Precies mijn verhaal....onverklaarbaar en ook veel bloedverlies die onder controle was met utro. Toch waren er bij ons 8 iui's en 8 terugplaatsingen IVF voor nodig. Mijn advies is dan ook, als je vertrouwen op is, door te gaan. Achteraf zou ik dat anders gedaan hebben, maar ja dat is altijd achteraf.
Ik herinner me die eerste weken met bloedverlies nog goed.... Zo spannend! Hopelijk blijft het nu rustig! Maandag is te overzien, dit kun jij! Veel afleiding zoeken. Hoever ben je maandag?
Ah oke, dus je had idd al meerdere eitjes. Zoals idd Dame82 ook zegt, als je geen vertrouwen meer hebt, dan inderdaad een ander actieplan! Ben benieuwd wat je eigen gyn ervan zegt, wanneer moet je er weer heen voor controle? Hoop idd ook dat het nu beter gaat met het bloedverlies, het is nu alleen soms nog wat bruine afscheiding. Maar durf niet teveel te hopen, want iedere keer als ik dat had (ook tijdens mijn gewone cycli) werd je altijd weer keihard teruggeworpen met weer bloedverlies.. Dus ben nog wel angstig!
Dankjewel voor je bemoedigende woorden! Maandag zou ik bijna 5 weken 6 dagen zijn als ik het goed heb. Ik reken er een beetje op dat als er wat te zien is, het hartje nog niet te zien is. Het is nog wel erg vroeg volgens mij!
Toevallig hadden wij de eerste echo met 5+5 en dus een leeg vruchtzakje. Dus zelfs dat hoeft geen slecht nieuws te betekenen! Hartje kun je sowieso pas later zien dacht ik. Ik kom maandag zeker ff spieken hier!
Woensdag weer een echo.. ben benieuwd. Laat je maandag even weten hoe het was?? Zal voor je duimen voor goed nieuws!!
Oke dus mijn echo is bijna op dezelfde termijn, ben heel erg benieuwd, bij een leeg vruchtzakje is dus alle hoop nog niet verloren! Aha oke, bij jou woensdag dus weer actie, ben benieuwd! Dankjewel, dat geeft positieve energie! Ik zal het maandag zeker laten weten!!
@Nyma ook vanuit hier succes! Super spannend! Hopelijk al een klein garnaaltje zichtbaar, maar zo niet geen paniek hé
Nou, ben weer terug uit het ziekenhuis.. Wel een vruchtzakje maar nog geen vruchtje te zien, net als bij jou Dame82.. Ze vond het vruchtzakje wel wat aan de kleine kant, dus ze dacht dat ik misschien minder ver zou kunnen zijn.. Dus kunnen nu niks anders dan afwachten, heb nu volgende week donderdag weer afspraak. Pff, hoe komen we die tijd ooit door Vandaag ook weer wat helder rood bloedverlies Super lief dat jullie aan me dachten vandaag! Xxx
Jammer dat je niet de zekerheid hebt gekregen waar je toch op hoopt. Ik weet precies hoe dit voelt. Kon je niet maandag al terecht? Om je nog wat positiviteit te grven: bij mij was door IVF de termijn precies bekend en deze klopte niet met het echo beeld. Daarbij was het ziekenhuis niet optimistisch, ze vonden het wat onrustig rondom de vruchtzak. Icm het bloedverlies kon dit wel eens de afbraak/miskraam zijn... Je weet hoe het afgelopen is. Het zegt ook niets over jullie situatie, maar geeft wel aan... het kan! Ik duim dat jullie volgende week een mooi garnaaltje met knipperlichten gaan zien. Komende week maar veel afleiding zoeken, die kun je wel gebruiken!
Dankjewel voor je hoopgevende ervaring! Kon inderdaad helaas pas de 25ste terecht.. Dus nog 10 dagen afwachten. Dat wordt inderdaad aftellen, met veel afleiding, series kijken enzo
Geef de hoop inderdaad niet op. Ik hoop zo voor jullie dat het hetzelfde is als bij dame82. Inderdaad lekker afleiding zoeken en veel leuke dingen doen! Heb je het nog over de utro gehad?
