ik te denken ik heb de 26 dec als het goed is mijn ei gevoeld dus dan kom ik uit op 10 januari eigenlijk maar wou morgen gaan testen
Nou meis, dan ga ik voor je duimen dat het ook echt zo mag zijn! Je hebt er wel de kwaaltjes na in ieder geval Maar de 10e kun je testen of ben je nu al 4 dagen overtijd?
Oja en ik heb 2 keer een heel klein beetje rose gehad in mn string echt inimini was paar dagen na de eisprong 8)
Oh spannend zeg, de verschijnselen die ik ook heb, heb ik een sterretje* achter gezet... heb ik ook al een tijdje! Ik heb nog geen idee hoelang ik zwanger ben,weet dus ook niet vanaf welke week ik die verschijnselen heb. Als het goed is krijg ik vandeweek een echo dus dan weet ik meer. Zou heeeeeel goed kunnen dat je positief gaat testen! Hier van meedere mensen gehoord dat de kruidvat testen heel gevoelig zijn...dus die zou je wel kunnen proberen morgen.
nou mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest en 6 dec. heb ik dus mn laatste ongi gehad maar omdat ik de 26e volgens mij me ei heb gevoeld en daar 15 dagen bij kom ik op de 10e uit maar gerekend vanaf de 6e zou ik nu al 4 dagen overtijd zijn haha ingewikkeld snap het zelf bijna niet meer haha maar ga dus van de 10e uit. jaa duim maar heeeel veel hahaha ben helemaal op van de zenieuwen hahaha zou zo mooi zijn echt na zo'n k*ttijd gehad te hebben mag er wel weer wat moois gebeuren! en morgenb ben ik jarig daarom wil ik dus morgen testen
Ik moest mezelf eerder altijd dwingen veel te drinken maar sinds ik zwanger ben heb ik constant dorst! Ga zelfs met "de fles" naar bed! Hoop dat je morgen al een postitieve test in je handen hebt meid! Ik zie 1e ronde na MK, dus kan me er wel wat bij voorstellen dat je eern rottijd achter de rug hebt!
haha nou hier precies het zelfde krijg vaak commentaar ja drink is wat meer je drink zo weinig, je bent al de hele dag hier en je hebt je glas nog niet eens half leeg dat soort dingen en nu pff blijf door drinken niet normaal. Nouja dan is je zwangerschap ook goed voor je met drinken enzo haha met de fles na bed nou ik heb ook een flesje naast het bed staan! je bent dus niet de enige ja me miskraam is raar verlopen enzo was op 23 augustus we hebben ff rustig aan gedaan dus zie dirt als de eerste ronde. het zou me zo opbeuren het zwanger zijn het is gewoon geweldig. jij ook gefeliciteerd trouwens!
Bedankt voor je felicitatie! Ga je morgenvroeg al een test doen? Wat een super verjaardagscadeau moet dat zijn zeg! Wij kregen het cadeautje in de schoen met sinterklaas Kan me wel voorstellen dat je ff rustig aan hebt gedaan de afg. tijd je moet het toch allemaal verwerken... Nou ik ben echt super benieuwd voor jou zeg ik heb er een goed gevoel bij!
haha dat is ook super zeg met sinterklaas! is vast de mooiste sinterklaas ooit! Ja morgen vroeg ik heb 2 testen nouja eigenlijk 3 maar in 1 zitten er 2 zeg maar haha allebei van de kruitvat heb gehoord dat die wel goed zijn. Ja ik denk dat ik niet weet waar ik het moet zoeken als ik 2 streepjes zie hahaha en dan ben ik ook nog helemaal alleen (vriend is werken net nieuw contract kon geen vrij krijgen ) Maar ben ook bang voor een negatest maar dat hou je denk ik toch altijd. Hoeveel dagen overtijd heb jij getest dan? Ja het was echt een verschrikkelijke kuttijd en heb nog wel momenten dat ik ff helemaal weer in een dipje zit maar het gaat al een heel stuk beter als eerst alles komt met de tijd Ik laat het morgen vroeg sowieso metteen weten als ik heb getest dan zet ik het wel in deze topic! eigenlijk wil ik nu een test pakken en gewoon testen hahah maar dan weetik bijna zeker dat het negatief is dus dat doen we maar niet haha.
