Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Leuk dat je nog meeleest Dame82! Ja het gaat echt snel, de weken vliegen voorbij! Ben stiekem al aan het aftellen tot het verlof, nog iets meer dan 8 weken ;)
    Hoe gaat het met jou? En met je dochter?
    Misschien rare vraag, ik weet niet of je alweer een cyclus hebt, maar zo ja, hoe is het nu met het tussentijds bloedverlies?
    Heb zo'n stille hoop dat een zwangerschap de boel reset en het tussentijds bloedverlies niet terug zal komen :oops::rolleyes:
     
  2. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja eigenlijk gaat alles hetzelfde. Ik heb een fijne gynaecoloog en volgens mij doen de vpk daar de inseminatie. Ben benieuwd.. fingers crossed..
     
    Nyma vindt dit leuk.
  3. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Eerlijk gezegd kan ik er nog geen antwoord opgeven. Ik heb tm 6 maanden borstvoeding gegeven en slikte de mini pil. Daar ben ik mee gestopt en vervolgens begin februari mijn eerste menstruatie gehad. Die ging helaas vooraf gepaard met bruinverlies enkele dagen. Menstruatie was ook heviger dan ik gewend ben. Maar volgens mij hoor je dit wel vaker na bevalling en kan dit weer normaliseren.
    Mijn cyclus was 28-30 dagen met bruinverlies. Zit nu op cd 30 en nog niets. Mijn lichaam is duidelijk nog niet helemaal gereset. Benieuwd of ik een dezer dagen ongesteld word en ditmaal zonder bruin. Of dat het bruin nog moet komen, maar dan wordt het een lange cyclus.
     
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Aha oke, het moet allemaal dus nog wat 'op regel' komen, ik ben benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan en ik hoop dat je geen of in ieder geval minder last hebt van het bruinverlies!
     
  5. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Baby1798, hoe is het met je? Deze week testen denk ik?
    Ondanks dat ik weet dat je weinig vertrouwen hebt, duim ik toch voor je. :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  6. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Gelukkig gaat alles goed. Ik doe lekker mijn ding en verwacht er niks van. Ik heb me eigenlijk al op de ivf ingesteld kan het alleen maar meevallen.. vrijdag weer testen..
     
    Nyma vindt dit leuk.
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Fijn dat het goed met je gaat, vrijdag dus afwachten en anders door naar de volgende stap. Heel veel succes :thumup::thumup:
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Helaas hierna nog wel 2x iui. Ik ga vragen of we het misschien bij 1x kunnen houden en dan door kunnen voor de ivf. Kijk er wel tegenop op nog 2 rondes door te gaan zonder vertrouwen..
     
  9. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dat kan ik me idd voorstellen.. Dat je door wilt omdat je gevoel zegt dat dit niet de oplossing is. Ik hoop dat jullie eruit komen met het ziekenhuis en dat ze naar jullie wensen luisteren!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  10. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Baby1798, ik denk dat je weer negatief hebt getest? :(
     
  11. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja helaas wel. Volgende week weer voor echo.. we gaan alleen met de gyn in gesprek. We zien de iui niet meer zitten en willen verder in het traject ivf. Ik heb alleen geen idee of dit mogelijk is.. dus ik ga ook mijn zorgverzekeraar hier is over informeren.
     
  12. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Jakkes... Wat ontzettend balen en frustrerend weer... :(:confused: Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen heel laag is. Ik hoop voor jullie dat je daarom door kunt met de volgende stap, idd maar eens even horen!
     
  13. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vandaag iui nr.5 gehad. Dit keer helaas maar 1 eitje van 23mm en 8 milj. zaadcellen.
    Hopelijk staat de Tomtom dit keer goed ingesteld ;)
    Helaas wel last van bloedverlies, gelukkig is het op zijn beloop en vanavond start ik met de utro.

    Ook nog even onze eigen arts gesproken. We gaan i.p. in mei na onze vakantie met de ivf starten als de laatste 2 pogingen niks opleveren.

    @Nyma hoe gaat het met jouw? Gaat nu wel opschieten zeker?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh wow, je was dus alweer toe aan de volgende IUI! Dus nog wel even hiermee door, ik hoop dat het hele IVF traject toch niet nodig zal zijn! Ik snap dat je het jammer vindt dat er maar 1 eitje is maar zoals je zegt, als de tomtom goed staat dan is het voldoende! Ik had ook maar 1 eitje en er waren maar 1,8 miljoen zaadcellen.
    Dat bloedverlies blijft dus toch iedere keer weer terugkomen, gelukkig kun je weer starten met de utro, is het nu weer gestopt?
    En leuke plannen voor jullie vakantie in mei?
    Hoe voel je je verder, lukt het om wat afleiding te zoeken van het traject?

