Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hoe is het met je Baby1798? Een dezer dagen weer testen denk ik? Spannend weer... De duimen draaien hier volop! :thumup:

Baby1798 vindt dit leuk.
  2. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Hier alles goed. Vorige week wel wat darm en maagklachten gehad maar dat is gelukkig nu weer over.
    Ik mag vrijdag weer testen, we gaan het weer zien.. al heb ik er weinig vertrouwen in, ook dit keer..

Hoe gaat het met jouw? Laatste loodjes naar je verlof?

3. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, spannend weer vrijdag.. Ondanks dat je geen hoop hebt duim ik toch weer voor je en stuur ik je digitaal positieve energie!

Hier gaat het ook goed, ben inderdaad nu aan het aftellen, nog 2,5 week werken ;) Het wordt nu wel wat pittiger, snel moe enzo, dus heb er nu wel erg veel zin in!

Ik hoop zo dat jij dit ook snel allemaal mag ervaren!!

Baby1798 vindt dit leuk.
  4. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel voor je steun ondanks dat het voor jouw al bijna zover is.. lief dat je aan ons blijft denken!
    Ik probeer moed te houden door alle positieve berichten om mij heen. Hopelijk is het voor ons ook snel een droom die uitkomt!

5. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hoe leek het vanochtend met de test?

6. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Lief dat je er naar vraagt maar helaas zoals verwacht negatief..
    Op naar iui nr.6 en dan lekker op vakantie! En na de vakantie verder met ivf. Daar ligt nu mijn hoop! Het klinkt misschien heel raar maar daar leef ik nu echt naar toe.. nog even een maand volhouden. :$

7. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ik was er al bang voor, anders had je het vast enthousiast gemeld hier ;) Maar toch ontzettend jammer weer.. :( De 6e IUI zal wel wat voelen als een "moetje", maar wie weet.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En daarna inderdaad lekker genieten van jullie vakantie (al geboekt?) en dan op naar een nieuw traject, ontzettend spannend weer. Ik snap dat je daar naar uitkijkt, voelt toch weer als nieuwe kansen denk ik.
    Ik hoop dat je ondanks de teleurstelling een fijn paasweekend hebt, lekker genieten van het mooie weer!

Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik dacht dat ik gereageerd had op je vorige bericht maar blijkbaar niet... :$

Vandaag de 6e en daarmee ook de laatste iui gehad. Veel ovulatie pijn gehad vandaag en al 2 dagen last van mijn darmen. Ik ben blij dat het achter de rug is..

Er waren woensdagochtend 2 grote eitjes te zien van 19.5 mm en 1 kleine van 13 mm. En vandaag 19 miljoen zaadcellen, zo hoog hebben we nog niet gehad..

Dinsdag gaan we lekker op vakantie naar Cyprus voor 10 dagen, even er tussenuit.. ik ben er echt aan toe, zowel lichamelijk als geestelijk een beetje op.. :(

Jouw verlof al begonnen?

Nyma vindt dit leuk.
  9. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Haha geeft niet hoor!
    Dus de laatste IUI... op hoop van zegen! Dus de 2 grote eitjes hebben meegedaan en misschien dan de 3e ook? Met 3 eitjes, dat zul je idd wel voelen dan.. En 19 miljoen, wat een mooie score :thumup: Wat kan er dan verschil in zitten he! Wanneer is je NOD, als je op vakantie bent?

Wat heerlijk, naar Cyprus! :cool: Is volgens mij een prachtig eiland! Ik hoop dat je daar wat op kunt laden, lichamelijk en geestelijk. Ik hoop dat je veel afleiding vindt, genieten van het mooie weer, leuke dingen doen, lekker relaxen!

Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad! Dus nu in de rust ;) Besef het nog niet echt, nu 5 maanden vrij! De spanning begint nu echt wel te komen!

10. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Mijn nod is de dag dat we terug komen, dus gelijk back to life en testen... maar eerst even genieten!!

Oh heerlijk zeg dat je nu verlof hebt, wat is dat snel gegaan zeg.. apart eigenlijk want voor mezelf lijkt de tijd heel langzaam te gaan..
    Geniet van je rust. Zit je nu op 34 weken?

Nyma vindt dit leuk.
  11. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ah oke, dus op vakantie hoef je niet te testen, dat scheelt ;) Maar inderdaad wel gelijk back to reality.. toch weer spannend!

Ja, het gaat snel he! Gek dat als iets leuk is, de tijd altijd sneller lijkt te gaan en als het niet goed gaat, de tijd langzaam gaat.. Ik ga zeker genieten van mijn rust! Ik ben vandaag 34+4!

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe op Cyprus, lekker genieten van alles daar en opladen!!

Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Lieve Baby1798, heb je een lekkere vakantie gehad? Hoe was Cyprus? En nu bijna weer testen zeker..

13. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    De vakantie was heerlijk! Even lekker niks en heerlijk van het weer genoten.
    Helaas nu weer back to life en alles gaat weer draaien.

Vrijdag helaas negatief getest wat ik ik wel verwacht had maar toch kwam het wel even hard aan. Ik denk ook door het besef dat de iui dus niks wordt en we dus echt moeten hopen dat de ivf het gaat worden.

Morgen hebben we het start gesprek voor de ivf en hopelijk kan en mag ik gelijk gaan starten.

14. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Superfijn dat je het zo lekker hebt gehad op vakantie! Het is dan wel weer slikken om weer terug naar het 'gewone' leven he... Vooral natuurlijk omdat het traject ook gelijk weer op je af komt.
    Wat jammer dat je negatief getest hebt, IUI moeten jullie dus nu afsluiten.. Had zo gehoopt dat het ook voor jullie zou werken :(
    Ben heel benieuwd hoe het IVF bij jullie in zijn werk zal gaan, heel veel succes met het gesprek vandaag! Hopelijk kun je inderdaad gelijk starten!

15. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel. We zijn net terug van het gesprek en mogen gelijk van start. Gelijk een echo gehad en alles was goed. Vanavond ga ik starten met decapeptyl spuiten. Dit houdt de eisprong tegen. Vanaf donderdag starten met gonal f maar dan dubbele dosis (150eh). Volgende week woensdag de eerste echo.

Ze wilde eigenlijk nog een hysteroscopie doen om zelf te kijken ivm de bloedingen. Maar ik heb gezegd dat ik dat niet meer wil. Er is al teveel aan mijn lichaam gerotzooid en dit is het laatste (ivf).

Hoe gaat het met jouw? Laatste loodjes??

16. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Fijn dat jullie gelijk van start mogen gaan! Spannend zeker... Ben heel benieuwd hoeveel follikels er zullen groeien. Hoop zo dat het nu snel raak is voor jullie!

Ik snap dat je ervoor hebt gekozen om de hysteroscopie niet meer te doen en dat je er genoeg van hebt van al het gedoe.. Ik duim volop hier voor jullie dat dit jullie snel een zwangerschap mag brengen!

Hier gaat het goed, nu 37 weken, inderdaad de laatste loodjes! Erg spannend allemaal, vanaf nu mag het komen maar het kan ook nog 5 weken duren.. Ben lekker aan het genieten van mijn verlof!

Baby1798 vindt dit leuk.
  17. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Heerlijk hoor! En dan lekker de zomer genieten van jullie kleintje. Goed 'gepland' hoor :roflmao: lekker de hele zomer vrij.. daar teken ik ook wel voor. Maar nu eerst maar is zwanger worden..
    Ik laat het je weten volgende week, ik ben ook super benieuwd hoe het gaat groeien. Laten we hopen op een mooie score!

Nyma vindt dit leuk.
  18. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hihi jaa het is echt een mooie periode om vrij te zijn! ;) Hopelijk kun jij ook zo snel mogelijk een lange periode vrij zijn, maar dan in de winter omdat dat zou betekenen dat het heel snel raak is ;) Mooi dat je me op de hoogte houdt!! Zet 'm op he! :thumup:

Baby1798 vindt dit leuk.
  19. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Gisteren de echo gehad. Er waren zeker 15 grote follikels te zien. Ik reageer erg heftig op de hormonen. Dat wist ik al dus ik was al een dagje eerder terug gegaan. Ik zit tegen overstimulatie aan.
    Morgen om half 9 de punctie. Ik hoor morgen ook of ze i.p. maandag terug gaan plaatsen (als er bevruchting heeft plaatsgevonden) of de volgende cyclus.
    Als ik zwanger zou worden heb ik namelijk verhoogde kans op OHSS omdat je hcg aanmaakt en icm de vele follikels is dit een risico hierop.

Nu even een dagje rustig aan, heb deze cyclus aardig last van de hormonen (hoofdpijn, soms misselijk, pijn in mijn buik en extra hartslagen). De gyn gaf aan dat dit wel bij de hormonen en de vele follikels hoort.

Morgen een spannende dag dus... fingers crossed..:D

20. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh wow, die hormonen werken dus als een tierelier.. Beetje te goed dus! Morgen de punctie al! Wat spannend, zie je er erg tegenop?
    Zou fijn zijn als ze direct een terugplaatsing kunnen doen, maar dat OHSS klinkt ook niet zo fijn (heb het even opgezocht)...
    Vervelend dat je veel last hebt van de hormonen.. ik hoop dat je je vandaag wat op hebt kunnen laden voor de spannende dag van morgen!
    Ik zal morgen aan je denken, hoe laat moet je precies? Superveel succes en sterkte, en ik hoop dat er mooi wat follikels kunnen worden geoogst en bevrucht!
    Liefs en dikke knuffel vanaf hier :)

Deel Deze Pagina