Hey! Ik heb nog nooit een miskraam gehad dus ik kan er niet over meepraten maar kan me wel voorstellen dat je dan even in een behoorlijk gat komt! Ik heb wel eens iemand horen zeggen "dan weet je in ieder geval dat je zwanger kan worden" maar vind dat ook een lastige uitspraak... Maar goed, het gaat met jou in ieder geval beter en dat is mooi! Ik moest eigenlijk 5 december ongesteld worden en ik heb de 4e 's avonds getest toen ik uit mijn werk kwam, paar uur niet gedronken of geplast, ik wist het gewoon zeker! Klinkt heel naief misschien maar goed, ik vind; ik ken m'n lichaam en ik wist gewoon zeker dat het anders was als anders! Dus toen ben ik vanuit mijn werk snel naar het winkelcentrum gegaan een leuke mok gekocht met "voor de allerliefste papa" erop, gevuld met strooigoed, een kaartje met "zwanger" erop en daar een gedichtje in geschreven en toen ben ik de test gaan doen, hahaha.... Die was positief dus eerst als een kip zonder kop rond gerent in huis toen de boel ingepakt want ik moest naar een verjaardag van mijn zwager en mijn man nog ophalen op het station dus toen heb ik hem verteld dat ik voor Sinterklaas een kleinigheidje had, de hele avond mijn mond gehouden ook toen hij zei, je mag morgen niet ongesteld worden he... Je moet gewoon zwanger zijn, heel lief! Ik gewoon rustig gezegd ja lieverd dat moeten we afwachten we kunnen er niks meer aan doen! Hahahaha... We kwamen thuis van de verjaardag zag hij zijn schoen zei hij; oh ja, helemaal vergeten... Dus ik zei ja ik had er ook helemaal niet meer aan gedacht hahahaha hij had helemaal NIKS door, tot hij het kaartje las kan het verhaal wel 100 x vertellen! Maar ja, bang voor een negatieve test dat is ook normaal ja, dat zul je altijd wel een beetje houden als je al een tijdje bezig bent maar ja, je kunt het maar beter weten dan in spanning zitten toch?! Het is alleen zo lastig dat je ook nog altijd later positief kunt testen he, je hoort zo vaak dat vrouwen pas na een paar dagen of een week een duidelijke positieve test hebben. Maar we gaan er bij jou maar vanuit dat jij al voor je NOD een dikke plus hebt! En je moet het zeker even laten weten hier!
Nee ik had het ook nog nooit gehad en had het wel van mensen gehoord en dacht altijd wel zo dat moet echt wel erg zijn, maar dat overkomt mij niet nou wel dus. Het is zeker een harde klap je denk dat er iets in je groeit en alles en dan kom je bij de vk en dan zeggen ze ja er zit niks meer in je buik kan niet uitleggen hoe dat voelt je leeft helemaal na die datum toe dat je na de vk komt en dan krijg je dat bah als ik er weer aan denk kan ik wel janken bah. En ja ik weet wel dat ik zwanger kan worden en die uitspraak ja weet niet echt wat ik daarvan moet denken ik denk dat vooral mensen dat zeggen die al heel lang bezig zijn en daarvan kan ik het ook wel begrijpen maar als iemand me dat had gezegd een tijdje terug was ik heeeel boos geworden kon sowieso al niks hebben van niemand maar dat soort opmerkingen maakte me verschrikkelijk boos. Ook van die opmerkingen ach je bent nog jong en ach je was nog niet zo ver nouuuuuu toen heb ik ze huid wel volgescholden was gewoon niet het juiste om op dat moment te zeggen haha. Een meisje wie ik ken was eerst een vriendin van mij die heeft zonder pil of wat dan ook sex met haar vriend gehad en die was zwanger en dat vond ze