Dankjewel Baby1798! Heb het niet meer over de utro gehad, niet meer aan gedacht.. Kon ook niet goed nadenken toen ik daar zat, was zooo gespannen.. Weet ook niet of ik daar nog achteraan ga. Ik ben blijkbaar zwanger geraakt ondanks het vele bloedverlies en ook ondanks het vele bloedverlies zit in ieder geval het vruchtzakje er nog. Ik denk dat ik ga afwachten... Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Morgen heb je weer controle toch?
Das ook wel weer zo. Hopelijk stoppen de bloedingen gewoon snel! Hier alles rustig. Voel wel dat er iets gebeurd in mijn lichaam (beetje druk in onderbuik) dus heb goeie hoop voor morgen. Hopelijk geen overstimulatie. En wonder boven wonder nog geen bloedverlies gehad na mijn menstruatie ( afkloppen ). We wachten maar weer rustig af.
Echo weer gehad. Twee follikels, 1 van 18.5mm en 1 van 14.9 mm. Net de ovitrelle gespoten en nu maar weer afwachten. Ik heb het met mijn eigen gyn nog even gehad over de iui. We kijken het tot eind van dit jaar aan met OI en als het eind van het jaar niet gelukt is beginnen we begin 2019 met iui. Ook nog even over de utro gehad mocht het toch een keer wel lukken, daar mag ik gewoon mee doorgaan maar dan ws met 3xdgs 1 capsule en dan i.p. tot de 12e week. Maar goed eerst maar deze cyclus weer afwachten. Hoe gaat het bij jouw Nyma ? Merk je al iets aan je lichaam? Bepaalde klachten? Of voel je nog geen verandering? En hoe is het met je bloedverlies?
Aha 2 follikels! Dus die van 14 mm springt dan waarschijnlijk ook? Zou mooi zijn, weer grotere kans! Mooi dat je nu goede afspraken hebt gemaakt over de IUI en de utrogestan. Hopelijk kun je dat van de utrogestan deze ronde in de praktijk brengen Alvast veel plezier komende dagen met klussen Mooi dat je nog geen bloed hebt gespot deze ronde! Hier gaat het z'n gangetje, het bruinverlies is momenteel minimaal, en merk dat ik dan zelf ook veel rustiger word. Zodra het bloed/bruinverlies weer toeneemt neemt de onzekerheid ook weer meer toe. Dus momenteel gaat het naar omstandigheden wel goed Heb wat kleine kwaaltjes, borsten zijn nog steeds gevoelig/opgezet, ben wel wat kortademig als ik een trap oploop en ben ook wel erg moe steeds. Maar dit zijn wel dingen die nu opvallen omdat ik weet dat er iets gaande is, als het niet zo was zou het me niet zo opvallen denk ik Het is aftellen naar volgende week donderdag! We hebben ook nog aan niemand iets verteld, het is best wel lastig dat ik soms moet liegen over bepaalde dingen, ben zo bang dat ze het aan me zien
Haha dat snap ik.. het liefst schreeuw je het denk ik van de daken Fijn dat het bloedverlies wat minder wordt. Hopelijk blijft het zo. Lijkt me verschrikkelijk dat wachten, ik vind het wachten nu al verschrikkelijk Maar ja.. alles voor het goede doel Op het wachtbankje maar weer.. en wij gaan het gezellig maken deze dagen
Haha ja klopt, we moeten nog heel even geduld hebben!! Als het volgende week toch niet goed blijkt te zijn dan vertellen we dat sowieso ook aan de naaste familie. Maar probeer positief te blijven! Ja erg he, dat wachten.. verschrikkelijk! Die wachtweken voor NOD zijn ook zo erg, je voelt van alles en het ene moment denk je: dit wordt weer niks en het andere moment ben je weer heel hoopvol.. Mijn duimen draaien weer voor je Het zou toch snel moeten lukken zou je zeggen, jullie doen er alles aan! Veel plezier de komende dag, het nuttige maar met het aangename combineren
@Nyma hoe is het nu? Nog een paar nachtjes! @Baby1798 weer op het wachtbankje? Duimen draaien voor je!