Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Mooi dat jullie een datum hebben, kunnen jullie daar in alle rust naartoe werken. Geen bijzonderheden uit de labuitslagen gekregen dus? Wat goed dat je aan het sporten bent, goed voor je lichaam èn geest!

    De eerste week werken vond ik vreselijk, maar het gaat al steeds ietsje beter! Ben niet meer zo gespannen en heb het druk genoeg, dus de tijd vliegt voorbij ;) en het is ook wel weer gezellig met de collega's :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  2. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik heb niks gehoord over de bloeduitslagen dus ik ga ervanuit dat het goed is.

    Fijn dat het werken weer een beetje begint te wennen. Lijkt me toch wel weer zwaar na zo'n tijd en van zo'n bevalling moet je toch ook even herstellen.
     
  3. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik heb hier nu ook last van... sinds 1 juni van de pil af. Die cyclus duurde 36 dagen. Tweede cyclus begon met dag 36 die blieding. Zonder krampen alleen bruin verlies, duurde 6 dagen. Toen op dag 56 posi ovutest en dag 69 ongesteld. Nu derde cyclus. En vanaf dag 21 bruin bloedverlies. Zit nu op dag 27... geen idee wat het is. Ik denk dat ik volgende week woensdag naar de ha ga..
     
  4. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    @Baby1798 wat frustrerend zeg!! Hopelijk binnenkort goed nieuws! Heb even het hele topic terug gelezen.. wat een lange weg hebben jullie al afgelegd...
     
  5. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Data vond ik altijd fijn, dan kon ik tenminste weer ergens naar toeleven. Maar die moat gaat inhouden dat ze het zaad op muizeneicellen uitproberen toch? Of betekent dit dat jij een punctie krijgt?
    Spannend, maar wel beetje schot in de zaak.

    Hier gaat het goed, lief dat je het vraagt. Vooral veel maagzuur en moe, maar voor de rest mag ik niet klagen.
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  6. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Je bent nog vol aan het ontpillen en daar kan het bruinverlies ook door komen. Voor ontpillen staat wel een jaar, dus ik zou je lijf eerst nog de kans geven om te herstellen. Maar vervelend is het wel, daar weten we in dit topic alles van.
     
  7. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Klinkt idd als ontpillen. En klopt, vervelend is het zéker. Bij mij heeft het een half jaar geduurd. o_O
     
  8. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Bedankt! Ik dacht na 4 maanden is t wel weer een beetje geregeld maarja nier dus. Jij nog gefeliciteerd van je zwangerschap!!
     
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Fijn dat je je redelijk goed voelt. Hopelijk trekken de klachten snel weg. Inmiddels ook je 12 weken gehad denk ik?

    Ja klopt. Voor de muizentest is het alleen zaad inleveren. Ben heel erg benieuwd wat er uit gaat komen.

    Hier helaas weer wat bruinverlies terwijl ik pas een klein weekje de pil gebruik na mijn menstruatie. Blijft toch vreemd hoor..
     
  10. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Roxy1994 vervelend dat je ook last van bruin verlies hebt. Het zou inderdaad goed kunnen dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Bij de één duurt dat langer dan bij de ander. Bij mij nam het bruinverlies na het stoppen juist toe, dat was wel vreemd. Helaas is het pas weggegaan toen ik echt volop in de hormonen zat tijdens mijn ivf/icsi traject. Ik denk dat het hij mij echt een hormoonbalans probleem is.
    Erg vervelend maar helaas niet heel veel aan te doen.
    Wij hebben nu even 3 maanden rust dus ik hoop dat de pil weer snel zijn werk gaat doen! o_O
     
  11. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je! En dat het snel raak mag zijn! Vandaag dag 7 van het bloedverlies. Het lijkt wel iets minder te worden maarjaa we zullen het zien....
     
  12. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Nou het was even gestopt maar is nu weer keihard begonnen :(. Week verder nu. Woensdag maar even langs de huisarts..
     
  13. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Balen meis. Hoop dat je er snel vanaf bent..
     
    Roxy1994 vindt dit leuk.
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Helaas de hele maand al weer last van bruinig afscheiding. Ik denk dat het 2 dagen weg is geweest deze cyclus..
    Ik heb Gent gemaild of er een mogelijkheid is dat we 15 nov. ook de arts kunnen spreken. Ik ga in ieder geval stoppen met de pil want die werkt blijkbaar ook niet meer..
    Misschien hebben ze in Gent nog ideeën. Ik denk dat mijn bms te dun is waardoor ik die bloedingen krijg. Toen ik de hormonen spoot was het toch wel aanzienlijk minder.
     
  15. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ah wat shit zeg!.... hier was het bloeden na 10 dagen gestopt. Bloeden stopte op dag 30 En nu begint op dag 42 de buikpijn rugpijn en zere tepels wat ik normaal voor eisprong krijg. Dus ben benieuwd
     
  16. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb ook dit soort onverklaarbare tussentijdse bloedverlies. Ik heb het nog nooit gehad, twee gezonde kids en twee mm met 15.5wk. Na laatste mk netjes cyclus 33 dagen maar daarna na 15 dagen rond ovulatie kreeg ik die tussentijdse bloedverlies: het is alleen geen bruin of zo, in begin donker rood en helderrood en nu dag 5 helder rood enkel. Het is elke dag dezelfde hoeveelheid en samenstelling niet minder of meer met de dag... Het lijkt op menstruatie heel erg maar is 10x zo weinig eigenlijk zo weinig dat je enkel een tampon kan vullen met dag/nacht. Overdag plas ik de meeste uit dus gebruik ik enkel klein inlegkruisje.
    Het is dan echt vers bloed die uitkomt.

    ben ermee ook naar gyn geweest en echo gehad. Ze konden het niet verklaren: alles is volgens echo mooi, bmslijmvlies netjes dun, hcg laag, bmm dicht.
    Volgende week ga ik weer na gyn en dan bespreken we het verder want het zal dag 8 zijn mocht het nog steeds gaan bloeden.

    ik vind het maar raar een vreemd.. we hebben gelukkig vlak voor bloedverlies paar keer geklust dus misschien lukt het ook zo met bloedverlies zwanger worden. Volgens gyn staat dat niet in de weg van bevruchting en innestelling
     
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Heel vreemd inderdaad.. Het is bij mij ook niet heel erg, enkel wat bruinig afscheiding geen helder rood bloed. Een inlegkruisje is genoeg maar toch is het erg vervelend. Ik denk dat het deze cyclus 2 dagen weg is geweest. Ik moet zeggen dat ik dan ook niet zoveel zin in gemeenschap heb. Meestal wordt het dan ook weer wat erger erna.

    Ik heb toch het gevoel dat mijn bms te dun is, dit was op de hysteroscopie ook wel te zien, ook dat het snel bloedde (bij aanraking). Ik heb bij mijn laatste cyclus met icsi tarwekiemolie capsules gebruikt. Wel in combinatie met de hormoon injecties maar mijn bms was toen in 3 dagen heel snel en stuk dikker geworden. Ik ga volgende cyclus stoppen met de pil omdat die toch niet werkt tegen de bloedingen en starten met de tarwekiemolie capsules.
    Hopen op een wonder !!
     
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    He jakkes.. wat ontzettend frustrerend weer :confused: Goed dat je om een gesprek hebt gevraagd! Misschien dat je weer utro kunt gebruiken? In ieder geval voor je gemoedsrust? En zoals je zei, misschien eerst dan dat tarwekiemolie ook maar weer eens proberen!
    Ben je al aan het aftellen tot de afspraak voor dat onderzoek? Of kun je het wel iets loslaten?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  19. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    De utro hielp wel alleen is het 3x daags inbrengen gedurende 2 weken ook een heel gedoe. Ik hoop dat ze in Gent misschien nog ideeën hebben. Helaas nog niks gehoord of we de arts de 15e ook nog even kunnen spreken.

    Ik moet zeggen dat ik het redelijk kan loslaten op dit moment. Ik vind het alleen heel moelijk om te lezen /horen als anderen zwanger zijn en dat wordt wel steeds zwaarder. Ik kan daardoor echt even in een dip zitten mja.. We moeten hoop blijven houden. Ik las van de week hier op het forum ervaringen met AOA en die waren toch enigszins wel positief . Dat geeft weer een beetje moed om er voor te gaan.

    Wel fijn dat de 15/11 wat dichterbij komt alleen de uitslag komt pas op 6 januari en dat voelt nog wel heel ver weg. Het is niet anders, we zullen de tijd moeten uitzitten en in de tussentijd maar wat leuke dingen plannen!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  20. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dat is ook wel weer zo, de utro heeft ook weer zijn nadelen. De tarwekiemolie en eventueel ideeen uit Gent dan maar even afwachten.

    Ja, dat is moeilijk he, de zwangerschapsaankondigingen. En overal kinderwagens en zwangeren.. dat is zo confronterend en pijnlijk. Hoop zo dat jullie volgend jaar aan de goede kant staan met een zwangere buik of al een kleintje. En dan kijk je volgend jaar terug: had ik dit vorig jaar maar geweten!
    Fijn dat je positieve ervaringen hebt gelezen, dat geeft ook weer energie om door te gaan! Al wordt jullie geduld echt vreselijk op de proef gesteld o_O Inderdaad denk ik dat afleiding zoeken de enige manier is om de tijd iets sneller te laten gaan, hoop dat je toch nog wat kunt genieten van leuke dingen. Dikke digi knuffel!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina