Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Helaas wel...:roflmao:
    Wachten duurt altijd zo lang.. Dit keer wel gelukkig minder last gehad van de gonal f en tot nu toe nog geen bloedingen gehad deze maand (afkloppen!!!:|)

    @dame82 hoe gaat het met jouw kleine meid? En hoe is het nu eigenlijk met jouw bloedingen na de bevalling? Is er iets veranderd?
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Als je iets goed leert van zwanger worden, althans als je langer bezig bent, is het wachten ;) Hopelijk heb je ook wat leuke afleiding zodat het sneller gaat!
    Ik geef borstvoeding en heb daardoor nog niet mijn cyclus terug. Geen idee dus!? Hoop dat de zwangerschap mijn lijf heeft gereset en het klaar is met het bloedverlies. We gaan het meemaken.
     
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Dat hoor je wel vaker dat dat zo is. Mijn moeder had altijd in de laatste week voor haar nod last van spotting. Na haar zwangerschap is dat weggegaan.

    Ik wist niet dat borstvoeding je cyclus beïnvloedt. Weer iets geleerd.. :roflmao:

    Ik ben toevallig net met een nieuwe opleiding begonnen waar ik nu lekker mee bezig ben. Goeie afleiding dus! En ik moet zeggen dat het me rust geeft dat er een plan klaar ligt mocht het dit jaar niet gaan lukken. Maar we blijven hoop houden!;)
     
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Dame82, inderdaad nog iets meer dan 48 uur tot de echo, we tellen we dagen en de uren af. Het is best wel een vreemde tijd, aan de ene kant is er natuurlijk de vreugde van het zwanger zijn, zou het dan nu eindelijk zijn gelukt? Maar aan de andere kant voelen we de vreugde nog niet echt, is het allemaal met een dikke slag om de arm, we durven eigenlijk niet verder te denken dan komende donderdag, want wat als het mis is? Het is een soort zelfbescherming, dat als het mis is, de klap ietsje pietsje minder hard aankomt als je er al iets rekening mee houdt. Het bruinverlies gaat nog steeds continu door, soms een keer in de paar dagen is het wat meer en wat roder/rozer. Dan schrik ik weer en ben ik van mijn apropos. Het bruinverlies went inderdaad wel maar het wordt eng als het helderder van kleur wordt..

    Inderdaad een hele goede vraag Baby1798, ik ben heel benieuwd hoe het gaat als je je cyclus terug hebt Dame82, ik hoop zo dat het je lichaam reset en dat je geen last meer zult hebben van de bloedingen! Je moeder is dan idd een goed voorbeeld Baby1798!

    Baby1798, fijn dat je weinig last had van de Gonal f en dat je nog geen bloed ziet, je bent weer begonnen met de utrogestan denk ik? Fijn dat je wat afleiding hebt met je nieuwe opleiding! Gaat de tijd iets sneller doordat je bezig bent en wordt je gedwongen om ook aan andere dingen te denken! Wanneer zou je NOD nu ongeveer zijn?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Ja klopt. Ik ben weer begonnen met de utro. Mijn nod is 2 november.

    Ik snap het dat je nog niet echt 'blij' kunt zijn. Hopelijk krijg je donderdag meer bevestiging en ziet alles er goed uit! Het zijn denk ik sowieso spannende weken de eerste 13 weken maar in jouw situatie extra spannend met het bloedverlies.
    Hoelaat moeten jullie er donderdag zijn?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Aha oke, aftellen naar 2 november dus! Hopelijk is het deze ronde raak! :thumup: (duim duim)

    Ja inderdaad, in het begin zal het altijd spannend zijn maar het bloedverlies maakt super onzeker.. We moeten donderdag om 15.10 uur, eerst nog aan het werk dus heb ik mooi wat afleiding ;)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  7. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Dank je! Ik duim ook weer voor jullie!:thumup:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  8. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Nyma duim duim duim!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  9. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Nou, het is niet te geloven...
    Maar we hebben een kloppend hartje gezien!!!! Het ziet er allemaal goed uit zei ze! Ik ben rond de 7 weken, ik had zelf 7+2 uitgerekend. Man man man wat was ik gespannen...
    Moet nu over 2 weken nog 1x naar de eigen gynaecoloog, en daarna kan ik volgens mij gewoon naar de verloskundige. Wat een opluchting, al blijft het de komende tijd nog spannend natuurlijk!

    Super lief!

    Baby1798, nu jij nog!! Jouw tijd komt ook nog en hopelijk heel snel!
     
    Baby1798 en dame82 vinden dit leuk.
  10. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Aaah super meis :) Beetje kippenvel hier, herleef oude tijden, lijkt zo op mijn verhaal. Gefeliciteerd, weer een stap verder! Ik noemde onze dame een bikkel die echo na echo groeide. Jullie hebben net zo een bikkel onderweg!
    Die twee dagen in zwangerschapsduur kunnen ook weer veranderen. De termijnecho gaat de uitgerekende datum bepalen. Ik liep al die tijd achter, maar werd toen weer vooruit gezet. Wat is nu de uitgerekende datum?
    Voor vandaag op die roze wolk blijven en genieten!
    Wanneer is de volgende echo?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  11. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Dankjewel!! Ja het is eigenlijk identiek aan jouw verhaal! Ik hoop ook dat het bloeden op een gegeven moment gaat stoppen, het is echt heel vervelend maar daar weet jij alles van!
    Ze hebben bij jou ook geen oorzaak gevonden van de bloedingen toch? Het lijkt er in ieder geval op dat we dezelfde 'aandoening' hebben!

