Hallo meiden. Zijn er nog meer drielingmama's?? Na jaren MMM nu eindelijk zwanger.....en hoe! 12 juni 2012 de eerst echo gehad en we zagen niet 1...niet 2....maar 3 hartjes kloppen! 20 juni intake en echo gehad bij de gynaecoloog. Alles zag er goed uit! 10 juli volgende echo....zo spannend! Zou graag in contact komen met andere (zwangere) drielingmama's!
Wowwww drie maal gefeliciteerd!!! Ik ken eigenlijk niemand met een drieling. Lijkt me wel echt zwaar...succes'
gefeliciteerd!! Ik zou in de zoekfunctie even op drielingmama's zoeken, volgens mij is er wel een topic van.
hier is een oud topic, maar kun je wel een beetje zien welke drielingmama's hier zijn.. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/231348-drieling-mammas.html
Wauw wat een verassing! "opeens" een groot gezin na jaren een kinderwens te hebben. Wens je heel voorspoedige zwangerschap toe! En jullie beide drie gezonde kindjes!
Wauwie! 3 dubbel gefeliciteerd! Lijkt mij super, maar ook heel spannend om mee te maken. 3 van die kleine frummelkes!
Wow!! Wat gaaf gefeliciteerd x 3 Geniet ervan en dat er maar gauw nog meer 3-ling mama's mogen aanschuiven voor je!!
Wow gefeliciteerd!! Via de zoekfunctie kun je Adi vinden, zij heeft een drieling van bijna drie jaar.
Bedankt voor alle leuke berichtjes!! Begin nu een buikje te krijgen, hij is nog niet enorm . Maar dat zal vast snel komen, haha! Volgende week dinsdag weer een echo en de nekplooimeting! Ben heel benieuwd hoe het met de ukkies gaat!