ooo zo raar en toen heeft ze het op een gegeven moment weg laten halen terwijl ze het eerst wou houden maar dat kon opeens niet meer. Ik heb nog steeds ruzie met haar nouja gewoon geen conctact meer met haar ik vind gewoon als je geen kind wil moet je het veilig doen klaar punt uit. Maarja zij wou het zo doen. Ik ben haar ook nog tegen gekomen een tijdje na me miskraam en kon haar wel aanvliegen het idee dat ze dat heeft gedaan maakt mij zo kwaad omdat sommige vrouwen soms zo lang bezig zijn of zoals mij een miskraam hebben gehad en hun kindje wel graag wouden! Maarja zulke mensen blijven er altijd bestaan. Dus je hebt met avondurine getest wooow wat goed ja en dat nog voor je nod! ja ik heb ook wel zo'n gevoel van ik weet het gewoon zeker ik zei het ook tegen mijn vriend ik weet het zeker moet alleen de bevestiging hebben. Maarja we zullen zien nu ik jou verhaal lees denk ik ik ga ook gewoon niet na de wc heel lang en probeer zo weinig mogelijk te drinken en ga testen haha! Wat goed dat je het zo goed verborgen hebt kunnen houden voor je man pff ik zou dat niet kunnen en hij zou het van me gezicht af kunnen lezen hahaha maar denk ook dat jij het het liefst van de daken had willen schreeuwen hahaha. Ik heb hier ook nog een kaartje liggen een kleintje met babyvoetjes of handjes erop weet het niet eens meer precies die wil ik dus gaan schrijven als het zo is en heb een tijd geleden een mok gehaald (toevalliggg) met ook iets erop van de liefste papa! maar weet niet waar die is gebleven. Vind het zo spannend de vorige keer had ik ook bloedend tandvlees en dat heb ik normaal ook nooit en nu dus weer gister liep ik na me vriend toe ik zeg kijkkk met me mond zo open hij helemaal lachen hij zegt ja het bloed hahahaha en ja die borrels in me buik het word steeds meer zelfs mijn vriend hoorde het en het kwam hem bekend voor van de vorige keer. Ik kan echt niet meer wachten wat een ellende hahaha. Zo dit is wel een heel lang verhaal geworden nouja heb je ff wat te lezen Nou vergeet ik helemaal te zeggen hoe lief ik die opmerking van je man vond! lief kunnen ze soms zijn he
Inderdaad een lang verhaal, hahaha maar dat had ik ook Ik kan me voorstellen dat mensen je willen opbeuren maar dat zijn natuurlijk niet de opmerkingen op te maken! Maar dan moet je maar in je achterhoofd houden dat ze het goed bedoelen! Dat verhaal van je vriendin he, komt me bekend voor stond laatst zoiets hier op het forum, was dat jou verhaal? Dat je vriendin bewust zwanger raakte en het toen toch maar liet weg halen? Sommige mensen snap je toch niet?! Maar ja, voor jou gaan we gewoon voor een postitieve test morgen
Hahaha ja klopt Jaa dat dacht ik ook wel alleen kwamen ze verkeerd aan hahaha maar dat begrepen hun dan ook wel weer! Ja zou zo maar kunnen het heeft me echt dwars gezeten en kan zo maar zijn dat ik dat hier heb neer gezet eerst hete ik ook anders maar wist het niet meer nogal vergeetachtig geweest door alles wat er was gebeurd. Nee sommige mensen snap je echt niet ik vind dat gewoon gevoelloos en ze hebt het ook nog gezien voordat ze het weg liet halen ze hebben nog een echo gemaakt echt precies daarvoor nou ik zou dat niet kunnen maarja. Jaa die postieve test moet er komen hahahaha zit zo te twijfelen om er zo 1 te doen hahahaha vind het zooo spannend haha ben zo druk niet normaal meer haha.