Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik wilde vanmorgen na het testen eigenlijk helemaal stoppen met alles, ben er zo klaar mee.. met die hormonen een al het gedoe :cry:
    Mezelf net weer bij elkaar geraapt en gelijk een afspraak bij de gyn gemaakt voor woensdag, ik moet door, het moet toch een keer lukken.. Ik wacht het tot januari af. We hebben het al vervroegd van 6 naar 4 maanden proberen dus ik moet het gewoon een kans geven maar zit er gewoon ff doorheen op dit moment.

    Fijn dat het bij jouw iets beter gaat. Krijg je volgende week weer een echo?
     
  2. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Lieve Baby1798, wat is het toch rot, het vreet je op... Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee was/bent, sterk van je dat je toch weer een afspraak met de gyn hebt gemaakt. Ik hoop dat je toch weer wat vertrouwen krijgt, al is dat heel lastig als je al zo lang bezig bent en steeds weer teleurgesteld wordt... Ik hoop dat je dit ook met je gyn kunt bespreken, dat ze in ieder geval weet hoe je er in staat en dat je vertrouwen op deze manier laag is. Hoe zit dat met je vriend, heeft die er op deze manier nog vertrouwen in of wil hij ook snel door naar IUI?

    Ja, donderdag inderdaad weer een echo. Toch wel weer spannend... of alles wel goed is...
     
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Mijn vriend staat er wel hetzelfde in. Hij zegt je zegt al een tijdje dat het niet op de 'normale' manier gaat lukken en meestal voel jouw gevoel goed. Stiekem hoop ik dat het toch nóg gaat lukken maar mijn gevoel zegt inderdaad dat het zo niet gaat lukken. Ik heb de vorige keer al tegen mijn eigen gyn gezegd dat mijn vertrouwen wel weg is in het 'op de normale manier' proberen. Vandaar dat we nu ook in januari verder gaan. Nog 2 maanden sterk zijn. Hopelijk gaat er voor ons dan ook een nieuwe weg open.

    Spannend zeg dat je weer een echo krijgt. Is dat normaal dat je in het begin zo vaak een echo krijgt of is dit omdat je in het ziekenhuis loopt?
     
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oke, jullie staan er dus wel hetzelfde in. Wij hadden dat gevoel ook, dat het op de normale manier niets zou worden. Dat gevoel klopte dus wel, we hadden net het zetje nodig van de IUI. Nu was er natuurlijk bij ons een duidelijkere reden voor dat het niet lukte, toen bleek dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is. En gewoon superveel geluk gehad dat het gelijk lukte, misschien lukt het wel nooit weer.. Maar ja nu denk ik weer teveel vooruit ;)
    Goed dat je het vooruitzicht hebt om in 2019 met IUI te beginnen, dan gaan er inderdaad weer nieuwe deuren open. Maar natuurlijk hoop ik dat het toch nog gaat lukken deze 2 maanden en zal het allemaal niet nodig zijn!
    Morgen dus de uitgangsecho of ben je alweer begonnen met spuiten?

    Officieel hadden we pas met 8 weken de eerste echo gehad, maar omdat ik steeds zo bloedde kon ik eerder komen. En toen er alleen een leeg vruchtzakje was mochten we 1,5 week later nog een keer komen. Ik mocht toen eigenlijk al naar de verloskundige, maar het was bij een vervangende gynaecoloog en we hebben toen besloten dat het wel prettig zou zijn om de zorg bij de eigen gynaecoloog af te sluiten. Dus misschien had ik gewoonlijk alleen die echo gehad van 8 weken ;)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Fijn dat je wat extra controles hebt gehad. Dat geeft denk ik toch wel wat meer vertrouwen. Ik zou dat zeker ook gedaan hebben zeker met het bloedverlies.

    Morgen inderdaad weer een uitgangsecho en dan weer beginnen met spuiten.
     
    Nyma vindt dit leuk.
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja klopt, wel fijn die extra echo's! Ben heel benieuwd donderdag!

    Spannend morgen weer, hopelijk een goede uitgangsecho en dan weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!! :thumup:
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hoe ging het vandaag Baby1798?
     
  8. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Nyma succes weer vandaag!

    @Baby1798 alweer begonnen met een nieuwe ronde. Die momenten vh niet meer willen zijn zo herkenbaar... Ik las ooit ergens een quote: je mag soms de moed verliezen, maar verlies nooit de hoop! En zo was het ook. Ergens pak je jezelf toch weer bij elkaar. Hopelijk geeft het starten met iui je een nieuwe dosis moed en hoop! En als je dan toch daarop moet wachten, lekker genieten vd alle aankomende feestdagen (die ook weer zo confronterend kunnen zijn...) Knuffel!
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Echo was goed. Dus we zijn weer gestart. Was gisteren even een rotdag maar ik ga proberen om weer positief de nieuwe ronde in te gaan. Die hormonen werken ook niet echt mee..:(

    Jij heel veel succes vandaag! Duim voor je dat alles weer goed is!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  10. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel @dame82. Dit soort berichtjes geven mij erg veel steun!
    Normaal vind ik de kerst erg leuk maar ik kijk er nu wel tegenop.. maar goed we proberen positief te blijven voor zover dat mogelijk is..;)
     
  11. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Meis ik kon ook niet positief blijven hoor... Soms moet je dat jezelf ook maar ff toestaan, want er tegen vechten kost ook energie!
    Ik putte hoop uit 'iets anders' proberen. Hopelijk voelt IUI straks ook als nieuwe kansen. Je zit nu in between en dat is ff rot. Oi lijkt niets te doen (in ieder geval voor je gevoel) en op IUI moet je nog wachten... Probeer je op januari te focussen en te bedenken dat het dan weer anders gaat voelen!
    En je kunt meer aan dan je denkt, echt waar. Powervrouw :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Nou alles zag er gelukkig weer goed uit!! Het hartje klopte mooi en de termijn klopt nu ook precies, 9+2. Ik ben nu 11 juni uitgerekend. Nu mag ik naar de verloskundige! Het bloeden is nu ook al een paar dagen helemaal gestopt!
    Bedankt voor jullie succeswensen weer vandaag!

    Vind het wel lastig om hier te zeggen dat het hier zo goed gaat en dat jij zo nog in de ellende zit..
    Wat is het lastig om positief te blijven he.. Idd wat Dame82 zegt, dat je van het vechten ertegen ook zo moe kunt worden.. En nu zit je er inderdaad net tussenin. Alles is nu ook confronterend. Ik hoop dat we je toch nog kunnen steunen en met je meedenken in deze lastige tijd!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat een goed nieuws :) Lekker over naar de verloskundige en geen bloedverlies meer! Wie weet krijgt mijn meisje een geboortegenootje, 9 juni ;)

    Ik denk dat het voor baby1798 ook fijn is om te gaan kletsen met meiden die ook nog aan het strijden zijn. Want hoe lief wij het ook bedoelen en hoe graag we haar willen steunen, aansluiting vindt ze toch het meest bij gelijkgestemden! En dat is logisch! Neemt niet weg dat we blijven duimen voor je en hopen dat jou tijd snel komt!
     
    Baby1798 en Nyma vinden dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Jaa dat zou wel toevallig zijn! Nu lijken onze verhalen wat betreft het bloedverlies toch al veel op elkaar dus het zou me ook weer niks verbazen ;)

    Ja inderdaad, daar heb je gelijk in, dat denk ik ook! Ik ben ook alweer druk aan het duimen en hoop dat heeeel snel haar wens uitkomt!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  15. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik was 31 mei uitgerekend en dus 9 dagen over tijd bevallen, na inleiding. Dus be prepared ;)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Nyma wat fijn dat de alles goed was en dat je bloedverlies nu weg is. Blijft toch wel heel bijzonder dat het dus toch kan ondanks bloedverlies. Ik hoop dat je nu lekker kan gaan genieten! :rolleyes:

    Ik blijf zeker hoop houden en ga mij inderdaad nu gewoon richten op januari. Gelukkig nog naar 2 maandjes en dan gaan we weer een stap verder. Hopelijk is dit ook de manier voor ons om zwanger te worden. Het blijft toch een raadsel waarom het niet lukt (gezien alles goed lijkt te zijn bij ons beiden).

    Ik probeer het voor de komende 2 maanden ook maar een beetje los te laten (al is dat moeilijk met al die medicijnen) :confused:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  17. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, nu het bloedverlies weg is merk ik dat ik iets meer kan ontspannen, al ren ik bij ieder krampje of als ik wat voel naar de wc ;) Had echt nooit verwacht dat zwanger worden met steeds zoveel bloedverlies voor NOD zou kunnen lukken...

    Goed om te horen dat je toch de hoop houdt, ik hoop dat het dan net zo snel gaat als bij ons! Misschien is het net het zetje wat jullie nodig hebben.
    Het is inderdaad moeilijk om los te laten als je iedere dag moet spuiten, voor controles moet en de utrogestan daarna moet gebruiken.. Ik hoop dat het toch enigszins lukt om wat te ontspannen de komende tijd, en dat je toch wat kunt genieten van de feestdagen die eraan komen, ondanks alles!
    Wanneer moet je nu weer voor controle?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Nyma ik heb dinsdag weer een echo. Hopelijk is dan alles goed en kunnen we weer een poging wagen!:)

    Wanneer moet jij nu naar de verloskundige?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, spannend weer, hopelijk heb je weer 2 eitjes voor een grotere kans en kun je gelijk de ovitrelle dan zetten!

    Ik heb het intakeformulier ingevuld voor de verloskundige, maar nog geen afspraak gekregen, ik denk dat ze me morgen gaan bellen!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vandaag weer een echo gehad (CD9).Ik vond het vrij vroeg maar de gyn vond vorige week dat we iets eerder moeten omdat het ene eitje vorige keer 18mm was op CD 10. Nu twee eitjes, één van 14 en 15 mm. Donderdag weer terug.
    Helaas alweer 3 dagen bloedverlies (oud). Wordt er zo moedeloos van mja..
    Ik heb donderdag een echo bij mijn eigen gyn, ga toch proberen om in december al met iui te starten al denk ik dat ze er niet achter staat. De gyn van vandaag zei dat ik het met mijn behandelend gyn moest bespreken..o_O

    @Nyma al iets van de verloskundige gehoord?
     

Deel Deze Pagina