    Hier gaat het nog steeds goed, kan nog steeds mijn dingen doen maar merk wel dat het wat zwaarder wordt, de buik wordt aardig dik en ben ook wel moe. Dus ben stiekem aan het aftellen naar mijn verlof, nog 4 weken werken ;) Vind de bevalling ook nog wel heel spannend maar ben nu begonnen met yoga, hoop daar wat ontspanning in te vinden!
    Heb echt heel veel zin om de baby te ontmoeten en hoe het zal zijn straks!
     
  15. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het valt me best zwaar allemaal. Eigenlijk gewoon het hele traject en alles.. soms wordt het me ook echt even teveel. Maar ik weet dat we verder moeten dus ik probeer de moed niet te verliezen.
    Ik wil ook liever geen pauze tussendoor want ik denk dat dat het nog zwaarder maakt voor mij. Dan heb ik helemaal het gevoel of we stil staan :(

    We hebben nog geen plannen voor de vakantie maar we gaan sowieso even lekker weg. Dat zal ons al goed doen denk ik.

    Fijn dat het bij jouw allemaal voorspoedig verloopt en wat gaat het snel zeg... nog eventjes samen genieten van de rust en dan straks jullie kleintje in jullie armen:rolleyes:
    De bevalling lijkt me ook geen pretje maar na wat wij allemaal al hebben meegemaakt moet dat ook vast goed komen:D
     
  16. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, wat zal het moeilijk zijn, het houdt je dag en nacht bezig.. de hoop, wanhoop, verwachting, teleurstelling, onzekerheid... Je wordt heen en weer geslingerd en wat zal je verlangen groot zijn naar die positieve test... Ik heb er eigenlijk geen woorden voor maar ik hoop dat je de kracht vindt om door te gaan, en dat je veel steun ervaart van je omgeving. Groot gelijk om leuke plannen te maken, en een leuke bestemming opzoeken voor jullie vakantie!

    Ja, het is nog steeds onvoorstelbaar en soms voelt het als een droom, deze zwangerschap. Als je een traject hebt doorgemaakt weet je hoe dankbaar je moet zijn dat het is gelukt! En inderdaad, de bevalling moet ik dus eigenlijk ook zien als een voorrecht ;)

    Ik duim weer voor jullie deze ronde, dat jullie doorzettingsvermogen snel beloond wordt!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Lief van je!:rolleyes:
    Ik hoop dat dit ook ons jaar mag worden! We gaan in ieder geval voor een positieve test en een zwangerschap dit jaar! Het moet toch een keer lukken!!
    ( fingers crossed)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Precies, hier op het forum zijn zoooveel succesverhalen, waarbij geduld uiteindelijk wordt beloond, ik hoop dat je daar moed uit kunt putten! Straks is ineens die positieve test daar!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  19. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Meid wil toch ook nog ff reageren. Dit is zooo herkenbaar. Hoe je je voelt. Ik wil je toch ook een hart onder de riem steken. Ik maak je er (helaas) niet zwanger mee, maar hoop dat je er iets van moed uit haalt.
    Ik ben door precies hetzelfde gegaan. En mijn situatie zegt natuurlijk niets over de jouwe, maar geeft wel aan dat er toch echt nog hoop is. Zelfs mocht IVF niet meteen lukken! hier waren er 8 tp nodig. Probeer wel goed je grenzen te bewaken. Stoppen met traject was voor mij ook geen optie, maar emotioneel ging ik er bijna aan onderdoor. Neem als dat nodig is ff een time out, eventueel op een ander vlak. Ik ben tijdelijk op mijn werk uitgevallen. Dat vond ik vreselijk en voelde me zo zwak, maar achteraf was dat echt de beste keuze. Het gaf me dan geen zwangerschap, maar wel ff druk van de ketel. Niet overal de ballen hoog hoeven houden.
    Dikke digi knuffel meid!
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    Het is 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo nu en dan rot voelt en het even niet meer ziet zitten. Het leven gaat door alleen soms heb ik het gevoel alsof het voor mij stil staat.. Het beïnvloed zo je leven, had ik nooit verwacht.
    Het is ook zo moeilijk te begrijpen voor mensen die dit traject niet hebben hoeven ondergaan hoe je je voelt en wat het met je doet.
    Op mijn werk kan ik goed mijn afleiding vinden en praat ik er ook het liefst zo min mogelijk over. Al merk ik op dit moment dat mijn hoofd erg vol zit.. Ik wil ook geen zeur zijn, vind het al vervelend genoeg dat ik steeds weg moet.

    Eerst over 4 weekjes maar even genieten van onze vakantie!:rolleyes: Ben er aan toe..
     

Deel Deze Pagina