Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vanmorgen al een echo gehad omdat mijn bloedverlies toenam en ik vannacht erge buikkrampen heb gehad. Helaas weer slecht nieuws.. bij bms is nog erg dun en er zat nog een oude cystes. Waarschijnlijk probeert mijn lichaam die nog op te ruimen en heb ik daardoor het bloedverlies. Tegelijkertijd probeert mijn lichaam zich klaar te maken voor een volgende eisprong wat dus botst. Min lichaam kan hierdoor het bms niet goed opbouwen. De grootste follikel was vandaag 16mm, de kleinste 11mm.
    De gyn van vandaag heeft gezegd dat een terugplaatsing ws er niet in zit deze cyclus. We kunnen nog doorgaan met stimuleren en dan kijken hoeveel er goed doorgroeien en eventueel in laten vriezen en in een volgende cyclus terugplaatsen.
    Ik had zelf al geen goed gevoel deze cyclus. De tweede optie is deze cyclus afbreken. We weten nog niet goed wat we willen, zijn er nu weer even kapot van. Morgen hadden we al een echo staan bij onze eigen arts en nu ook een gesprek om dit verder te bespreken.

    Komt het er ooit een einde aan deze ellende...:cry:
     
  2. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Och wat een vreemde situatie nu weer..dus eigenlijk 2 cycli die door elkaar lopen.. wat een pech weer en ontzettend balen! weer een tegenslag te verwerken..:cry: Dus vandaag weer een gesprek hierover. Heel veel succes weer! Dikke knuffel
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vanmorgen gesprek gehad met onze eigen gyn. Ik ben nu dus eigenlijk aan het menstrueren maar mijn eicellen worden ook al gestimuleerd. We zijn dus eigenlijk te vroeg gestart. Erg balen.
    We hebben besloten om toch door te stimuleren gezien het er op lijkt dat er iig 7 follikels doorgroeien. Als dit zo blijft gaan we de punctie doorzetten. Maandag heb ik weer een echo.
    Het lijkt erop dat het bms aan het afbreken is en dat moet nu opnieuw gaan opbouwen. Ik ben vandaag begonnen met tarwekiemolie capsules, ik lees hierover goede berichten op internet om het bms dikker te maken. Ws geen terugplaatsing deze maand maar er is een klein kans als mijn bms nu in een week tijd dik genoeg en rustig wordt. We hebben dus nog even..
    Mocht de terugplaatsing niet lukken gaan we ze proberen te laten invriezen en dat wordt op dag 5 bekeken na de punctie of ze daar goed genoeg voor zijn. Eerst maar is kijken of de bevruchting bij icsi wel gaat lukken. We kijken nu echt stap voor stap dus het wordt een spannende week!
     
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Goh, het wordt bijna hogere wiskunde zo he.. Denk dat het een goede instelling is om nu niet teveel vooruit te kijken, zo wordt het misschien wat beter te behappen voor jullie. En het blijft toch allemaal onzeker.. hoop dat er toch wat goede stappen komen met een goede oogst bij de punctie en natuurlijk de bevruchting. En mocht er dan geen terugplaatsing zijn deze cyclus, dan volgende cyclus maar. Heb je al een idee wanneer de punctie ongeveer gaat zijn, zal dat komende week al zijn?
    Ik zal aan je denken en voor je duimen deze week voor positieve resultaten!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  5. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje baby wat veel teleurstellingen weer, dat is zeker frustrerend!
    Hopelijk wint de aanhouder en heb je straks een punctie met mooie eicellen (en dan hopelijk ook mooie bevruchtingen)!
    Jammer dat er niet meteen een tp kan plaatsvinden, dat is toch wel de beloning van heel dit traject. Maar het is natuurlijk beter als omstandigheden goed zijn! Ik duim dat je bms alsnog goed gegroeid is.

    Hier inmiddels alweer een paar menstruaties gehad en helaas toch ook weer vroegtijdig bruin en bloedverlies. Helaas geen reset van mijn lijf dus. Ik voel ook meteen weer die frustratie en irritatie die ik hierbij had. Wat een hardnekkig iets is dit.

    Baby ga je bij de terugplaatsingen ook utro gebruiken?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  6. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    #446 Baby1798, 22 jul 2019
    Laatst bewerkt: 22 jul 2019
    Vandaag WEER een echo gehad, ik kan ze wel dromen nu :eek:
    Vandaag 9 grote follikels gezien(boven de 16mm) en twee kleinere (11 en 14mm). Mijn bms is nu 6.9mm (was 2 dagen geleden 4,5mm) dus dit lijkt toch snel op te bouwen, zal die tarwekiemolie dan toch iets doen icm de hormonen..?? Ook al een tripple lijn te zien, nog wel iets onrustig slijmvlies.
    Woensdag de punctie. Morgen gaat deze gyn met mijn eigen gyn overleggen wat we gaan doen met de terugplaatsing. Ik hoop dat ik zaterdag iig mag komen om te meten en als het dan goed is zeg ik.. terugplaatsen!! Maar goed.. laten we niet op de feiten vooruit lopen..:D
    Woensdag eerst de punctie, dan kijken of het zaad goed is, daarna kijken of er een bevruchting plaatsvindt op dag 2 en dan kijken we verder.
    Wordt dus een spannende week!! Klein beetje licht in de donkere tunnel.

    @dame82 wat vervelend dat het bruinverlies toch weer terug is..:( ik snap je frustraties.. Ik ben bang dat dit bij mij ook nooit weg zal gaan..
    Om je vraag te beantwoorden, ik ga idd bij een eventuele terugplaatsing weer met de utro starten , daar ben ik toch wel erg positief over!
     
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dat gaat dan alweer snel, woensdag de punctie alweer! En inderdaad, wat positieve berichten! Mooi wat follikels en dat je bms zo snel groeit, geeft toch hoop! Nu eerst inderdaad afwachten hoeveel follikels en bevruchtingen. Superspannend... Ik gun het je zo, doorzetter!
    Groei groei, follikels en bms!! :D
    Ik wens je alvast heel veel succes bij de punctie woensdag, het scheelt dat je het al eerder hebt gehad en dus weet hoe het gaat. :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    He bah, wat is dat toch he.. die stomme kwaal van dat vroege bruin/bloedverlies.. super irritant :confused: vrees er dan ook weer voor dat het bij mij ook weer zo zal zijn..
     
    dame82 vindt dit leuk.
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Misschien is tarwekiemolie ook iets om te proberen voor jullie? Mocht het aan het bms liggen helpt het misschien ..
    Baat het niet dan schaadt het niet denk ik maar..
     
    Nyma en dame82 vinden dit leuk.
  10. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat een goed nieuws baby! Dat kon je wel ff gebruiken :) Op naar morgen met mooie eicellen, duim duim. In ieder geval een mooi aantal :)

    Ja wie weet Nyma heeft jouw lijf wel gereset. Kan natuurlijk wel.
    Hier al eerder tarwekiemolie geprobeerd, maar leverde mij weinig op, het bruinverlies werd er niet door tegen gehouden. Wel fijn dat jouw bms zo snel gegroeid is Baby :) Oja kijk niet raar op als je menstruatie heviger is. Daar zorgde het bij wel ook voor (opzich ook logisch als je bms dikker wordt gemaakt).
    Ik zweer bij utro en ga daar nu op eigen houtje mee beginnen. Wij gaan in augustus naar Gent om nieuwe ivf poging te bespreken. Zie er best tegen op om weer de mmm in te gaan, maar ja we gunnen ons meisje wel een broertje of zusje. En gezien mijn leeftijd is lang wachten niet heel verstandig.
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  11. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Heftig zeg, weer het traject in. Hebben jullie nog cryo's in de vriezer?
     
  12. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nee geen cryo's meer, helaas! We hadden uit poging een 8 embryo's,maar ze ook alle 8 nodig om mij zwanger te krijgen.
    Ik hoop dat het deze keer wat sneller mag gaan. We beginnen nu in ieder geval meteen met ivf en niet eerst voortraject met iui,dat scheelt al iets ;)
    Hoe is het met de zenuwen? Hopelijk valt het mee!
     
  13. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Zou het inderdaad kunnen proberen, als mijn menstruatie terug is (ik geef borstvoeding dus verwacht dit nog niet binnenkort) en als het bruinverlies er weer is. Maar hoop zo van niet!!

    Hoop inderdaad dat het bij mij dan wel anders is, maar vrees er wel wat voor omdat onze verhalen zo op elkaar lijken..

    Dus jullie gaan voor een broertje of zusje, inderdaad heftig en ook weer spannend. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn en dat er niet zoveel terugplaatsingen nodig zijn!
     
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Balen zeg.. maar idd fijn dat je het voortraject over kan slaan, dat scheelt een hele hoop;)
    Ik hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn dit keer.

    Hier valt het mee met de zenuwen. Tegen de punctie kijk ik niet echt op, ik hoop dat het zaad goed is gezien mijn vriend 2 weken aan het kwakkelen is geweest (verkouden/ grieperig). De vorige keer was dat pas na een week of 6 te zien in het zaad dus laten we dat nu ook hopen!! Duimen dus..:rolleyes:
     
  15. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Baby1798 succes morgen meid! Ik duim voor mooie eicellen en zaadjes :) Hopelijk gaat dit jullie ronde worden!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Punctie is weer achter de rug.
    Er zijn 4 eicellen gevonden, helaas iets minder dan we verwacht en gehoopt hadden.. het zaad was gelukkig goed en we mogen mits er bevruchting plaatsvindt zaterdag gaan terugplaatsen! Het worden dus 2 spannende dagen!!
     
    Nyma, Kiki11111981 en dame82 vinden dit leuk.
  17. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Fijn meid, viel het mee? 4 eicellen, kan me voorstellen dat je iets teleurgesteld bent. Hoeveel hadden jullie verwacht?
    Maar kwaliteit boven kwantiteit! Wie weet zijn dit 4 toppers die uitgroeien tot mooie embryo's. Een vriendin van mij zat ook in zak en as want maar weinig eicellen en bevruchtingen. Uiteindelijk 4 en ze is van de eerste tp zwanger geworden! Terwijl ze zich vergeleek met mijn 8, was ze veeel sneller zwanger en nu nog cryo's. Dussss we gaan heel hard duimen dat hier toppers uit voort komen en je zaterdag voor een tp kan!!! Nu lekker rustig aandoen en bijkomen!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    De punctie viel heel erg mee, nu nog wel wat napijn maar is te doen.
    We kunnen helaas niets anders doen dan afwachten. Je hoort zulke wisselende verhalen, het is bij iedereen anders. Laten we hopen dat er iig een bevruchting plaatsvindt.. en dat icsi de oplossing is! Nu maar even proberen mijn gedachten te verzetten (al is dat erg lastig:$).
     
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Fijn dat de punctie achter de rug is en dat het meeviel! Ik heb aan je gedacht vandaag ;) En 4 eicellen, zoals dame82 zegt, eerst afwachten hoeveel er bevrucht worden!
    En mooi dat er deze cyclus wel een terugplaatsing kan plaatsvinden! Wanneer hoor je hoe het met de bevruchting is gegaan?
    Ik duim hier weer volop! En natuurlijk is het lastig om je gedachten te verzetten, dit zijn ook super spannende dagen!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    We horen vrijdag of er een bevruchting heeft plaatsgevonden en als dat het geval is zaterdag terugplaatsing.
    Gelukkig is het mooi weer dus we proberen maar een beetje te genieten van het mooie weer!:)
     

Deel Deze Pagina