help! boodschappenmandje mutsy 4 rider

Discussion in 'De babyuitzet' started by mummie2b80, Jul 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    hoi meiden.
    Ik ben een mutsy 4 rider, inmiddels omgebouw tot wandelwagen (naar mij toe gericht) en nu weet ik echt niet hoe ik de boodschappenmand eronder moet bevestigen. Van de gebruiksaanwijzing word ik niet echt wijzer.

Iemand ook een mutsy 4 rider?

:$:$:$

2. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ehm. ja, hier een mutsy 4 rider.
    Zal zo even boven kijken hoe dat in elkaar zit. :) Volgens mij niet anders dan toen de wagenbak er nog op zat, maar kijk zo even hoe het exact zit.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Volgens mij past die grote boodschappenmand alleen eronder als je het zitje van je af zet? Tenminste, dat zeiden ze destijds tegen mij in de Prenatal (heb inmiddels geen Mutsy meer).

4. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    o!!! Ja op paatjes op internet hangt het er ook een beetje achter en niet echt onder.

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Hij past wel hoor als je kindje naar je toe zit! De boodschappen doe je dan aan de voorkant (dus rugzijde kindje) in de mand. Je kan er bij de voetjes ook nog wel bij, maar dan moet je die een beetje optillen tezamen met het zitje. Het is niet super praktisch, maar het wil dus nog wel.

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik vond het inderdaad totaal niet praktisch meer toen de wandelwagenzit erop ging, dus ben gestopt met de boodschappenmand te gebruiken. Het ging overigens idd wel beter als je het zitje van je af zet (overigens met de regenhoes net zo...).

Liefs!

Share This Page