    Ik hoop dat als Baby1798 zwanger raakt, haar de bloedingen wel bespaard zullen blijven maar ze heeft dan in ieder geval ons verhaal als voorbeeld, dat het wel goed kan zijn!
    De gynaecoloog zei inderdaad ook al dat het meten niet heel precies was, dus dat is inderdaad afwachten bij de termijnecho. Ik heb nog geen officiële uitgerekende datum nu gekregen maar het zal rond 12-14 juni zijn denk ik.
    Zoals je zegt, het is in ieder geval tot vandaag goed, en iedere dag is er weer een.
    De volgende echo is 8 november om 15.15 uur, dus we kunnen weer beginnen met aftellen ;)

    Morgen gaan we het aan mijn moeder vertellen, moet al steeds bijna huilen als ik eraan denk ;)
     
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    @Nyma Ahhh super gaaf!!! Wat fijn zeg. Ik heb nog aan je gedacht vanmiddag!
    Eindelijk het verlossende bericht waar jullie op zaten te wachten :rolleyes:
    Gefeliciteerd!! Ben super blij voor jullie!:thumup:
    Leuk dat jullie het morgen eindelijk tegen je moeder kunnen vertellen. Lijkt me echt zo'n mooi en bijzonder moment!

    Hier gisteren een klein beetje licht bruinige afscheiding gehad, toen dacht ik even oh oh... maar bleef bij 2x echt een klein beetje en is nu weer weg. Soms snap ik echt niks van mijn lichaam :confused:
    We blijven hoop houden! ;)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Het bloeden zal vast een keer stoppen, lijkt me niet dat dit 40 weken zal duren ;) Bij mij na de 12 weken.
    Er is idd geen oorzaak voor gevonden. Daar zoek je toch naar hé, zou wat verduidelijking geven. Maar ja geen idee dus!
    Veel plezier met vertellen! Weet ze van jullie traject? Er zullen vast wat traantjes vloeien.

    Baby al mijn duimen voor jou! Hopelijk wordt jouw geduld ook snel beloont!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Superlief dat je aan me dacht vanmiddag! Die positieve vibes hebben vast geholpen!
    Ja, zulke momenten fantaseer je dan al heel lang over, al voordat ik zwanger raakte. Jij zult dat vast ook wel hebben, dat je droomt over het moment van de positieve test, het moment van het vertellen, de echo's.. Gek dat het dan eindelijk echt is!

    Hm, ja kan me voorstellen dat je schrok van het bruine, gelukkig is het daarbij gebleven! Ja, zo vreemd he.. wat gebeurt daar allemaal van binnen, wáááárom bloedt het nou steeds?? Hoop dat het nu wegblijft! Aftellen naar 2 november!

    Nou ons verhaal lijkt zo op elkaar, dan hoop ik dat het hier ook na 12 weken stopt ;) Ja precies, als we nu wat meer duidelijkheid erover hadden! Dan zou het misschien ook wat meer rust geven! Zou er nou niemand hier een studie van kunnen maken, een wetenschappelijk onderzoek naar onverklaard tussentijds bruin/bloedverlies? ;) Misschien moeten we het zelf doen ;)
    Ze weet inderdaad van het traject, we hebben een hele hechte band en het was supermoeilijk om het de afgelopen weken stil te houden, soms een leugentje hier en daar (dat doe ik anders nooit, is zo raar!!)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  15. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Ik weet dat het ooit bij ons ook zal lukken, al lijkt het nu nog zo ver weg. We proberen de moed niet op te geven!

    Gelukkig lees ik hier positieve verhalen wat aan de ene kant confronterend is maar aan de andere kant is het ook een bevestiging dat het gewoon kan! #i'llbestrong (pink even een traantje weg, lang leve de hormonen)
     
  16. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Lieve Baby1798, ik wou dat ik je kon helpen en weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar een dikke knuffel voor jou! Zet hem op sterke vrouw, het geeft niet dat je soms even moedeloos bent en laat die tranen maar komen, maar ik hoop dat je kracht put uit onze verhalen en dat je heel snel ook een positieve test hebt!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Lief van je! Ik weet ook dat het ooit goed gaat komen maar de onzekerheid en vooral de wachtperiodes zijn zwaar. Maar daar weet jij ook alles van. We houden moed!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Heey Baby1798, hoe het is nu met je? Vandaag is je NOD toch? Heb je nog getest?
     
  19. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Lief dat je eraan denkt. Net getest en negatieve test. Had ook niet anders verwacht maar toch valt het weer zwaar:( Ik kijk nu al uit naar januari, heb er op dit moment geen vertrouwen meer in..

    Hoe gaat het bij jouw? Nog veel last van het bloedverlies? Al kwaaltjes?
     
  20. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Ah bah :( Jakkes wat balen weer... Weer een ronde mislukt, terwijl jullie er alles aan doen. Kan me wel voorstellen dat je zo geen vertrouwen meer hebt.. Kun je dit ook bespreken met je gyn? Dat jullie misschien toch eerder naar IUI kunnen? Heb je trouwens nog last gehad van bloedverlies door de utro heen?
    Even een dikke knuffel voor jou!

    Hier gaat het op zich wel goed, bloedverlies is gelukkig een stuk minder, alleen nog een klein beetje bruin iedere dag. Heb wat kleine kwaaltjes, geen energie, borsten nog gevoelig en kan overal wel om huilen :cry: Maar verder valt het mee ;) We zijn alweer aan het aftellen naar volgende week donderdag!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina