Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat goed om te horen! Fijn dat alles weer goed was!:thumup:

Ja we hebben elkaar ook in het ziekenhuis ontmoet;) Grappig hè hoe dingen soms lopen!

Nyma vindt dit leuk.
  2. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja wat leuk zeg!! :) Als jullie elkaar missen kunnen jullie elkaar in ieder geval snel opzoeken :D

Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Net maar gelijk een test gedaan, gelukkig ben ik vandaag vrij. En helaas negatief, had eigenlijk ook niet anders verwacht alleen stiekem hou je toch dat kleine beetje hoop...
    Ik ga zo bellen om een afspraak te maken voor volgende week voor de uitgangsecho. Wat voelt dit dubbel zeg..:(

Maar goed..op naar nieuwe kansen!

4. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Och jakkes, bah... Zou net vragen hoe het met je ging. Natuurlijk had je de hoop en wat is het ontzettend frustrerend :mad: En geef jezelf ook de tijd om dit weer te verwerken, je mag boos en verdrietig en gefrustreerd zijn! Vanavond maar een lekker wijntje nemen en lief zijn voor jezelf!
    Ik hoop zo dat IUI ook voor jullie de uitkomst is!!
    Ik geef je een dikke knuffel

Baby1798 vindt dit leuk.
  5. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Lief van je. Ga ik zeker doen!
    Ik hoop dat de iui inderdaad ook voor ons de uitkomst is..

Nyma vindt dit leuk.
  6. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Baby1798, hoe is het met je? Ben je al voor controle geweest?

7. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vandaag de uitgangsecho gehad. Alles zag er gelukkig weer goed uit dus vanavond weer starten met spuiten.
    Volgende week woensdag de fm, wordt weer een spannend moment. Hopelijk niet meer dan 3 eitjes en een mooie meting, daar gaan we voor:thumup:

Hoe is het bij jouw? Nog bloedverlies gehad? En al een nieuwe echo gehad?

Nyma vindt dit leuk.
  8. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was en dat je weer van start mocht gaan! Inderdaad spannend volgende week, en dan de IUI dus!! Ben benieuwd hoe je het zal ervaren en dan weer 2 lange weken wachten...

Hier gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad! (maar nog steeds onzeker..) Heb nu pas 17 december weer controle bij de verloskundige, ik denk dat ze dan alleen het hartje luisteren en dat de eerstvolgende echo de 20 weken echo zal zijn. Het gaat goed verder, broeken beginnen al wat vervelend te zitten ;) Ook vorige week het nieuws overal bekend gemaakt, wel heel gek hoor! Het klinkt nog steeds gek uit mijn mond, net of gaat het over iemand anders ofzo ;)

Baby1798 vindt dit leuk.
  9. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Haha ja kan ik me voorstellen. Na zo'n lange tijd blijft het toch onwerkelijk. Fijn dat iedereen het nu weet, hoef je ook niet meer op te letten op wat je zegt;)
    Hoe ver ben je nu precies?

Ik heb volgende week gelukkig een afspraak bij mijn eigen gyn, hopelijk doet zij ook de iui. Ik vind het best spannend allemaal maar ik probeer het maar een beetje los te laten en afleiding te zoeken.

Nyma vindt dit leuk.
  10. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Zou inderdaad wel fijn zijn als je bij je eigen gyn ook de IUI krijgt, daar heb je toch wat een vertrouwensband mee. De IUI voel je verder niet zoveel van, ik had alleen erg last van de eendenbek toen :| En 's avonds ovulatie-achtige buikpijn, maar net wat erger. Ze zeggen dat dat van de vloeistof kan komen ofzo. En misschien het gepruts daaronder. Ben benieuwd hoe jij het zal ervaren! En natuurlijk is het spannend, afleiding helpt dan idd de dagen wel wat door te komen! Heb je nog leuke dingen in het vooruitzicht?

Ja heel fijn inderdaad dat het nu bekend is! Ik merk alleen dat ik heel veel moeite heb om het tegen mensen te zeggen waarvan ik weet dat ze ook in een traject zitten.. Nu ik weet hoe moeilijk en confronterend is als er weer een aankondiging is. Ik praat ook wel wat met een dubbel gevoel tegen jou, vind het gewoon moeilijk voor je :oops: Hoop zo dat het voor jou ook snel gelukt is!
    Ik ben nu trouwens 13+3 weken, 2e trimester al :eek:

11. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik ben ook erg benieuwd hoe ik het ga ervaren. We gaan het allemaal zien!

Ik zou hetzelfde als jouw hebben hoor maar ik merk dat ik het diegene die in ons traject zitten of hebben gezeten het stiekem iets meer gun dan iemand die zo zwanger is (erg hè..:oops:) veel mensen denken er maar zo makkelijk over terwijl het voor sommige zo moeilijk is en voor sommige helemaal niet mogelijk is. Ik heb toevallig 2 collega's die al een tijdje met icsi bezig zijn en waarbij het nog steeds niet gelukt is.. echt verschrikkelijk!

12. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Nou, ik heb precies hetzelfde! Heb er ook zo'n hekel aan als mensen van die opmerkingen maken, alsof het allemaal vanzelfsprekend is. Maar zulke opmerkingen kunnen soms zo pijnlijk zijn en je zo boos maken. Als je in een traject hebt gezeten, voel je je wat gelijkgezind omdat je weet hoe heftig en moeilijk het is.
    Voelde me in het begin soms zelfs schuldig, omdat het uiteindelijk bij ons heel snel is gegaan. Iemand die al veel langer bezig is, "verdient" het meer dan dat wij het verdienen. Maar ik probeer dat nu wel los te laten.
    Wat naar van je collega's ook, zo moeilijk! Ik hoop echt dat het bij jullie niet zo ver komt en dat het bij jullie heeeeel snel gaat lukken!

Baby1798 vindt dit leuk.
  13. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook. Ik probeer het nu ook maar een beetje los te laten omdat ik er nu toch zelf geen invloed meer op heb. Ik blijf het wel erg spannend vinden.

En jij moet gewoon lekker genieten van het zwanger zijn, je hebt het verdiend!
    Ik irriteer me er soms ook aan hoe makkelijk sommige mensen erover denken. Dat is soms ook het moeilijke aan niks vertellen. Ik moet zeggen dat een aantal mensen het nu wel weten en het voelt ook wel goed om af en toe is te zeggen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is en best zwaar is. Op werk probeer ik het op mijn 'baas' na nog even stil te houden. Vooralsnog lukt dat nog omdat ik makkelijk mijn vrije dag kan ruilen. Ik heb wel besloten als mensen er naar gaan vragen dat ik gewoon eerlijk zal zijn omdat ik geen zin meer heb om te liegen maar smoesjes te verzinnen maar het voelt nu wel goed om even niks te zeggen. Mensen weten het niet dus vragen ook niet hoe het gaat, vind ik nu wel fijn.

Nyma vindt dit leuk.
  14. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dankjewel, lief dat je dat zegt! Het genieten begint gelukkig echt wel steeds meer te komen!

Het is inderdaad fijn dat het lukt om je dagen makkelijk te ruilen, dan hoef je inderdaad niet meer te vertellen dan je wilt. Dit is zoiets intiems, dat wil je het liefst alleen delen met je echte naasten. En het is denk ik wel fijn dat zij het weten, zodat je wel je verhaal kwijt kunt. Ik denk dat dat wel belangrijk is in zo'n lastig traject!
    Morgen heb je dus de follikelmeting, spannend hoor! Hopelijk idd maximaal 3 eitjes en dan snel de IUI! Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen! :thumup:

Baby1798 vindt dit leuk.
  15. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Dit voelt toch wel weer wat spannender. Hopelijk een goede meting!! (Duim,duim)

Nyma vindt dit leuk.
  16. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Net terug van mijn (eigen)gyn. Vandaag helaas 1 follikel (zal je net zien;)) maar wel eentje van 20 mm. Ze gaf aan dat het zaadonderzoek voldoende was maar als het minder wordt dat we dan ws een ander traject in gaan.. de vorige gyn zei dat er 3 miljoen zaadcellen over bleven na opwerking voor de iui. Volgens mij moet je minimaal 1 miljoen zaadcellen zaadcellen hebben voor iui.

Vanavond de ovitrelle zetten en vrijdag ochtend de iui! Ben erg benieuwd!

17. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Aha oke, 1 follikel dus. Jammer dat er niet meer waren maar bij mij was 1 ook genoeg ;) Oke, dus dat zou dan net genoeg zijn. Inderdaad is onder de 1 miljoen volgens mij aanleiding voor ICSI (of IVF?) Bij ons waren er die ene keer nog 1,8 miljoen over, wat dus genoeg was! Maar jouw vriend is dus ook niet super vruchtbaar dan? Misschien dat het daarom ook wat langer duurt bij jullie?

Alvast heeeel veel succes morgenochtend!!! :thumup::thumup::thumup:

Baby1798 vindt dit leuk.
  18. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ze zei dat het goed genoeg was maar als het opwerken vaker gebeurt en de kwaliteit minder wordt dat we dan een andere weg in gaan. Maar ik neem aan dat als het nu niet lukt dat je dan weer opnieuw begint met vers sperma of ligt dat aan mij..
    Beetje vaag dus.. mja laten we hopen dat een tweede keer niet nodig is... duim duim..

19. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hoe is het gegaan vanochtend? Ik hoop dat er een goede score was qua zaadcellen!
    Inderdaad, je begint iedere keer weer met vers sperma, ik weet ook niet waarom de kwaliteit minder zou kunnen worden.. Hangt misschien per keer af wat de score is maar het zou ook beter kunnen zijn bijvoorbeeld toch?

20. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik heb het vanmorgen even nagevraagd, er wordt idd iedere keer vers sperma gebruikt. Ze bedoelde ws meer dat als de kwaliteit minder werd dat we dan sneller door zouden gaan.
    Vanmorgen 4,6 miljoen zaadcellen dus een goeie score!:thumup:
    De ingreep zelf viel me heel erg mee, alleen de eendenbek voelde ik behoorlijk:confused:. Helaas wel helder bloedverlies na de iui maar dat blijkt vaker voor te komen. Ik had gisteravond en vanochtend voor de iui ook alweer wat oud bloed met afvegen, wel balen mja ik verander er toch niks aan..
    Zometeen weer starten met de utro en dan 2 laaaaaaaange weken wachten;)

Deel Deze Pagina